POWRÓT

Bicie kierownicy przy hamowaniu

Witam.
Borykam się z problemem trzęsącej się kierownicy i w sumie całego samochodu. Mam problem z tym, żeby przy hamowaniu ze 180-200km/h utrzymać go na pasie ruchu. Samochód to BMW E60 525d 2007 z 3 litrowym motorem. Samochód aktualnie stoi na nowych oponach z nowymi felgami, na poprzednim komplecie opon i felgach było to samo także to można wykluczyć. Tarcze były wymieniane pół roku temu i po wymianie tak jakby delikatnie się poprawiło ale nie na długo. Wibracje i trzęsienie jakiś czas temu były mniejsze, im dłużej jeżdżę tym autem tym jest gorzej i problem się pogłębia. Na wymianie opon, felg i tarcz wraz z klockami się skończyło. Nic więcej w samochodzie nie wymieniałem bo nie chcę tego robić metodą a może to, a może to. Chciałbym znać przyczynę takiego zachowania ze strony samochodu a niestety kilku mechaników u których byłem nie potrafiło mi powiedzieć czym to jest spowodowane.

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Auto Serwis Kendal
UMÓW WIZYTĘ

Hiszpańska 2, Rąbień, Łódź

Prawdopodobnie piasty kół są zwichrowane i nowe tarcze dostosowały się do piast . Do wymiany piasty kół i Tarcze klocki.

CRAB
UMÓW WIZYTĘ

Brzezinska 298, Łódź

Takie objawy występują w przypadku krzywych piast

AUTO-NAPRAWA

ul. Gen. I.Prądzyńskiego 60, ŁÓDŹ

konieczna naprawa układu hamulcowego, jednocześnie sprawdzić luzy w zawieszeniu. Pomożemy


Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Darmowa porada mechanika