AUTO-SERWIS MACIEJ GOŁĘBIOWSKI
Hłaski 5, Zwierzyniec
AUTO-SERWIS MACIEJ GOŁĘBIOWSKI
Hłaski 5, Zwierzyniec
Spawanie plastiku to usługa zyskująca na popularności. Odkąd zderzaki aut przyjmują coraz bardziej wymyślne kształty, zakup nowego stanowi spory wydatek. Jeżeli auto ucierpiało w kolizji w nieznacznym stopniu, nie zawsze popękane elementy plastikowe trzeba wymieniać. Można oddać je do spawania uzyskując pierwotny wygląd, zaoszczędzając sporo pieniędzy.
Każda naprawa np. zderzaka samochodowego jest inna. Każde uszkodzenie jest inne, a zatem ilość zużytego materiału i czas pracy mechanika również się różni. Cena ustalana jest w zależności od rozległości uszkodzeń i trudności rekonstrukcji elementu. Tak samo jak wyceniane są usługi blacharskie. Ostatecznie można uznać, że naprawa zderzaka za pomocą spawania plastiku zaczyna się od 200 zł i rośnie. Nadal jest to jednak ekonomiczniejsza forma naprawy.
Spawaniem i naprawą zderzaków zajmują się wyspecjalizowane w tym firmy. Standardowy mechanik samochodowy może przyjąć takie auto na warsztat, jednak naprawę zleca firmie zewnętrznej. Po jego stronie będzie leżał demontaż zderzaka, dostarczenie go do sprawdzonego przez siebie przedsiębiorstwa oraz ponowny montaż. Warto korzystać z pomocy rekomendowanego serwisu, ponieważ kierowca ma gwarancję na montaż, a także nie musi się martwić ewentualnym niedopasowaniem zderzaka do nadwozia. W dodatku nie trzeba szukać serwisu spawającego plastiki, ponieważ mechanik będzie miał już wybrany swój sprawdzony.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Wypadanie zapłonu na 2 cylindrze.Bład DF060 ,DF 436.Wymieniono cewke na 2.jak dalej diagnozowac.pozdrawiam
Posiadam passata b6 170km ze skrzynia dsg. Problem polega na tym że brakuje mu mocy samochód rusza normalnie ale pozniej żeby się rozpędzić niema mowy pod górkę ledwo co. Skrzynia przeciaga biegi jeżeli jedzie się normalnie jest ok przy 3000 obr nie przyspiesza A nawet jak by było odwrotnie...
Mercedes E300 (W210T) 1999 rok, wentylator klimatyzacji nie startuje, dopiero popchnięty palcem. Czasem w ogóle nie chce kręcić.
5008 silnik 1.6 hdi rok 2014 .przebieg 200000 tysi. Przy podjeżdzie pod stromą górę występują trzaski pochodzące z silnika. Na płaskim zachowuje się normalnie . Sprzęgło kompletne wymienione dwumasa też. Skrzynia pół automat. Trzaski są na manualu i na automacie
Fiat 500 II to auto klasy aut miejskich segmentu A, które jest produkowane od 2007 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 2 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu hatchback i kabriolet. Głównymi...
Fiat Punto II to jeden z najbardziej rozpoznawalnych modelów samochodów klasy miejskiej. W drugiej wersji Punto znacznie podkreślono kształty nadwozia, lecz większość mechanizmów auto...
Fiat Panda to auto klasy aut najmniejszych segmentu A, które jest produkowane od 1980 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 3 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu hatchback. Głównymi...
Produkowana w latach 2006 - 2012 Toyota Rav4 III znacznie odróżniła się od swojej wcześniejszej wersji. Przede wszystkim zwiększono rozmiar pojazdu, a sylwetkę unowocześniono. Konstrukcja...