Mazda 6 2.0 D 121km 2006r.
Auto pali normalnie, na zimno i na ciepło, nie dymi, pracuje równo, ale brakuje mu mocy podczas jazdy. Na biegu jałowym przy ok. 2tys obr słychać delikatnie turbine, załącza się, a podczas jazdy w ogóle nie czuć jej pracy. Auto jest zamulone i maks. prędkość to 150km/h i to bardzo cięzko. Przy 100km/h na 5 biegu bardzo ciężko przyspiesza, trzeba redukowac, przy wyprzedzaniu nawet do 3, co nie jest raczej normalne przy tej mocy. Niedawno wymieniany rozrząd i dwumas.
Myślę, że mogą to być stare przewody podciśnienia, ale proszę o radę kogoś bardziej zorientowanego w temacie ode mnie, bądź może ktoś miał podobną sytuacje?
Łąkowa 46, Bolesławiec
Do przejrzenia jak najbardziej przewody ciśnieniowe.Ale również autko podpiąć pod tester diagnostyczny i zobaczyć jak zachowuje się przepływomierz powietrza podczas jazdy
Saperów 9b , Gdańsk
Trzeba poszukać pod maską wizualnie uszkodzeń lub zasięgnąć pomocy komputera ale obstawiam ze jest to jakiś prosty temat lub poprawka
ul. Bokserska 9, Warszawa
Proszę wykonać diagnostykę komputerową, wywołać usterkę w czasie jazdy i sprawdzić dane bieżące.
Marynarki Polskiej 96, Gdańsk
Witam
Trzeba było by się przyjrzeć działaniu układu turbo, wężyki podciśnienia, zawór sterowania turbina , szczelność układu dolotowego no i sama turbina.
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.