Luborzyca 177, Kocmyrzów
"Mieszkam w Krakowie, ale od ponad 10 lat jeżdżę do Grzegorza Brosia, bo naprawdę ten warsztat gwarantuje solidność, miłą obsługę i jak potrzeba to można zasięgnąć poradę i kupić też drobiazgi w firmowym sklepie, np wycieraczki, olej, smar, świece itd. Od niedawna w firmę z powodzeniem wgryza się drugie pokolenie, syn Kamil, wyrasta na dobrego...",
Tadeusz D., mazda 6 I
Wysiołek Luborzycki 163, Kocmyrzów
Pełny serwis samochodowy. mercedes,volkswagen,ford,opel,peugeot,audi,fiat,daewoo,renault.Wykonujemy takie usługi jak:blacharstwo,lakiernictwo,pełny zakres mechaniki,naprawy pogwarancyjne,serwis opon,chiptuning,usuwanie filtra...
ul. Kocmyrzowska 275, Kocmyrzów
Autoserwis Kraków to firma z długoletnim doświadczeniem w branży mechaniki samochodowej, działająca na terenie Krakowa. Należymy do sieci autoryzowanych serwisów MaXserwis. Posiadamy bogatą ofertę usług naprawy pojazdów samochodowych, a także...
Luborzyca 177, Kocmyrzów
"Mieszkam w Krakowie, ale od ponad 10 lat jeżdżę do Grzegorza Brosia, bo naprawdę ten warsztat gwarantuje solidność, miłą obsługę i jak potrzeba to można zasięgnąć poradę i kupić też drobiazgi w firmowym sklepie, np wycieraczki, olej, smar, świece itd. Od niedawna w firmę z powodzeniem wgryza się drugie pokolenie, syn Kamil, wyrasta na dobrego...",
Tadeusz D., mazda 6 I
Wysiołek Luborzycki 163, Kocmyrzów
Pełny serwis samochodowy. mercedes,volkswagen,ford,opel,peugeot,audi,fiat,daewoo,renault.Wykonujemy takie usługi jak:blacharstwo,lakiernictwo,pełny zakres mechaniki,naprawy pogwarancyjne,serwis opon,chiptuning,usuwanie filtra...
ul. Kocmyrzowska 275, Kocmyrzów
Autoserwis Kraków to firma z długoletnim doświadczeniem w branży mechaniki samochodowej, działająca na terenie Krakowa. Należymy do sieci autoryzowanych serwisów MaXserwis. Posiadamy bogatą ofertę usług naprawy pojazdów samochodowych, a także...
Planowanie głowicy to zabieg, który nie jest wykonywany z byle powodu. Polega na wygładzeniu powierzchni styku głowicy z blokiem silnika. Głowica może ulec deformacji w skutek przegrzania lub pęknięcia. Szlifowanie jej powierzchni jest konieczne za każdym razem, gdy zostaje ona oddzielona od bloku. Wtedy też należy wymienić uszczelkę na nową. Jedynie szczelne połączenie zapobiega wyciekom oleju, płynu chłodzącego i spadkowi kompresji w cylindach.
Regeneracja głowicy w postaci planowania jest jednym z etapów popularnej wymiany uszczelki pod głowicą i mieści się w kwocie 150 - 350 zł. Głowice mogą podlegać także naprawie oraz wymianie znajdujących się w niej elementów, a wtedy cena znacznie rośnie przekraczając 1000 zł.
Planowaniem głowic zajmują się specjalne przedsiębiorstwa obróbki metali. Warsztaty z reguły wysyłają głowicę do planowania, a ta jest gotowa do ponownego montażu w aucie nawet po kilku dniach. Termin tak naprawdę zależy od obłożenia danego warsztatu obrabiającego. O ile na samo planowanie mechanik nie ma bezpośredniego wpływu, bo zleca wykonanie usługi firmie zewnętrznej, to ma wpływ na poprawny montaż głowicy i późniejszą pracę silnika. Dlatego warto korzystać tylko z rekomendowanych serwisów samochodowych.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Witam . Czy moze mi ktos poleciec szlifiernie glowic w warminsko-mazurskim . Mam mercedesa Klasa B 2012 . Prawdopodobnie bo jeszcze nie zdjąlem glowicy jest wypalony zawor na cylindrze . Ale chcialbym wczesniej wiedziec gdzie moge spokojnie oddac zeby mi dobrze ja zrobili .Pozdrawiam Marek
Czy jest możliwe że sprawdzenie (przeswietlenie)glowicy nie daje 100% gwarancji ze nie jest pęknięta bo mechanik tak sądzi.nie wiem czy fuszere odstawili czy co
Na chwilę zapaliła się lampka ostrzegawcza zespołu napędowego. Pojawił się błąd P0504 - czujnik pedału hamulca. Po 5 sekundach zniknął, brak objawów awarii, wszystko jest OK. Błąd był usuwany i po paru dniach pojawił się znowu. Czy wymieniać czujnik?
Witam. Auto szarpie i przerywa podczas przyspieszania zarówno na gazie jak i na benzynie, spadek mocy. Na wysokich obrotach jest to niewyczuwalne. Na wolnych obrotach, na biegu jałowym jak się mocno wysłuchać, to delikatnie słychać nierówna prace silnika. Czasami, np. na 3 biegu, jak się...
Model E46 to czwarty samochód pojawiający się w ofercie BMW Serii 3. Jest następcą bardzo popularnego E36, a jego produkcja rozpoczęła się w 1998 roku. W 2001 roku model przeszedl...
BMW Serii 1 F20-21 to kontynuacja modelu E81-87 który odniósł duży sukces. Model urósł w porównaniu do poprzednika nie tylko na zewnątrz. Gama silników benzynowych liczy aż 14 jednostek oraz...
BMW Serii 3 to auto klasy średniej segmentu D, który produkowany jest od 1975 do dzisiaj. Do dnia dzisiejszego powstało już 7 generacji modelu, produkowanego w nadwoziu coupe, hatback, liftback,...
Produkcję BMW Serii 1 E81-87 rozpoczęto w 2004 roku. To najmniejszy model w ofercie BMW, który stał się najczęściej kupowanym pojazdem tej marki. Jego produkcja zakończyła się w 2013 roku. W...