POWRÓT

Brak kompresji na dwóch cylindrach

Witam. Silnik miał robiony remont 38 tyś km. temu. Odczuwam spadek mocy i polecono mi zmierzyć kompresję w cylindrach. Wynik jest taki, że 1 i 2 cylinder ma niby wartość 0, a 3 i 4 prawie 10. Samochód codziennie robi 200km trasy.

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Auto Elektronika Tomasz Doering

ul. Żymierskiego 11, Świebodzin

Na sto procent nie odpowiem, ale powiem tak: czy podczas pomiaru sprężania na pierwszym cylindrze było słychać świst z drugiego cylindra ? Jeżeli tak - to wydmuchało uszczelkę miedzy cylindrami. Jeżeli natomiast było cicho - to trzeba zrobić pomiar luzu zaworów. Myślę że może nie być luzu - i wtedy też jest brak sprężania.

Porównaj ofert OC.

MECHANIKA POJAZDOWA-MOTOCYKLOWA SLAWOMIR KNAPPE

Kowalew ul.Koscielna 6, Kowalew

Czyli albo zawory albo uszczelke glowicy miedzy 1a2 cylindrem wypalilo. Po zdjeciu glowicy bedzie jasne.

Mobilny Serwis PAT-Adam Szafrański,mechanik mobilny,warsztat

Domaniów 124, Domaniów

Jak na usługę remontu jest gwarancja to jechać na warsztat niech sprawdzają: głowica w górę(uszczelka,zawory czy są jeszcze pierścienie na tłokach) sprawdzić instalację LPG.

Serwis Samochodowy Krzysztof Lasoń

Aleja Kołłątaja 97, Będzin

Wszystko wskazuje na to, że trzeba będzie ponownie rozebrać silnik, bynajmniej jego górę.

Carpex Serwis
UMÓW WIZYTĘ

ul. Przyce 23, Warszawa

niestety ponownie musi pan zawitać do serwisu który panu wykonywal naprawę skończy się na reklamacji


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat