Autoryzowany Serwis Volkswagen, Seat Świtoń-Paczkowski Lubin
M Skłodowskiej-Curie 97D, Lubin
FHU Pomykała. Warsztat samochodowy
Ścinawska 10, Lubin
"Wszystko zrobione jak trzeba , samochód śmiga. Oby tak dalej",
j.k, Volkswagen Golf IV
Ścinawska 12, Lubin
Zapraszamy do warsztatu Gibson Garage. Specjalizujemy się w mechanice i chiptuningu. Warsztat istnieje od 2017 roku. Mamy 2 stanowiska, a klient może poczekać na naprawę na miejscu - w biurze. Oferujemy fachowe naprawy w uczciwych...
BestDrive Gumiland Grzegorz Wągiel
Malachitowa 9, Lubin
Stworzyliśmy GUMILAND MGMD już w 2000 roku. Przez 20 lat przeszliśmy transformację, regularnie poszerzając zakres usług na bazie opinii klientów! Zaczynaliśmy jako mała rodzinna firma. Teraz określamy się, jako profesjonalny serwis samochodowy w...
Boczna 8, Lubin
Jesteśmy partnerem grupy Opony Express. Nasza sieć powstała, aby zapewnić jak najwyższe standardy polskim klientom, przy zachowaniu konkurencyjnej oferty cenowej na rynku felg i opon. Serwisy OPONY EXPRESS to nie tylko...
Legnicka 78, Lubin
Masz problemy ze swoim samochodem? Szukasz szybkiej i skutecznej pomocy? Jeżeli tak, to zgłoś się do nas! W serwisie samochodowym Speed Tom zajmujemy się diagnostyką i naprawą. Dzięki wysokim kwalifikacją i odpowiedniemu sprzętowi jesteśmy...
Rudna, Lubin
"fajny warsztacik i co najlepsze można śmiało po 19 godzinie autko postawić a i tanio !! ",
jasiu, ford focus
Autoryzowany Serwis Volkswagen, Seat Świtoń-Paczkowski Lubin
M Skłodowskiej-Curie 97D, Lubin
FHU Pomykała. Warsztat samochodowy
Ścinawska 10, Lubin
"Wszystko zrobione jak trzeba , samochód śmiga. Oby tak dalej",
j.k, Volkswagen Golf IV
Ścinawska 12, Lubin
Zapraszamy do warsztatu Gibson Garage. Specjalizujemy się w mechanice i chiptuningu. Warsztat istnieje od 2017 roku. Mamy 2 stanowiska, a klient może poczekać na naprawę na miejscu - w biurze. Oferujemy fachowe naprawy w uczciwych...
BestDrive Gumiland Grzegorz Wągiel
Malachitowa 9, Lubin
Stworzyliśmy GUMILAND MGMD już w 2000 roku. Przez 20 lat przeszliśmy transformację, regularnie poszerzając zakres usług na bazie opinii klientów! Zaczynaliśmy jako mała rodzinna firma. Teraz określamy się, jako profesjonalny serwis samochodowy w...
Boczna 8, Lubin
Jesteśmy partnerem grupy Opony Express. Nasza sieć powstała, aby zapewnić jak najwyższe standardy polskim klientom, przy zachowaniu konkurencyjnej oferty cenowej na rynku felg i opon. Serwisy OPONY EXPRESS to nie tylko...
Legnicka 78, Lubin
Masz problemy ze swoim samochodem? Szukasz szybkiej i skutecznej pomocy? Jeżeli tak, to zgłoś się do nas! W serwisie samochodowym Speed Tom zajmujemy się diagnostyką i naprawą. Dzięki wysokim kwalifikacją i odpowiedniemu sprzętowi jesteśmy...
Rudna, Lubin
"fajny warsztacik i co najlepsze można śmiało po 19 godzinie autko postawić a i tanio !! ",
jasiu, ford focus
Zauważasz biały dym wydobywający się z rury wydechowej? Mniejsza ilość płynu chłodzącego, przegrzewanie silnika, nalot pod korkiem wlewu oleju, problem z rozruchem i nierówna praca na wolnych obrotach? To typowe objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Wykonanie testu szczelności uszczelki trwa chwilę, a pozwoli rozwiać wątpliwości.
Wymiana uszczelki pod głowicą jest dość pracochłonną czynnością wymagającą rozebrania połowy silnika. Dodatkowo cenę podnosi konieczność wykonania planowania głowicy. Jako, że silnik silnikowi nierówny, to ceny wymiany uszczelki w standardowych jednostkach napędowych mieszczą się w przedziale 350 - 900 zł. Szybko jednak cena ta może wzrosnać do 3 000 zł w przypadku większych pojemności. Usługa ta też nie należy do najszybszych w wykonaniu i może potrwać nawet kilka dni.
Wymiana uszczelki pod głowicą to poważna operacja i nie warto na niej oszczędzać. W grę wchodzi sprawność całego silnika, który może szybko ulec awarii w przypadku niepoprawnie przeprowadzonej naprawy. Jeżeli zależy Ci na dalszej bezawaryjnej jeździe, korzystaj tylko z rekomendowanych serwisów samochodowych.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Witam Mam Pegueota 206 1.4 75 Km SW benzyna 2002 Samochod rano jak odpalam to czasem lubi zgasnac i znow odpalam i jest dobrze zachowuje sie a nie raz jak by chodzi na 3 cylindrach ale jadac juz wszystko sie normuje i zero wyciekow plynu chlodniczego zero w oleju plynu korek wlewu oleju...
Witam, ubywa plynu chłodniczego w kia ceed 2008. Wymieniona zostala uszczelka pod glowica jednak plynu dalej ubywa. Pod korkiem oleju nie widac osadu. Przy odpalonym silniku nie widac rowniez bąbelkow w zbiorniku wyrownawczym. Widac delikatne kapanie po zaparkowaniu auta. Poziom oleju rowniez...
Witam,mam problem z samochodem Toyota Corolla hatchback v-vti 1.6 , rok 2002. Ostatnio jadąc na trasie właczyla mi sie kontrolka oleju ,a wzkażnik plynu chlodniczego podniosl sie do maksimum. Sprawdziłem stan oleju i byl bliski minimum. Odczekalem dwie godziny i i dolalem oleju na zimnym...
Mam mercedesa c200 kompresor z 2001 roku i musze wymienic usczelke glowicy wiem juz ze potrzeba klucza dynamometrycznego ale nie wiem gdzie znalesc zapiske ile i jak mam ustawic ten klucz tak zeby pasowal idealnie przy zamknieciu glowicy no i ogulnie jakies porady jak najlepiej to zrobic ?? Ps...
Produkcję Skoda Octavia I rozpoczęto w 1996 roku. Samochód zaprojektowano w biurach koncernu Volkswagena. Model szybko zyskał na popularności w Europie, przez co nadano mu tytuł bestsellera....
Skoda Fabia to auto klasy aut miejskich segmentu B, które jest produkowane od 1999 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 4 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu hatchback, sedan i kombi....
Skodę Superb pierwszej generacji zaprezentowano po raz pierwszy w 2001 roku. Pojazd był dostępny jedynie w wersji sedan. Miał wspólną płytę podłogową koncernu Volkswagen AB razem z...
Produkcję Skoda Fabia I rozpoczęto w 1999 roku, a zakończono w 2008. Pojazd zastąpił przestarzały model Felicia. Skoda dostępna była w trzech wariantach: hatchback, kombi oraz sedan. W 2004...