"Pan Grzesiek zna sie na robocie! Serwisuje u niego w sumie 3 samochody i za kazdym wyjazdem z warsztatu jestem zadowolony. Super kontakt z klientem, wyslucha, doradzi i konkretnie wykona robote. Sam dojezdzam do Pana Grzegorz ladnych pare km ale uwierzcie ze warto.",
Radek, Volvo v40 / Bmw e46
"Jestem bardzo zadowolony jak i dużo znajomych, profesjonalna obsługa, posiadam firmę transportową, to jest już druga turbina co wymieniam w dwóch samochodach i wszystko działa bez zarzutów. Wszystkie samochody a mam ich ponad 50 będę tam naprawiał, ponieważ mają też swój serwis samochodowy otwarty nawet do 22.00 godziny, w dzień kiedy wszyscy...",
leon, Renault Kanboo
Łącznik stabilizatora to elastyczny element, który odpowiada za bezproblemowe pokonywanie zakrętów. Niestety, w wyniku pokonywania wielu nierówności drogi, ulega on czasami wybiciu i koniecznie trzeba go wymienić. Postaw na sprawdzonego mechanika i umów się na wizytę. Wybierz dogodny termin i miej problem z głowy! Zaufaj tysiącom zadowolonych klientów.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Wymiana gum stabilizatora Fiat Grande Punto czy mozna to zrobic samemu na kanale czy jest to wiecej roboty ?
Witam. Mam pytanie dotyczy bardzo mocnego dodania gazu na pierwszym i drugim biegu auto ford kuga 2016 przebieg 70000 pływa na prawo i lewo na desce zapala się kontrola trakcji . Nie można utrzymać go prosto do jazdy . Mogę prosić o pomoc .
Jak to jest z tymi łacznikami stabilizatorów w moim aucie kazdy łacznik inaczej pracuje dwa tylnie lekko sie poca i mozna nimi obracac na boki jednym palcem lecz luzu nie maja .Natomiat wymienilem jeden przedni i pozalozeniu ten nowy jest sztywny ciezko go obrócić .Czy one maja sie tak ruszac...
Słychać stuki (pyknięcia) z przodu z lewej strony, jedno lub dwa podczas ruszania i jazdy z niedużą prędkością i czasem przy hamowaniu. Czasami stuki jakby przenosiły się bliżej środka (pod fotel kierowcy) samochodu. Przy próbie obrócenia półosi ręką wyczuwalny nieduży luz i słychać stuk na...
Produkcję Audi A4 B5 rozpoczęto w 1994, a zakończono 7 lat później, w 2001 roku. W międzyczasie w 1998 roku auto poddano faceliftingowi, gdzie zmieniono wygląd nadwozia. Audi A4 B5 dostępne było w...
Produkcję Audi A3 8L zapoczątkowano w 1996 roku. Trwała ona przez kolejne 7 lat czyniąc auto najlepiej sprzedającym się modelem Audi. To kompaktowy model klasy niższej średniej, jednak należący do...
Generacja B7 to ponowne odmłodzenie sprawdzonego modelu Audi A4. Produkcja rozpoczęła się w 2004 roku i trwała 4 lata. Samochód wyposażano w silniki benzynowe o pojemnościach od 1.6 102KM...
Generacja B6 produkowana była w latach 2000 - 2006. Stylistyka nie zmieniła się znacząco, ale samochód upodobnił się do większego i bardziej prestiżowego modelu A6. Do dyspozycji było 12 silników...