Ford Kuga 2013 2.0 TDCi 240 km
Przy przyspieszaniu na 5 i 6 biegu wyrzucało błąd silnika i tryb awaryjny. Diagnoza- 3 wtryski do naprawy. Po regeneracji wszystkich czterech nie ma problemu z przyspieszaniem ale przy jeździe z większą prędkością np na autostradzie na tempomacie ok 130-140 km/h znów komunikat"silnik natychmiastowy serwis" i przejście w tryb awaryjny. Po wyłączeniu i restarcie błąd znika i znów to samo przy jednostajnej jeździe z większą prędkością. Poza tym jakby głośniej "klepie". Podobno błąd się nie zapisał w pamięci. Jakieś sugestie?
Kisielewskiego 46, Częstochowa
Czy po naprawie wtryskiwaczy został im nadany nowy kod i czy ten kod jest wprowadzony do sterownika. Poza tym sugerował bym jazdę z rejestratorem który to zapamięta wszystkie parametry.
Madalin 1, Częstochowa
Witam jest taka możliwość ze będzie uszkodzony zawór wysokiego ciśnienie na pompie wtryskowej
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.