Naprawa pomp wtryskowych Skoda Łącko

Filtry

  • KLAG MOTORS

    Czerniec 10,  Łącko

    "Polecam ten warsztat wszystkim którym zależy na prawdziwej naprawie a nie na wymianie wszystkiego po kolei. Tam naprawdę znają się na tym co robią i rozwiązują problemy nie do ogarnięcia przez większość tzw. mechaników. Potrafią doradzić i naprawić a nie tylko wymieniać wszystko to co im się wydaje że jest przyczyną usterki.",
    Kamil, Subaru BRZ

  • KLAG MOTORS

    Czerniec 10,  Łącko

    "Polecam ten warsztat wszystkim którym zależy na prawdziwej naprawie a nie na wymianie wszystkiego po kolei. Tam naprawdę znają się na tym co robią i rozwiązują problemy nie do ogarnięcia przez większość tzw. mechaników. Potrafią doradzić i naprawić a nie tylko wymieniać wszystko to co im się wydaje że jest przyczyną usterki.",
    Kamil, Subaru BRZ

Nie znalazłeś wizytówki swojego warsztatu? Utwórz go teraz »
<>

Wyczuwalne braki mocy, szarpanie silnika i dławienie podczas dodawania gazu, zmieniony dźwięk silnika, trudności w rozruchu i losowe gaśnięcie, dymienie z rury wydechowej. To typowe objawy problemów z pompą wtryskową. Pompa wtryskowa to jeden z droższych elementów w samochodzie i zakup nowej z reguły nie wchodzi w grę. Cena regeneracji też nie należy do najniższych, jednak pozwala zaoszczędzić nadal sporą kwotę.

Ile kosztuje naprawa pompy wtryskowej

Cena naprawy pompy wtryskowej jest trudna do ustalenia, ponieważ wiele zależy od typu uszkodzenia, potrzebnych elementów do wymiany oraz rodzaju samej pompy. Pompy Common Rail są tańsze w naprawie, niż pompy rozdzielaczowe. Licząc samą pracę mechanika, regeneracja pompy wtryskowej wiąże się z jej rozebraniem na części pierwsze za ok. 100 - 200 zł, a następnie wykonaniem regeneracji za średnio 400 - 700 zł. Do tego należy doliczyć części, które mogą kosztować różnie. Poza uszkodzeniami mechanicznymi może dojść do awarii elektronicznego sterowania pompą, co dodatkowo zwiększa koszt naprawy. Można zatem uznać, że najprostsza regeneracja prostej pompy wtryskowej może kosztować 500 zł, a bardziej skomplikowana awaria trudniejszej w regeneracji pompy paliwa nawet 2000 zł. 

Gdzie oddać pompę wtryskową do naprawy?

Regenerację pompy wtryskowej można zlecić bezpośrednio w punkcie regeneracji podzespołów, które z reguły regenerują też wtryskiwacze i pompowtryskiwacze, lub do zwykłego serwisu samochodowego. Standardowy serwis nie zajmuje się regeneracją, także oni także wyślą uszkodzoną pompę do regeneracji w sprawdzone przez siebie miejsce. Zanim odda się pompę paliwa do naprawy, trzeba ją wymontować, a to lepiej zlecić polecanemu mechanikowi w swojej okolicy.

Porady mechaników

Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.

ZAPYTAJ MECHANIKA

Audi a8 d3 4.2 tdi : Pompa wysokiego ciśnienia

Czy przy wymianie paska pompy wysokiego ciśnienia trzeba znaczyć położenie kół zębatych?

Odpowiedzi (1)

ford c max 2,0 150 km 2016: łuszcząca pompa c,r

witam czy w silnikach 2,0 diesel 150 km ford wystepuje problem łuszczącej sie pompy c,r po 2011 roku?

Odpowiedzi (2)

hyndai Matrix CRDI 1500: Samochód bardzo ciężko odpala.

Samochód Hyndai Matrix ciężko odpala.Pompa paliwa wymieniona,wtryski sprawdzone i sa ok. Jeśli wyciągne zawór sterujący(wysokiego ciśnienia) i włożę go z powrotem to normalnie odpali ale tylko jeden raz. Co jeszcze mogę zrobić? Proszę o pomoc.

Odpowiedzi (1)

vw golf 4 tdi 115: awaria pompy

problem silnik gaśnie po przejechaniu ok. 5m i później jest problem z jego ponownym odpaleniem. Dopiero po około 30 minutach silnik pali jest ok ale sytuacja się powtarza. Czy to awaria pompy....?

Odpowiedzi (2)

Nasze porady

Peugeot 307 II - Cena wymiany rozrządu

Peugeot 307 II - Cena wymiany rozrządu

 Drugą generację Peugeota 307 produkowano w latach 2005 – 2012. Samochód należy do segmentu C, czyli niskiej klasy średniej. Auto uzyskało tytuł Samochodu Roku 2002. Wygląd nadwozia 307 II...

więcej

Peugeot 206 - Cena wymiany rozrządu

Peugeot 206 - Cena wymiany rozrządu

 W 2001 roku rozpoczęto produkcję pierwszej generacji Peugeota 307, auta należącego do segmentu C (niska klasa średnia). Pojazd szybko zdobył dobrą opinie i w ten sposób otrzymał nagrodę...

więcej

Skoda Superb (I, II, III) - Cena wymiany rozrządu

Skoda Superb (I, II, III) - Cena wymiany rozrządu

Skoda Superb to auto klasy średniej segmentu D, które jest produkowane od 2001 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 3 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu liftback i kombi. Głównymi...

więcej

Co zrobić, gdy silnik nierówno pracuje na wolnych obrotach?

Co zrobić, gdy silnik nierówno pracuje na wolnych obrotach?

Nierówna praca silnika na wolnych obrotach z pewnością jest frustrująca, ale poza tym może prowadzić do poważnych usterek. Za ciężką i nierówną pracę odpowiadać mogą niedrożne wtryskiwacze paliwa,...

więcej