POWRÓT

BMW kopci na biało

Witam panowie może ktoś z was mi doradzić co robić a mianowicie sprawa wygląda tak:. Kupiłem BMW E53 (320 koni V8) jak się szybko okazało wiatrak od chłodnicy był zepsuty termostat tak samo i pompe wody też wymieniłem(termostat zamiast przy 105 stopniach otworzył się dopiero przy 178 pod opalarką)w trakcie jazdy nic się nie działo ale na postoju przy odpalonym silniku dostała temperatury i rozdarło mi zbiornik wyrównawczy przy czym wywaliło płyn chłodniczy (wskazówka dochodziła prawie że do czerwonych kresek) oczywiście wszystkie naprawy związane z układem chłodzenia zostały zrobione natychmiast ,ale teraz zauważyłem że zaczęła mi kopcić na biało zwłaszcza przy gwałtownym ruszaniu z miejsca nie jestem pewien ale chyba odrobinę oleju też ubyło. Czy mógłby mi ktoś z państwa doradzić co to może być? Czy to uszczelka do wymiany będzie? Czy może jeszcze coś innego? Dodam jeszcze że zbiornik wyrównawczy jest nowy sprawdzam ale nie ma żadnego nalotu w środku zbiornika.Panowie może ktoś z was domyśla się co jest przyczyną mojego problemu z samochodem z góry wielkie dzięki za odpowiedzi

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
IKcar Igor Krzewina

Paczkowska 26, Wrocław

Te silniki są bardzo podatne na przegrzanie. Najprawdopodobniej do wymiany są wszystkie uszczelnienia silnika, w tym uszczelki głowic. Tyle można powiedzieć bez sprawdzenia auta u nas

Porównaj ofert OC.

Redneck serwis samochodów amerykańskich

Przechodnia 14, Węgrów

W nich również łatwo głowice pękają przy przegrzaniu (aluminiowe)


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat