"W warsztacie Poluś Garage bywam regularnie i zawsze jestem zadowolony. POLECAM",
Patryk ze STILO, FIAT STILO
"Zdecydowanie warsztat przyjazny kobietom :), Panowie rzeczowo wytłumaczyli na czym polega problem i ocenili koszty- a co najważniejsze poinformowali o wszystkim co jeszcze można zrobić aby podnieść bezpieczeństwo jazdy. Bardzo polecam!",
Iwona, Citroen C3
Autoryzowany Salon i Serwis Volkswagen Gazda Group w Katowicach Dla samochodów 4+ program oryginalnych części economy (części 30-40% tańsze)
"Byłem u wielu mechaników ze swoją laguną, która sypie się przynajmniej raz w miesiącu i dopiero w 4automoto otrzymałem pełną obsługę i doradztwo dla laika w sprawie mojego auta.
Ceny niższe porównując do innych mechaników z którymi miałem stycznośc, możliwość dogadania się bez sztywnych ram, pełna obsługa. Najmilszym dodatkiem do naprawy było...",
Kreiv, Renault Laguna 2
"Nie dawno skorzystałam z myjni. Miła obsługa i efekt był zadowalający, a ceny niskie. Polecam.",
a.g 86, Opel vektra
Podwozie Twojego samochodu wymaga mycia, ale nie wiesz, jak się za to zabrać? Zdecyduj się na mycie ręczne w profesjonalnym serwisie! Po zimie we wszelkich zakamarkach znajduje się wiele zabrudzeń, których nie umyje żaden automat. Jeśli zaniedbasz tę sprawę, wkrótce może dojść do korozji. Wybierz z listy profesjonalny serwis, oferujący ręczne mycie podwozia i wybierz dogodny termin. Ciesz się sprawnym autem przez długi czas.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Witam, zamierzam kupił Alfę Romeo Giuliettę, ale zastanawiam się nad dwoma silnikami benzynowymi. Moc 120 koni i 170. Które bardziej można polecić w relacji moc/ekonomia? Czy tu też sprawdza się sytuacja, że więcej mocy oznacza delikatniejsze wciskanie gazu i w sumie oszczędność? Jak z serwisem?...
Samochód jeździł normalnie, aż podczas próby kolejnego odpalenia samochód nie odpala, pojawiła się kontrolka ASR, Hill Holder i komunikat stearing corector. Nie mogę nic zrobić, akumulator nie mógł paść bo dzień wcześniej robiłem trasę kilkaset km. Co to może być?
Mam pytanie. Czy to normalne że słychać dźwięk z okolicy skrzyni biegów podczas wciskania sprzęgła, wrzucania biegu i puszczania sprzęgła? Głównie podczas zmiany z 1 biegu na 2 i z 2 na 3. Jak się zrobi to dynamicznie to czuć tak jak by tam jakiś luz był.
Na pełnym baku paliwa robię ok 250 kilometrów, a komputer pokładowy pokazuje że średnie zużycie jest na poziomie 10-12 l/100km. Dodatkowo tylna wycieraczka podczas gdy jest włączona, zatrzymuje się w losowych miejscach. Proszę o pomoc Pozdrawiam
Dwumasowe koło zamachowe jest jednym z ważniejszych elementów wyposażenia nowoczesnych samochodów. Wpływa na prawidłową pracę silnika oraz układu zmiany biegów. Warto, zatem wyjaśnić kilka kwestii...
Zastosowanie zmiennych faz rozrządu w motoryzacji stanowi bardzo duże udogodnienie dla kierowców – samochód jest bardziej dynamiczny, a przy tym oszczędniejszy. Nic więc dziwnego, że rozwiązanie...
Handlarze samochodowi, aby ubić jak najlepszy interes, stosują szereg trików, które znacznie uatrakcyjniają ofertę. I bardzo często klienci łapią się na takie sztuczki, nie zdając sobie sprawy z...
Zima to najbardziej obciążająca samochód pora roku. Wtedy najcześciej występują usterki związane z elektryką i uruchamianiem samochodu, a wpływ na to mają niekorzystne warunki atmosferyczne....