Tysiąclecia 10, Dębica
Perłowa 1A, Sędziszów Małopolski, Borek Wielki, Dębica
"Fachowo, kompleksowo, BEZ FUSZERKI, ,rzetelna firma, obsługa i naprawa! POLECAM w ciemno.
Miałem problem ze sterownością samochodu, zakupili części, wymienili i naprawili w bardzo przystępnej cenie. Jestem zadowolony z fachowości i obsługi i podejścia do klienta.
POLECAM, GWARANTUJE Dobrzy są!",
speot, Volkswagen Passat
Tysiąclecia 10, Dębica
Perłowa 1A, Sędziszów Małopolski, Borek Wielki, Dębica
"Fachowo, kompleksowo, BEZ FUSZERKI, ,rzetelna firma, obsługa i naprawa! POLECAM w ciemno.
Miałem problem ze sterownością samochodu, zakupili części, wymienili i naprawili w bardzo przystępnej cenie. Jestem zadowolony z fachowości i obsługi i podejścia do klienta.
POLECAM, GWARANTUJE Dobrzy są!",
speot, Volkswagen Passat
Serwis motocykla obejmuje wymiany eksploatacyjne i naprawy. Jeżeli konieczna jest u Ciebie wymiana napędu, klocków i tarcz hamulcowych, oleju z filtrem czy świec zaplonowych, to koniecznie powinieneś umówić się do serwisu na wykonanie usługi. Jazda motocyklem naraża kierowcę na dużo większe niebezpieczeństwo w przypadku utraty kontroli nad pojazdem, stąd jego serwisowanie powinno zostać powierzone najlepszym mechanikom.
Serwis motocykla to pojęcie bardzo ogólne, na które składają się wymiany eksploatacyjne, a także naprawy. Motocykl posiada wiele układów działających tak samo jak w samochodzie, stąd mnogość usług możliwych do wykonania oraz ich różnorodna cena. W takiej sytuacji cenę danej usługi określa się mnożąc stawkę roboczogodziny przez czas potrzebny na wykonanie usługi. Roboczogodzina w serwisie motocyklowym, a także samochodowym potrafiącym naprawiać motocykle waha się w granicach 100 - 250 zł w zależności od nowoczesności, fachowości i prestiżu serwisu.
Znalezienie godnego serwisu motocyklowego jest znacznie trudniejsze niż w przypadku samochodu. Warsztatów dedykowanych motocyklom jest zdecydowanie mniej, a sam fach mechanika motocyklowego nie został jeszcze oficjalnie ustanowiony. Mechanicy motocyklowi to w większości samoucy, którzy są też mechanikami samochodowymi. Obecnie odbywa się coraz więcej szkoleń z zakresu mechaniki motocyklowej, stąd warto oddać jednoślad w sprawdzone miejsce. Tym bardziej, że ewentualna awaria w motocyklu niesie za sobą dużo poważniejsze konsekwencje niż ma to miejsce w 4 kołowym samochodzie.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Mam problem z chińskim quadem 110. Na ssaniu działa wszystko jest dobrze ale jak przełączę gaźnik to od razu gaśnie. Gaźnik czyściłem a nawet zakładałem nowy ale dalej to samo.
witam posiadam skuter marki peugot elystar tsdi 50 wtrysk podczas jazdy zapala mi sie kontrolka z literą k i młoteczkiem żółta, na wolnych obrotach potrafi się zapalić i wtedy skuter gaśnie, co może być przyczyną? z góry dziękuję
Pytanie motocyklowe: Czy jest możliwe żeby przełożyć silnik z Suzuki GSX 1250f do Suzuki GSX 650f, taki posiadam a silnik się kończy...?
Kawasaki VN1500n na wtrysku 2005rok nie pali na jeden gar. Jeździłem na rezerwie i zaczął przerywać nie wchodzi na obroty. Czasem złapie . Wymienilem swiece. Podczas jazdy przerywa jakby złapał jak odpuszczę manetke.
Toyota Avensis drugiej generacji to samochód klasy średniej produkowany w latach 2002 - 2009. Konstrukcyjne auto niewiele różni się od swojego poprzednika, jednak jego sylwetka została...
Produkcję Toyoty Auris I rozpoczęto w 2006 roku. Samochód należy do segmentu klasy C, czyli niższej klasy średniej. Auto pod względem technicznym było podobne do Toyoty Corolla. Samochód...
Produkcję Toyota Corolla IX rozpoczęto w 2001 roku, a zakończono w 2009 roku. Samochód do swojego poprzednika nie był absolutnie podobny, ponieważ jego sylwetka została zaprojektowana na...
Toyotę Yaris drugiej generacji produkowano w latach 2005 - 2011. W porównaniu do swojego poprzednika sylwetkę auta zmodernizowano, lecz pomimo to przypominała Toyotę I generacji. Pojazd...