BMW x5 4.4 bezyna 2002r
Witam, potrzebuje pomocy. BMW x5 silnik 4.4.bezyna , nie pali na wszystkie cylindry , mechanicy rozłożyli ręce , podstawiane nowe świece cewki czujniki walka rozrządu zalany pełny syntetyk i nadal to samo , czy ciepły czy zimny nie chodźi na wszystkie . Podpinany komp bosh kts non stop wyskakuje błąd wielokrotne wypadanie zapłonu na wielu cylindrach nie zawsze na tych samych , i nie prawidłowe ustawienie walka rozrządu wylot i dolot . Nadmienię ze miałem bardzo duży wyciek oleju z pod podstawy alternatora , został usunięty a chodzić nie chodzi . Bardzo proszę o jakieś podpowiedzi bo ręce opadają pieniążki zapłaciłem , oni sie poddali i auto oddali . A nadmienię ze na jednej głowicy jest ciśnienie po nawet 16 a na drugiej po 10/13. Dziękuje z góry za podpowiedzi x5 jest z 2002 r
Aleja Kołłątaja 97, Będzin
Skoro sterownik rejestruje błędy z czujnika położenia walka rozrządu, a sam czujnik nie jest problemem wskazywałoby na problem z samym rozrządem. Czujnik informuje o aktualnym położeniu walka. Kto wie czy problemem nie jest koło zmiennych faz rozrządu. Na pewno układ rozrządu trzeba zweryfikować. Proponuję serwis specjalizujący się w BMW, jest wiele tego typu firm.
Kowalew ul.Koscielna 6, Kowalew
Rozrzad nie zaszkodzi sprawdzic. Ale na moje to robota do pozadnego elektryka samochodowego z prawdziwego zdarzenia. Jest jeden u nas. Bo podpiecie kompa nie rozwiąże problemu.
Domaniów 124, Domaniów
Jak przedmówcy piszą sprawdzić rozrząd,czy aby czasem nie przeskoczył tym bardziej że wywala błąd czujnika.Zawieźć auto do mechanika,który będzie wiedział jak to zrobić.Diagnostyka w tym momencie zbędna.
Lipowa 42a, Lubartów
Proponuje sprawdzenie zaworów sterowania zmienna faza rozrządu
Śródmieście, Wałbrzych
W temacie wypadania zaplonow,nalezy sprawdzic polączenie elektryczne/kostke lub przewody/do cewki,Jezeli cewka zintegrowana na wszystkie swiece i wypadanie jest na wszystkich cylindrach,to prawdopodobnie problem w instalacji
Paczkowska 26, Wrocław
Koniecznie trzeba sprawdzić szczelność kolektora (kolektorów) ssących. Od przepływomierza aż do cylindrów. W tym sprawność odmy. Oczywiście podejrzany jest system sterowania wałkiem zaworów ssących. Usterka napinacza, zużyte ślizgi, wyciągnięty łańcuch, usterka VANOSA lub zaworu VANOSA. Przyczyna (w BMW) nie będzie leżała po stronie układu zapłonowego. VANOSY są do sprawdzenia na komputerze, reszta - organoleptycznie.
UL.WOJSKA POLSKIEGO 48A, ORZESZE
Na 99% zamykane katalizatory,przerabialem taki temat wypadania zapłonow. Pozdr
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.