"Robiłem wszystkie naprawy jeszcze w poprzednim warsztacie w Starym Bielsku i powiem że bardzo żadko mozna spotkać tak uczciwego i solidnego mechanika. Z kolejnymi naprawami bendę miał teraz troszkę dalej, ale na 100 % bendę dalej jeżdził. SZCZERZE POLECAM ! ! ! !",
Jacek, VOLKSWAGEN GOLF IV SDI
"Robiłem wszystkie naprawy jeszcze w poprzednim warsztacie w Starym Bielsku i powiem że bardzo żadko mozna spotkać tak uczciwego i solidnego mechanika. Z kolejnymi naprawami bendę miał teraz troszkę dalej, ale na 100 % bendę dalej jeżdził. SZCZERZE POLECAM ! ! ! !",
Jacek, VOLKSWAGEN GOLF IV SDI
Zwiększony hałas spod samochodu, zapach spalin w pobliżu kabiny pasażerskiej, zwiększone zużycie paliwa to główne objawy dziury w układzie wydechowym. Wielu kierowców zamiast wymienić fragment układu wydechowego decyduje się zaspawać otwór. To działanie doraźne, ponieważ prędzej czy później metal z którego wytworzono tłumik podda się korozji w innym miejscu.
Spawanie wydechu jest stosunkowo tanią usługą i równie szybką. Za zaspawanie otworu powodującego problemy z przejściem przeglądu czy generującego nieznośny hałas mechanik zażąda kwoty w granicach 40-150 zł. Spawanie tłumika wprawionemu mechanikowi zajmie ok. 30 minut.
Układ wydechowy pełni ważną rolę w pracy silnika. To od jego kształtu i poprawnego przepływu spalin zależy generowanie poprawnej ilości mocy. Wszelkie zaburzenia strumienia spalin nieszczelnościami mogą osłabić silnik i powodać zwiększone spalanie paliwa, dlatego warto umówić się na spawanie tłumika do profesjonalisty. Doświadczona osoba może także doradzić, kiedy nie warto już spawać, a lepiej wymienić element układu wydechowego.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
W Skodzie Superb II (2014 r.) gdy zamykam okno od strony kierowcy szyba idzie w górę do końca i zaraz sama zjeźdźa w dół. Jeśli uda się ją przypadkiem zamknąć, to i tak potrafi po jakimś czasie sama się otworzyć.
Witam mam problem z kartą Renault Megane 2. Nie otwiera nie zamyka i nie odpala auta,czytnik jej nie rozpoznaje.
Mam pytanie dostaje mi się olej do zbiorniczka głowica regenerowana pompa nowa nie mam pojęcia skąd bierze się olej
Główny problem to od 6 lat sprzęgło. Było 2 razy wymieniane bez wielkiego efektu. 2 różne firmy. Wysprzęglik I pompka też były nowe. Też bez poprawy. Biegi wchodzą ciężko A pedał sprzęgła chodzi bez czucia. Nie czuć brania. Wydaje sie że bierze już od samej podłogi Ale ciężko coś wyczuć. Przed 1...
Fiat Panda to auto klasy aut najmniejszych segmentu A, które jest produkowane od 1980 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 3 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu hatchback. Głównymi...
Obecność spalin w kabinie jest niebezpieczna dla zdrowia oraz wskazuje na problem występujący w samochodzie. Jeżeli kierowca lub pasażerowie odczuwają swędzenie oczu związane z gazami spalinowymi,...
Fiat 500 II to auto klasy aut miejskich segmentu A, które jest produkowane od 2007 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 2 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu hatchback i kabriolet. Głównymi...
Fiat Punto II to jeden z najbardziej rozpoznawalnych modelów samochodów klasy miejskiej. W drugiej wersji Punto znacznie podkreślono kształty nadwozia, lecz większość mechanizmów auto...