"zlecona usługa została wykonana na poziomie profesjonalistów, i ku zaskoczeniu w możliwie szybkiej obsłudze na miarę powstałej awarii!.",
mirek, daewoo
"Taki warsztat to teraz rzadkość bo większość potrafi tylko kasować i zero dbałości o klienta. Z samej rozmowy telefonicznej było wiadomo, że rozmawiam z ludźmi zbajacymi się na rzeczy co potwierdziła tylko wizyta na miejscu ",
Kuba, Mazda CX3 2015
"Szyko dokładnie i sprawnie wymieniona uszczelka pod głowicą wraz z jej planowaniem itd. warsztat z prawdziwego zdarzenia a na koniec jeszcze auto trafiło na myjnie kompleksowa usługa gorąco polecam.",
Góral, Golf 3
"W porządku ludzie, brak kosztów ukrytych. Części w przystępnych cenach, mechanicy znający sie na robocie. Niestety słabo wyposażony warsztat w nowoczesne narzędzia elektroniczne tj. skanery diagnostyczne do japończyków.",
krzychu, Mitsubishi
"Jestem bardzo zadowolony z wszystkich napraw w tym warsztacie. Jeżdżę tam z naprawami od kilku lat z różnymi usterkami mojego samochodu, od drobnych do skomplikowanych ( niemłode to auto). Zawsze mogę liczyć na ich pomoc i życzliwość. Z każdą naprawą sobie świetnie poradzili. Bardzo uczciwi i dobrzy ludzie. Mam też założony u nich gaz Stag....",
Tomasz, Vw
Fachowa obsługa w przystąpnej cenie .Dobry dojazd przy zjezdzie z obwodnicy obok Browary Żywieckiego Pracujemy SERWIS ----------------------------------- od pon-pt 8 - 16 STACJA KONTROLI POJAZDOW - od...
"Naprawdę rzetelny mechanik! Od lat korzystam z uslug Rafała i nigdy się nie zawiodłam. Polecam serdecznie.",
Kasia, Toyota Avensis
Zauważasz biały dym wydobywający się z rury wydechowej? Mniejsza ilość płynu chłodzącego, przegrzewanie silnika, nalot pod korkiem wlewu oleju, problem z rozruchem i nierówna praca na wolnych obrotach? To typowe objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Wykonanie testu szczelności uszczelki trwa chwilę, a pozwoli rozwiać wątpliwości.
Wymiana uszczelki pod głowicą jest dość pracochłonną czynnością wymagającą rozebrania połowy silnika. Dodatkowo cenę podnosi konieczność wykonania planowania głowicy. Jako, że silnik silnikowi nierówny, to ceny wymiany uszczelki w standardowych jednostkach napędowych mieszczą się w przedziale 350 - 900 zł. Szybko jednak cena ta może wzrosnać do 3 000 zł w przypadku większych pojemności. Usługa ta też nie należy do najszybszych w wykonaniu i może potrwać nawet kilka dni.
Wymiana uszczelki pod głowicą to poważna operacja i nie warto na niej oszczędzać. W grę wchodzi sprawność całego silnika, który może szybko ulec awarii w przypadku niepoprawnie przeprowadzonej naprawy. Jeżeli zależy Ci na dalszej bezawaryjnej jeździe, korzystaj tylko z rekomendowanych serwisów samochodowych.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Witam Mam Pegueota 206 1.4 75 Km SW benzyna 2002 Samochod rano jak odpalam to czasem lubi zgasnac i znow odpalam i jest dobrze zachowuje sie a nie raz jak by chodzi na 3 cylindrach ale jadac juz wszystko sie normuje i zero wyciekow plynu chlodniczego zero w oleju plynu korek wlewu oleju...
Witam, ubywa plynu chłodniczego w kia ceed 2008. Wymieniona zostala uszczelka pod glowica jednak plynu dalej ubywa. Pod korkiem oleju nie widac osadu. Przy odpalonym silniku nie widac rowniez bąbelkow w zbiorniku wyrownawczym. Widac delikatne kapanie po zaparkowaniu auta. Poziom oleju rowniez...
Witam,mam problem z samochodem Toyota Corolla hatchback v-vti 1.6 , rok 2002. Ostatnio jadąc na trasie właczyla mi sie kontrolka oleju ,a wzkażnik plynu chlodniczego podniosl sie do maksimum. Sprawdziłem stan oleju i byl bliski minimum. Odczekalem dwie godziny i i dolalem oleju na zimnym...
Mam mercedesa c200 kompresor z 2001 roku i musze wymienic usczelke glowicy wiem juz ze potrzeba klucza dynamometrycznego ale nie wiem gdzie znalesc zapiske ile i jak mam ustawic ten klucz tak zeby pasowal idealnie przy zamknieciu glowicy no i ogulnie jakies porady jak najlepiej to zrobic ?? Ps...
VW Passat B5 produkowano w latach 1996-2005. W 2000 roku nudny model B5 przeszedł facelifting. „B5” to dotychczas najpopularniejsza generacja na całym świecie. W swojej ofercie prezentowała 20...
Produkcję Volkswagen Polo III rozpoczęto w 1994 roku, a zakończono 7 lat później, w roku 2001. Model poddano faceliftingowi w 1999 roku, zmieniając wygląd przodu pojazdu. Auto było laureatem...
Volkswagen Polo IV produkowany był w latach 1999-2009, w tym 2 lata równolegle ze starszą generacją. W ofercie zaproponowano kierowcom 14 silników benzynowych od 1.2 54KM, do 1.8 150KM. Diesli...
Chevroleta Aveo T250 nie trzeba przedstawiać, po tym jak popularnym miejskim autem stała się poprzednia generacja T200. 2 generacja tego modelu produkowana była w latach 2006-2011, a samo nadwozie...