POWRÓT

BMW E53 4.4i+gaz V8 320 koni 2006 rok

BMW kopci na biało

Witam panowie może ktoś z was mi doradzić co robić a mianowicie sprawa wygląda tak:. Kupiłem BMW E53 (320 koni V8) jak się szybko okazało wiatrak od chłodnicy był zepsuty termostat tak samo i pompe wody też wymieniłem(termostat zamiast przy 105 stopniach otworzył się dopiero przy 178 pod opalarką)w trakcie jazdy nic się nie działo ale na postoju przy odpalonym silniku dostała temperatury i rozdarło mi zbiornik wyrównawczy przy czym wywaliło płyn chłodniczy (wskazówka dochodziła prawie że do czerwonych kresek) oczywiście wszystkie naprawy związane z układem chłodzenia zostały zrobione natychmiast ,ale teraz zauważyłem że zaczęła mi kopcić na biało zwłaszcza przy gwałtownym ruszaniu z miejsca nie jestem pewien ale chyba odrobinę oleju też ubyło. Czy mógłby mi ktoś z państwa doradzić co to może być? Czy to uszczelka do wymiany będzie? Czy może jeszcze coś innego? Dodam jeszcze że zbiornik wyrównawczy jest nowy sprawdzam ale nie ma żadnego nalotu w środku zbiornika.Panowie może ktoś z was domyśla się co jest przyczyną mojego problemu z samochodem z góry wielkie dzięki za odpowiedzi

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
IKcar Igor Krzewina
Radek IKcar | IKcar Igor Krzewina

Paczkowska 26, Wrocław

Te silniki są bardzo podatne na przegrzanie. Najprawdopodobniej do wymiany są wszystkie uszczelnienia silnika, w tym uszczelki głowic. Tyle można powiedzieć bez sprawdzenia auta u nas

Redneck serwis samochodów amerykańskich
UMÓW WIZYTĘ
Igor | Redneck serwis samochodów amerykańskich

Przechodnia 14, Węgrów

W nich również łatwo głowice pękają przy przegrzaniu (aluminiowe)


Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

ZLEĆ NAPRAWĘ MECHANIKOWI