Mercedes W210 2.2 CDI
Samochód po pierwszym odpaleniu po nocnym postoju pracuje ciszej, a gdy się rozgrzeje to zdecydowanie głóśniej. Na niskich obrotach słychać klekot i czuć bardzo wyraźną turbo dziurę. Dodanie gazu na maxa powoduje powolne przyspieszanie. Samochód zbiera się powyżej 2600 obr/min. Komputer pokazał błąd związany z EGR, ale po wymianie EGR sytuacja jest nadal ta sama.
Ładna 197, Ładna
tylko dobra diagnostyka uratuje pana samochód i niepotrzebnie wydane pieniądze
EKONOMICZNA 2, bolesławiec
Sprawdz wszystkie podcisnienia i sterownik zaworu egr i podjedz gdzies na sd
Śródmieście, Wałbrzych
Oprucz wymiany EGR wymagane jest sprawdzenie/czyszczenie przewodow podcisnienia,ukladu dolotowego powietrza,kolektora ssącego,dzialania silownika turbiny[chodzi o pelen zakres pracy tegoż silownika].Ogólnie mowiąc jest tez problem z doładowaniem turbo-według mnie to sprawy czyszczeniowe owych urządzen
ul. Bokserska 9, Warszawa
Należy wykonać diagnostykę komputerową i sprawdzić zapisane błędy.
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.