Mercedes w203 kombi automT 2002r anglik
Witam. Mam problem z samochodem. Gdy jade po wyzej 90 km/h i skrecam w prawo auto mi cale drga jakby mialo odpasc mi kolo. Przy skrecie w lewo tego nie ma. Rowniez bije przy hamowaniu ale tylko wtedy gdy skrecam w prawo lub hamuje prosto. Gdy skrecsm w leeo i hamuje ttego nie ma. Rowniez gdy hamuje maska samochodu jakby leci w prawo. Bicie rowniez wystepuje na pochylej drodze przy skrrcie w prawo przy 40kmh a na prostej nie. Rowniez zbiera mi bierznik na przednim i tylnim kole z prawej strony
Śródmieście, Wałbrzych
Auto do mechanika na podnosnik i wszystko bedzie widac.Mozliwe przyczyny-tuleje na wahaczach,sworzen,sprezyna ,teleskop,inne
Kowalew ul.Koscielna 6, Kowalew
Objawy niepokojące. Podstawa klucz w rękę sprawdzić czy są kola dokrecone. Potem do mechanika.
Czechosłowacka 38, Łódź
Jeżeli występują luzy w zawieszeniu to bije. Należy sprawdzić drążki końcówki drążków i przekładnie kierowniczą. Szarpanie przy hamowaniu to uszkodzone tarcze hamulcowe. grzechotanie podczas skrętu to przegub uszkodzony itd itd.
Po naprawie zawieszenia należy robić zbieżność geometrię osi jazdy względem osi symetrii, jak auto po dzwonie.
Naprawa 26, Jordanów
Samochód na podnośnik.
Do sprawdzenia:
1. Luzy w zawieszeniu (tuleje wahacza, sworzeń, itd)
2. Układ kierowniczy (drążek, końcówka drążka ,magiel)
3. Układ napędowy (przeguby półosi)
4. Łożyska (podczas skrętu w jedną stronę dźwięk się nasila)
5. Tarcze hamulcowe (pod względem bicia)
6. Koła (wyważarka)
7. Geometria
Aleja Kołłątaja 97, Będzin
Jak już poprzednicy wspomnieli to może być wszystko, a bez sprawdzenia nie da się gdybać czy to wahacz, stabilizator, przegub cz np przesunięty silnik na poduszkach bądź zerwane poduszki. Jeżeli Pan z okolic zagłębia zapraszam na sprawdzenie.
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.