POWRÓT

BMW e53 X5 3.0d 218KM 240k km aut.

BMW X5 E53 koło pasowe ?

Objaw:
Przy gwałtownym dodaniu gazu ok.2,5k obr/min do np 3,5k obr/min na biegu jałowym dziwny odgłos w momencie dodania gazu oraz podobny dźwięk przy spadaniu z obrotów - ostatnio doszło falowanie obrotów przy dodaniu gazu do około 1k-1.2k obr/min i trzymaniu gazu w tym zakresie obrotów ( trzęsie całym autem - rytmicznie buja :)
czy może to być objaw kończącego się koła pasowego wału korbowego?
Jeżeli tak to czy przy stałej prędkości bez jazdy typu SPORT na autostradzie jestem w stanie przejachać ok 500km czy szukać jakiego nieznanego mechanika który coś wymieni i będzie Pan zadowolony?
dziękuje za jakieś sugestie

PS. Sprzęgło hydrokinetyczne - wymienione - skrzynia regenerowana, łańcuch sprawdzony wraz z napinaczami, uszczelki pod kolektorem wymienione, EGR - czysty

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Redneck serwis samochodów amerykańskich
UMÓW WIZYTĘ
Igor | Redneck serwis samochodów amerykańskich

Przechodnia 14, Węgrów

Jeśli to koło pasowe to wystarczy na nie spojrzeć, jeśli "kiwa się" to jest uszkodzone

Serwis Samochodów Terenowych i Osobowych '' LandyZone''
UMÓW WIZYTĘ
Rafał | Serwis Samochodów Terenowych i Osobowych '' LandyZone''

F. Philipsa 8, Piła

witam, czy jest to koło pasowe, czy nie , łatwo sprawdzić, ale tak czy inaczej absolutnie nie polecam jazdy w takiej sytuacji ,


Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

ZLEĆ NAPRAWĘ MECHANIKOWI

Darmowa porada mechanika