Ford Escort Mk 7 1997 rok 1.8 16 v 85 kW
Wymieniłem rozrząd kompletny. Silnik ford zetec 1,8 16 v 85 kW. Po wymianie rozrządu trzęsie budą, przy
dodaniuu gazu dziwny hałas, spadła moc silnika. Auta tak jakby paliło na dwa lub trzy cylindry. Nie ma bledow na kompie . Mechanik twierdzi że rozrząd dobrze ustawiony i szukaj przyczyny w cewce zapłonowej. Czy możliwe jest że to cewka tu po wymianie rozrządu padła?
Czy jeżeli rozrząd byłby przestawiony o dwa zęby auto by paliło i jeździło?
Czy jeżeli przestawił się o jeden ząb mogła nastąpić kolizja z zaworami?
Nie wiem czy będzie tylko regulacja od nowa rozrządu czy już nastąpiła kolizja bo auto słabsze i przy mocnym dodaniu gazu taki dziwny dźwięk jakby popychacze?
Czy takim autem mogę dojechać do mechanika 35 km?
Czy zmierzenie i spadek kompresji np na dwóch cylindrach świadczy na 100% o kolizji po wymianie rozrządu?
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.