POWRÓT

Błędy obd i nierówna praca

W aucie zmieniona cewka, kable i świece zapłonowe. Na zimnym odpala raczej dobrze i chwilę chodzi równo. Potem trochę jakby przerywał i po wyrzuceniu na D lub inny bieg obroty spadają do ok 500. Potrafi gasnać przy manewrowaniu. Wg tzw. Kluczykowania pokazuje jeden błąd tj P0135 czyli grzałkę lambdy bank 1 czujnik 1. Ten błąd wychodzi też na komputerze przez obd2. Wg testu zegarów pokazuje błędy komunikacji 0100,0101,0105,0106 ale komputer po obd tego nie widzi. Przed tymi błędami niema żadnej litery więc zakładam że to P czyli usterki czujnika przepływy masowego i mapsensora. Na komputerze parametry map'a wychodzą prawidłowe.
Moje pytanie to jaka jest różnica między tymi metodami /błędami i czy dobrze myślę że to sonda przed katalizatorem?
Pozdrawiam serdecznie

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Auto Kaliska

ul. Kaliska 13, Warszawa

Błędy 105 i 106 odnoszą się do MAP sensora. Proszę sprawdzić szczelność dolotu i poprawność sygnału z MAP sensora.
Uszkodzona grzałka dla B1S1 nie ma wpływu na opisane objawy.


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat