"Rzetelny i solidny serwis. Naprawiamy tutaj dwa auta Passata 1.8t i Opla Astre i za każdym razem naprawa zrobiona w pełni poprawnie. Zarówno w kwestiach układu hamulcowego, uczszelniania silnika czy wymian filtrów i oleju. Zdecydowanie będziemy wracali nadal jak przyjdzie taka potrzeba. ",
Karol
"Byłem przejazdem w Ciechanowie. Traf chciał, że auto mi ni z tąd ni z owąd stanęło. Nie wiedziałem do kogo zadzwonić o pomoc. Po przeczytaniu pozytywnych postów zadzoniłem do nich. Martwiłem się, że przejezdnego potraktują drozej a z postami wiadomo jest różnie. Jednak z czystym sumieniem POLECAM. Chłopaki młode, widać że dbają o swój...",
ArturK, Mazda 6
"Bardzo pozytywnie oceniam pracę Pana Andrzeja z serwisu lakierniczego. Miałem stłuczkę i oddałem samochód do naprawy. Otrzymałem samochód zastępczy, zostałem dokładnie zapoznany z tym co będzie robione, przy okazji sprawdzono dodatkowe usterki. Wszysko bardzo profesjonalnie, polecam.",
Robiwoj, Peugeot 508
"Bolek - naprawiam tam swoje samochody od kilkunastu lat i to co piszesz nie pasuje do tego zakładu. Zawsze zastanawia mnie, że jak czekam na naprawę, wszyscy przyjeżdżający klienci sprawiają wrażenie bardzo dobrych znajomych, albo rodziny. Ze trzy razy widziałem też jak po wstępnej diagnozie gość polecał inny zakład. Napisz gdzie to w końcu...",
też klient
Nasze wieloletnia praktyka w naprawach samochodów czyni nas ekspertami w branży motoryzacyjnej.Cenimy Twój czas! Terminy które proponujemy naszym klientom są realnie krótkie. Stawiamy na to, żeby naprawy były wykonane na czas.Jesteśmy w...
Auto-Sezam to profesjonalny warsztat samochodowy w Ciechanowie, obsługujący pojazdy osobowe i dostawcze do 3,5 tony. Posiadamy 6 stanowisk naprawczych, dzięki czemu oferujemy krótkie terminy wizyt. W naszym serwisie samochodowym pracują...
Puls-Car w Kolonii 1, 06-430 Gołotczyzna pod Ciechanowem, to renomowany serwis samochodowy specjalizujący się w kompleksowej mechanice pojazdowej. Nasz zespół doświadczonych mechaników zapewnia najwyższą jakość usług, dbając o każdy...
"Robiłam przegląd auta. Wszystko odbyło się szybko i profesjonalnie. Polecam.",
Karolina, Renault Megane Scenic
Zauważasz biały dym wydobywający się z rury wydechowej? Mniejsza ilość płynu chłodzącego, przegrzewanie silnika, nalot pod korkiem wlewu oleju, problem z rozruchem i nierówna praca na wolnych obrotach? To typowe objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Wykonanie testu szczelności uszczelki trwa chwilę, a pozwoli rozwiać wątpliwości.
Wymiana uszczelki pod głowicą jest dość pracochłonną czynnością wymagającą rozebrania połowy silnika. Dodatkowo cenę podnosi konieczność wykonania planowania głowicy. Jako, że silnik silnikowi nierówny, to ceny wymiany uszczelki w standardowych jednostkach napędowych mieszczą się w przedziale 350 - 900 zł. Szybko jednak cena ta może wzrosnać do 3 000 zł w przypadku większych pojemności. Usługa ta też nie należy do najszybszych w wykonaniu i może potrwać nawet kilka dni.
Wymiana uszczelki pod głowicą to poważna operacja i nie warto na niej oszczędzać. W grę wchodzi sprawność całego silnika, który może szybko ulec awarii w przypadku niepoprawnie przeprowadzonej naprawy. Jeżeli zależy Ci na dalszej bezawaryjnej jeździe, korzystaj tylko z rekomendowanych serwisów samochodowych.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Witam Mam Pegueota 206 1.4 75 Km SW benzyna 2002 Samochod rano jak odpalam to czasem lubi zgasnac i znow odpalam i jest dobrze zachowuje sie a nie raz jak by chodzi na 3 cylindrach ale jadac juz wszystko sie normuje i zero wyciekow plynu chlodniczego zero w oleju plynu korek wlewu oleju...
Witam, ubywa plynu chłodniczego w kia ceed 2008. Wymieniona zostala uszczelka pod glowica jednak plynu dalej ubywa. Pod korkiem oleju nie widac osadu. Przy odpalonym silniku nie widac rowniez bąbelkow w zbiorniku wyrownawczym. Widac delikatne kapanie po zaparkowaniu auta. Poziom oleju rowniez...
Witam,mam problem z samochodem Toyota Corolla hatchback v-vti 1.6 , rok 2002. Ostatnio jadąc na trasie właczyla mi sie kontrolka oleju ,a wzkażnik plynu chlodniczego podniosl sie do maksimum. Sprawdziłem stan oleju i byl bliski minimum. Odczekalem dwie godziny i i dolalem oleju na zimnym...
Mam mercedesa c200 kompresor z 2001 roku i musze wymienic usczelke glowicy wiem juz ze potrzeba klucza dynamometrycznego ale nie wiem gdzie znalesc zapiske ile i jak mam ustawic ten klucz tak zeby pasowal idealnie przy zamknieciu glowicy no i ogulnie jakies porady jak najlepiej to zrobic ?? Ps...
VW Passat B5 produkowano w latach 1996-2005. W 2000 roku nudny model B5 przeszedł facelifting. „B5” to dotychczas najpopularniejsza generacja na całym świecie. W swojej ofercie prezentowała 20...
Volkswagen Polo IV produkowany był w latach 1999-2009, w tym 2 lata równolegle ze starszą generacją. W ofercie zaproponowano kierowcom 14 silników benzynowych od 1.2 54KM, do 1.8 150KM. Diesli...
Produkcję Volkswagen Polo III rozpoczęto w 1994 roku, a zakończono 7 lat później, w roku 2001. Model poddano faceliftingowi w 1999 roku, zmieniając wygląd przodu pojazdu. Auto było laureatem...
Chevroleta Aveo T250 nie trzeba przedstawiać, po tym jak popularnym miejskim autem stała się poprzednia generacja T200. 2 generacja tego modelu produkowana była w latach 2006-2011, a samo nadwozie...