BMW e53 X5 3.0d 218KM 240k km aut.
Objaw:
Przy gwałtownym dodaniu gazu ok.2,5k obr/min do np 3,5k obr/min na biegu jałowym dziwny odgłos w momencie dodania gazu oraz podobny dźwięk przy spadaniu z obrotów - ostatnio doszło falowanie obrotów przy dodaniu gazu do około 1k-1.2k obr/min i trzymaniu gazu w tym zakresie obrotów ( trzęsie całym autem - rytmicznie buja :)
czy może to być objaw kończącego się koła pasowego wału korbowego?
Jeżeli tak to czy przy stałej prędkości bez jazdy typu SPORT na autostradzie jestem w stanie przejachać ok 500km czy szukać jakiego nieznanego mechanika który coś wymieni i będzie Pan zadowolony?
dziękuje za jakieś sugestie
PS. Sprzęgło hydrokinetyczne - wymienione - skrzynia regenerowana, łańcuch sprawdzony wraz z napinaczami, uszczelki pod kolektorem wymienione, EGR - czysty
Przechodnia 14, Węgrów
Jeśli to koło pasowe to wystarczy na nie spojrzeć, jeśli "kiwa się" to jest uszkodzone
F. Philipsa 8, Piła
witam, czy jest to koło pasowe, czy nie , łatwo sprawdzić, ale tak czy inaczej absolutnie nie polecam jazdy w takiej sytuacji ,
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.