Fiat Panda 1.1 + LPG 2006 rok
Witam. Silnik miał robiony remont 38 tyś km. temu. Odczuwam spadek mocy i polecono mi zmierzyć kompresję w cylindrach. Wynik jest taki, że 1 i 2 cylinder ma niby wartość 0, a 3 i 4 prawie 10. Samochód codziennie robi 200km trasy.
ul. Żymierskiego 11, Świebodzin
Na sto procent nie odpowiem, ale powiem tak: czy podczas pomiaru sprężania na pierwszym cylindrze było słychać świst z drugiego cylindra ? Jeżeli tak - to wydmuchało uszczelkę miedzy cylindrami. Jeżeli natomiast było cicho - to trzeba zrobić pomiar luzu zaworów. Myślę że może nie być luzu - i wtedy też jest brak sprężania.
Kowalew ul.Koscielna 6, Kowalew
Czyli albo zawory albo uszczelke glowicy miedzy 1a2 cylindrem wypalilo. Po zdjeciu glowicy bedzie jasne.
Domaniów 124, Domaniów
Jak na usługę remontu jest gwarancja to jechać na warsztat niech sprawdzają: głowica w górę(uszczelka,zawory czy są jeszcze pierścienie na tłokach) sprawdzić instalację LPG.
Aleja Kołłątaja 97, Będzin
Wszystko wskazuje na to, że trzeba będzie ponownie rozebrać silnik, bynajmniej jego górę.
ul. Przyce 23, Warszawa
niestety ponownie musi pan zawitać do serwisu który panu wykonywal naprawę skończy się na reklamacji
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.