POWRÓT

BMW E39 ciężka praca kierownicy mimo wymiany maglownicy

Witam,
Mam problem z BMW E39, 2003r. Sedan, 520i 170KM.
Podczas jazdy kierownicą bardzo ciężko skręcą się w lewo, a także słychać stuki z kolumny kierowniczej podczas skrętu w oba kierunki.
Kierownica również działa skokowo, gdy chce ją wyprostować po skręcie w lewo.

Wymieniłem maglownicę na nową, pompę wspomagania na nową, zalany jest nowy płyn ATF zgodnie z zaleceniami producenta. Do tego wcześniej dokonano wymiany przednich amortyzatorów oraz poduszek amortyzatorów.
Mimo tych wymian problem nadal występuje i skutecznie utrudnia jazdę.

Czy te stuki mogą pochodzić z samej kolumny i np. wskazywać na uszkodzony krzyżak kolumny?

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.

Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.