"Polecam wszystkim z pełną odpowiedzialnością. Przyjechałem do Krynicy i przy -22 zamarzło mi min.paliwo w dwóch samochodach. Podejście Pana Grzegorza oraz konsekwencja jego działania poskutkowala szczęśliwym powrotem do domu bez konieczności dalszego serwisowania. Panie Grzegorzu jeszcze raz bardzo dziękuję za uratowanie dwóch BMW ",
konrad, BMW E60/BMW E61
"Super bardzo dobry warszt z super szefem pelen profesjonalizm",
Duda, Peugeot 308 1.6 vti 2008
"Super miejsce, zawsze jak mam problem z autem to się u nich pojawiam. Znają się na rzeczy, dodatkowo bardzo przyjemny kontakt więc pod tym kątem na pewno też zasługują na uwagę i warto się będzie zdecydować na ich propozycje. Jak szukacie kogoś do swojego auta to na pewno warto. ",
Adam, Bmw
"Świetny warsztat. Miła obsługa, i rzetelnie wykonana naprawa. Polecam.",
Michał , Audi
Silnik składa się z kilku segmentów. Jego zwieńczeniem jest pokrywa zaworowa. Aby zachować szczelność silnika i zapobiec wyciekaniu oleju silnikowego z układu, pokrywa zaworowa jest wyposażona w uszczelkę. Wykonana z gumy po jakimś czasie poddaje się wysokiej temperaturze pracy oraz upływowi czasu i zaczyna przeciekać. Warto wtedy udać się do warsztatu, ponieważ regularne wycieki oleju mogą spowodować zatarcie się silnika, a spływający po całym silniku olej, wygląda bardzo nieestetycznie.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Witam. Jestem posiadaczem mazda 3 bk 2005 1.6 turbo i zauważyłem wyciek oleju za pokrywą zaworów, wymieniłem uszczelke pod pokrywą lecz wyciek nadal jest. Czy możliwe że wyciek jest z pod uszczelek kolektora dolotowego który znajduje się zaraz za pokrywą?
Witam. Dlaczego Wydmuchuje uszczelkę spod pokrywy zaworów? Proszę o odpowiedź
witam, seicento 900 problem z wyciekiem oleju, trudno powiedzieć gdzie- jest wszędzie tzn po niżej pierwszej uszczelki na silniku od góry ( nie znam sie) ,po ostatniej jeździe podczas 30 stopni C po mieście , przez nawiew wydostawał się dym z palonego oleju, co w sumie nie dziwne. Pytanie...
Witam, podczas jazdy z włączoną klimą nagle z nawiewów do środka zaczał dostawać się biały dym i woda znalazła się na dywanikach. Po zatrzymaniu, temperatura silnika momentalnie wzrosła i z obawy wyłączyłem go. Po dolaniu wody do zbiorniczka, momentalnie gdzieś ją wciąga.
Zastosowanie zmiennych faz rozrządu w motoryzacji stanowi bardzo duże udogodnienie dla kierowców – samochód jest bardziej dynamiczny, a przy tym oszczędniejszy. Nic więc dziwnego, że rozwiązanie...
Wyciek spod pokrywy zaworów może obniżyć poziom oleju silnikowego i narazić elementy silnika na szybsze zużycie. Dodatkowo zabrudzenia spowodowane przez wyciekający olej mogą wpłynąć na...
Handlarze samochodowi, aby ubić jak najlepszy interes, stosują szereg trików, które znacznie uatrakcyjniają ofertę. I bardzo często klienci łapią się na takie sztuczki, nie zdając sobie sprawy z...
Dwumasowe koło zamachowe jest jednym z ważniejszych elementów wyposażenia nowoczesnych samochodów. Wpływa na prawidłową pracę silnika oraz układu zmiany biegów. Warto, zatem wyjaśnić kilka kwestii...