Krótka 3, Maków Mazowiecki
"Przyjechałam z moim autem do serwisu gdzie panowie się zaopiekowali nie tylko autem ale i mną ponieważ zostałam uraczona miła pogawędka i dobra kawką. Wszystko mi wyjaśniono, naprawiono i zapłaciłam niewiele w stosunku do konkurencji. Polecam z całego serca ! Najlepszy serwis w okolicy ",
Gabrysia, Citroen C3
Krótka 3, Maków Mazowiecki
"Przyjechałam z moim autem do serwisu gdzie panowie się zaopiekowali nie tylko autem ale i mną ponieważ zostałam uraczona miła pogawędka i dobra kawką. Wszystko mi wyjaśniono, naprawiono i zapłaciłam niewiele w stosunku do konkurencji. Polecam z całego serca ! Najlepszy serwis w okolicy ",
Gabrysia, Citroen C3
Zwiększony hałas spod samochodu, zapach spalin w pobliżu kabiny pasażerskiej, zwiększone zużycie paliwa to główne objawy dziury w układzie wydechowym. Wielu kierowców zamiast wymienić fragment układu wydechowego decyduje się zaspawać otwór. To działanie doraźne, ponieważ prędzej czy później metal z którego wytworzono tłumik podda się korozji w innym miejscu.
Spawanie wydechu jest stosunkowo tanią usługą i równie szybką. Za zaspawanie otworu powodującego problemy z przejściem przeglądu czy generującego nieznośny hałas mechanik zażąda kwoty w granicach 40-150 zł. Spawanie tłumika wprawionemu mechanikowi zajmie ok. 30 minut.
Układ wydechowy pełni ważną rolę w pracy silnika. To od jego kształtu i poprawnego przepływu spalin zależy generowanie poprawnej ilości mocy. Wszelkie zaburzenia strumienia spalin nieszczelnościami mogą osłabić silnik i powodać zwiększone spalanie paliwa, dlatego warto umówić się na spawanie tłumika do profesjonalisty. Doświadczona osoba może także doradzić, kiedy nie warto już spawać, a lepiej wymienić element układu wydechowego.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Witam, Auto jeździ normalnie ale na każdym biegu, nawet na biegu jałowym po przekroczeniu 4000 obrotów po prostu go odcina. Co moze byc tego przyczyną?
Witam. Mam problem z nawiewem w samochodzie opel corsa c. Był 3 razy wymieniany opornik i działańł tylko przez tydzień. Ostatni opornik był przepalony i bezpiecznika wgl nie było . Co może być tego przyczyną ?
Problem z uruchomieniem zimnego silnika w tojocie rav4 D4D. Swiece zarowe wymienilem miesiąc temu w serwisie Toyoty. Temperatura na zewnątrz była ok -1.
Silnik nie pali na benzynie ani na LPG na ostatnim cylindrze patrząc od aparatu zapłonowego. Świece sprawne , kable WN sprawne, kopułka sprawna, Silnik zimny i ciepły odpala bez problemu. Świeca na niepalącym cylindrze jest sucha i czysta.
Obecność spalin w kabinie jest niebezpieczna dla zdrowia oraz wskazuje na problem występujący w samochodzie. Jeżeli kierowca lub pasażerowie odczuwają swędzenie oczu związane z gazami spalinowymi,...
Toyotę Yaris drugiej generacji produkowano w latach 2005 - 2011. W porównaniu do swojego poprzednika sylwetkę auta zmodernizowano, lecz pomimo to przypominała Toyotę I generacji. Pojazd...
Peugeot 407 to samochód osobowy klasy średniej. Produkcję pojazdu rozpoczęto w 2004 roku. Auto zdobyło w błyskawicznym tempie bardzo silną pozycję na rynku. W porównaniu do wcześniejszej...
Produkcję Toyota Corolla IX rozpoczęto w 2001 roku, a zakończono w 2009 roku. Samochód do swojego poprzednika nie był absolutnie podobny, ponieważ jego sylwetka została zaprojektowana na...