POWRÓT

Awaria po środku do czyszczenia wtryskow

Witam
Skoda octavia tour 1.9 tdi 2005. Auto jeździło bez zarzutu. Zatankowane dziś do pełna + środek do czyszczenia wtryskiwaczy. Po kilku km szarpanie, momentami brak mocy. Mocne kopcenie na czarno. Na biegu jałowym szarpanie. Auto zgaszone już nie odpalilo. Proszę o radę. Pozdrawiam

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Auto Ekspert Robert Rogoziński

ul. Mieszka I 39, Koszalin

Witam.
Nie sądzę, że wina jest po stronie dodatku do paliwa. Objawy mogą wskazywać na rozszczelnienie układu doładowania silnika.

Mobilna autodiagnostyka komputerowa
UMÓW WIZYTĘ

śródmiescie, Wałbrzych

Zrobić diagnostykę komputerową.Tu doładowanie nie ma nic wspólnego.Szarpanie mogło być objawem braku dostawy paliwa,mogą to być wtryskiwacze,zablokowany lub w pozycji otwartej EGR.Z reguly taki kolor dymu oznacza te dwie rzeczy.Skontaktować sie z warsztatem lub najpierw samemu spróbować czy odpali na plaka lub samostart

Redneck serwis samochodów amerykańskich
UMÓW WIZYTĘ

Przechodnia 14, Węgrów

Preparat mógł być za suchy i uszkodzić pompę lub wtryskiwacze , ewentualnie skruszyć jakiś syf i teraz wtrysk leje, sprawdzić

Serwis Samochodów Terenowych i Osobowych '' LandyZone''
UMÓW WIZYTĘ

F. Philipsa 8, Piła

Witam, dodatek do paliwa nic nie zepsuł, raczej może jakiś problem z paliwem, lub zwykły zbieg okoliczności, ale niestety nie mam pomysłu,


Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Darmowa porada mechanika