"Zakres naprawy obejmował wymianę dwóch szpilek na przodzie i tyl kół. Naprawa wykonana szybko i profesjonalnie. Firmę polecam jak najbardziej",
Darek, Toyota Auris
"SUPER SERWIS POLECAM WSZYSTKIMI. SZYBKO TANIO I SUPER PODEJŚCIEM DO KLIENTA. ",
Paweł, Audi
"Naprawiałem auto po stłuczce. Wyszło błyskawicznie, w miarę tanio i na prawdę porządnie. ",
Marian, Renault Megane
Z motoryzacją jesteśmy związani od 1997 roku, to wtedy powstał pierwszy sklep motoryzacyjny Mirex. Z biegiem czasu otworzyliśmy kolejne oddziały firmy a w 2004 roku powstało Centrum Motoryzacji Mirex i nasz pierwszy serwis samochodowy...
MJP Service to profesjonalny serwis samochodowy w Białej Podlaskiej, który oferuje kompleksową obsługę aut osobowych i dostawczych. Specjalizujemy się w naprawie zawieszenia, układu hamulcowego, tłumików, serwisie układów EGR, DPF i AdBlue,...
"Szybko, dobrze i w rozsądnej cenie.",
Piotr N.
"Nie tanio, ale solidnie i fachowo. Polecam wszystkim. ",
Mateusz , Renault megane 3
Zapraszamy do naszego warsztatu. Jako jedni z nielicznych w regionie wykonujemy geometrię kół, spawanie wydechów i układów wylotowych. Obsługujemy auta osobowe wszystkich marek. Każdą naprawę wykonujemy profesjonalnie i możliwie szybko.
ZAMEL Serwis w Białej Podlaskiej to miejsce, gdzie Twoje auto otrzyma kompleksową opiekę, zarówno jeśli chodzi o naprawy mechaniczne, jak i instalacje gazowe LPG. Nasz doświadczony zespół mechaników, posiadający szeroką wiedzę i...
Car-Technic Auto Serwis w Białej Podlaskiej to wszechstronny warsztat samochodowy, który zapewnia kompleksową obsługę Twojego pojazdu. Nasza firma specjalizuje się w serwisie klimatyzacji, mechanice samochodowej, elektryce samochodowej,...
Świadczymy usługi w zakresie wymiany oleju, napraw bieżących samochodów osobowych, napraw silników, układów wydechowych i inne... Możliwość dojazdu do klienta!!! Konkurencyjne ceny, fachowa obsługa. Zapraszamy do warsztatu przy ul. Sidorskiej 55...
Zauważasz biały dym wydobywający się z rury wydechowej? Mniejsza ilość płynu chłodzącego, przegrzewanie silnika, nalot pod korkiem wlewu oleju, problem z rozruchem i nierówna praca na wolnych obrotach? To typowe objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Wykonanie testu szczelności uszczelki trwa chwilę, a pozwoli rozwiać wątpliwości.
Wymiana uszczelki pod głowicą jest dość pracochłonną czynnością wymagającą rozebrania połowy silnika. Dodatkowo cenę podnosi konieczność wykonania planowania głowicy. Jako, że silnik silnikowi nierówny, to ceny wymiany uszczelki w standardowych jednostkach napędowych mieszczą się w przedziale 350 - 900 zł. Szybko jednak cena ta może wzrosnać do 3 000 zł w przypadku większych pojemności. Usługa ta też nie należy do najszybszych w wykonaniu i może potrwać nawet kilka dni.
Wymiana uszczelki pod głowicą to poważna operacja i nie warto na niej oszczędzać. W grę wchodzi sprawność całego silnika, który może szybko ulec awarii w przypadku niepoprawnie przeprowadzonej naprawy. Jeżeli zależy Ci na dalszej bezawaryjnej jeździe, korzystaj tylko z rekomendowanych serwisów samochodowych.
Cena usługi wymiana uszczelki pod głowicą: od 650,00 PLN do 2.800,00 PLN
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Witam Mam Pegueota 206 1.4 75 Km SW benzyna 2002 Samochod rano jak odpalam to czasem lubi zgasnac i znow odpalam i jest dobrze zachowuje sie a nie raz jak by chodzi na 3 cylindrach ale jadac juz wszystko sie normuje i zero wyciekow plynu chlodniczego zero w oleju plynu korek wlewu oleju...
Witam, ubywa plynu chłodniczego w kia ceed 2008. Wymieniona zostala uszczelka pod glowica jednak plynu dalej ubywa. Pod korkiem oleju nie widac osadu. Przy odpalonym silniku nie widac rowniez bąbelkow w zbiorniku wyrownawczym. Widac delikatne kapanie po zaparkowaniu auta. Poziom oleju rowniez...
Witam,mam problem z samochodem Toyota Corolla hatchback v-vti 1.6 , rok 2002. Ostatnio jadąc na trasie właczyla mi sie kontrolka oleju ,a wzkażnik plynu chlodniczego podniosl sie do maksimum. Sprawdziłem stan oleju i byl bliski minimum. Odczekalem dwie godziny i i dolalem oleju na zimnym...
Mam mercedesa c200 kompresor z 2001 roku i musze wymienic usczelke glowicy wiem juz ze potrzeba klucza dynamometrycznego ale nie wiem gdzie znalesc zapiske ile i jak mam ustawic ten klucz tak zeby pasowal idealnie przy zamknieciu glowicy no i ogulnie jakies porady jak najlepiej to zrobic ?? Ps...
Produkcję Volkswagen Polo III rozpoczęto w 1994 roku, a zakończono 7 lat później, w roku 2001. Model poddano faceliftingowi w 1999 roku, zmieniając wygląd przodu pojazdu. Auto było laureatem...
Chevroleta Aveo T250 nie trzeba przedstawiać, po tym jak popularnym miejskim autem stała się poprzednia generacja T200. 2 generacja tego modelu produkowana była w latach 2006-2011, a samo nadwozie...
Volkswagen Polo IV produkowany był w latach 1999-2009, w tym 2 lata równolegle ze starszą generacją. W ofercie zaproponowano kierowcom 14 silników benzynowych od 1.2 54KM, do 1.8 150KM. Diesli...
VW Passat B5 produkowano w latach 1996-2005. W 2000 roku nudny model B5 przeszedł facelifting. „B5” to dotychczas najpopularniejsza generacja na całym świecie. W swojej ofercie prezentowała 20...