Chrysler grand voyager 2001 3,3 174KM 4x4 +lpg
W aucie zmieniona cewka, kable i świece zapłonowe. Na zimnym odpala raczej dobrze i chwilę chodzi równo. Potem trochę jakby przerywał i po wyrzuceniu na D lub inny bieg obroty spadają do ok 500. Potrafi gasnać przy manewrowaniu. Wg tzw. Kluczykowania pokazuje jeden błąd tj P0135 czyli grzałkę lambdy bank 1 czujnik 1. Ten błąd wychodzi też na komputerze przez obd2. Wg testu zegarów pokazuje błędy komunikacji 0100,0101,0105,0106 ale komputer po obd tego nie widzi. Przed tymi błędami niema żadnej litery więc zakładam że to P czyli usterki czujnika przepływy masowego i mapsensora. Na komputerze parametry map'a wychodzą prawidłowe.
Moje pytanie to jaka jest różnica między tymi metodami /błędami i czy dobrze myślę że to sonda przed katalizatorem?
Pozdrawiam serdecznie
ul. Kaliska 13, Warszawa
Błędy 105 i 106 odnoszą się do MAP sensora. Proszę sprawdzić szczelność dolotu i poprawność sygnału z MAP sensora.
Uszkodzona grzałka dla B1S1 nie ma wpływu na opisane objawy.
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.