POWRÓT

Bicie kierownicy przy hamowaniu

Witam.
Borykam się z problemem trzęsącej się kierownicy i w sumie całego samochodu. Mam problem z tym, żeby przy hamowaniu ze 180-200km/h utrzymać go na pasie ruchu. Samochód to BMW E60 525d 2007 z 3 litrowym motorem. Samochód aktualnie stoi na nowych oponach z nowymi felgami, na poprzednim komplecie opon i felgach było to samo także to można wykluczyć. Tarcze były wymieniane pół roku temu i po wymianie tak jakby delikatnie się poprawiło ale nie na długo. Wibracje i trzęsienie jakiś czas temu były mniejsze, im dłużej jeżdżę tym autem tym jest gorzej i problem się pogłębia. Na wymianie opon, felg i tarcz wraz z klockami się skończyło. Nic więcej w samochodzie nie wymieniałem bo nie chcę tego robić metodą a może to, a może to. Chciałbym znać przyczynę takiego zachowania ze strony samochodu a niestety kilku mechaników u których byłem nie potrafiło mi powiedzieć czym to jest spowodowane.

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Auto Serwis Kendal

Hiszpańska 2, Rąbień

Prawdopodobnie piasty kół są zwichrowane i nowe tarcze dostosowały się do piast . Do wymiany piasty kół i Tarcze klocki.

Porównaj ofert OC.

CRAB

Brzezinska 298, Łódź

Takie objawy występują w przypadku krzywych piast

AUTO-NAPRAWA

ul. Gen. I.Prądzyńskiego 60, ŁÓDŹ

konieczna naprawa układu hamulcowego, jednocześnie sprawdzić luzy w zawieszeniu. Pomożemy


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat