Poza takimi czynnikami jak rozmiar elementu, czy typ lakieru, główny wpływ na cenę ma typ lakierowania. Wyróżnia się lakierowanie wierzchnie i naprawcze. Cena lakierowania wierzchniego może stanowić 50% lakierowania naprawczego. Lakierowanie naprawcze obejmuje dodatkowe procesy takie jak np. wygładzenie powierzchni, szpachlowanie, położenie dodatkowej warstwy lakieru. Jest to częściej wykonywana usługa, dlatego cennik oparto o ten typ lakierowania.
Białystok | 580-690 PLN | Wybierz serwis |
Bydgoszcz | 590-680 PLN | Wybierz serwis |
Gdańsk | 570-690 PLN | Wybierz serwis |
Gorzów Wlkp. |
600-740 PLN | Wybierz serwis |
Katowice | 580-740 PLN | Wybierz serwis |
Kielce | 580-690 PLN | Wybierz serwis |
Kraków | 620-740 PLN | Wybierz serwis |
Lublin | 560-660 PLN | Wybierz serwis |
Łódź | 630-700 PLN | Wybierz serwis |
Olsztyn | 580-680 PLN | Wybierz serwis |
Poznań | 590-700 PLN | Wybierz serwis |
Szczecin | 600-720 PLN | Wybierz serwis |
Toruń | 580-690 PLN | Wybierz serwis |
Warszawa | 600-775 PLN | Wybierz serwis |
Wrocław | 620-735 PLN | Wybierz serwis |
Zielona Góra | 590-730 PLN | Wybierz serwis |
Białystok | 550-640 PLN | Wybierz serwis |
Bydgoszcz | 550-640 PLN | Wybierz serwis |
Gdańsk | 550-640 PLN | Wybierz serwis |
Gorzów Wlkp. |
560-660 PLN | Wybierz serwis |
Katowice | 570-690 PLN | Wybierz serwis |
Kielce | 600-680 PLN | Wybierz serwis |
Kraków | 560-660 PLN | Wybierz serwis |
Lublin | 540-660 PLN | Wybierz serwis |
Łódź | 600-680 PLN | Wybierz serwis |
Olsztyn | 550-660 PLN | Wybierz serwis |
Poznań | 560-670 PLN | Wybierz serwis |
Szczecin | 550-670 PLN | Wybierz serwis |
Toruń | 550-640 PLN | Wybierz serwis |
Warszawa | 550-700 PLN | Wybierz serwis |
Wrocław | 550-660 PLN | Wybierz serwis |
Zielona Góra | 545-685 PLN | Wybierz serwis |
Znajdź lakiernika w Twojej okolicy |
||
Białystok | Bydgoszcz | Gdańsk |
Gorzów Wlkp. | Katowice | Kielce |
Kraków | Lublin | Łódź |
Poznań | Szczecin | Toruń |
Warszawa | Wrocław | Zielona Góra |
Grubość warstwy lakieru zależeć będzie od miejsca pomiaru oraz producenta auta. Przyjmuje się, że auta Azjatyckie pokrywane są cienką warstwą o grubości ok. 80 μm - 100 μm. W Europie zaś taką niską wartość znaleźć można np. wewnątrz słupka (po otwarciu drzwi) co jest wnikiem zupełnie normalny. Jednak maska, błotniki, drzwi od zewnąrz pokryte są z reguły warstwą lakieru o grubości 120 - 170 μm. Różnica w lakierze pomiędzy elementami auta nie powinna przekaczać 30-40%. Jeżeli grubość warstwy przekracza 250 μm, można podejrzewać element o ponowne malowanie i to z nałożeniem kilku warstw. Wartości wyższe niż 350 μm mogą świadczyć o szpachlowaniu. Zdarzają się także wyniki powyżej 1000 μm lub kompletnie wykraczające poza skalę w zależności od miernika.
Lakierowanie to usługa wymagająca bardzo dużego doświadczenia. Odtworzenie koloru nowego elementu pod resztę nadwozia to sztuka, a niedokładnie wykonaną pracę zauważy byle przechodzień. Tylko usługa wykonana przez profesjonalny serwis blacharsko-lakierniczy gwarantuje zachowanie estetyki auta i pierwotny wygląd.
Znajdź lakiernika w Twojej okolicy |
||
Białystok | Bydgoszcz | Gdańsk |
Gorzów Wlkp. | Katowice | Kielce |
Kraków | Lublin | Łódź |
Poznań | Szczecin | Toruń |
Warszawa | Wrocław | Zielona Góra |
Volkswagenem Golf IV jest obecnie jednym z najpopularniejszych samochodów poszukiwanych w internecie. Produkowany w latach 1997-2006 w nadwoziach hatchback, kombi i cabrio, oraz sedan. Auto...
Niegdyś do najpopularniejszych samochodów segmentu aut miejskich należał Opel Corsa C. Jego sylwetka jak na ówczesne czasy była nowoczesna, a cena auta przystępna. Produkcja pojazdu...
Wyjeżdżając z salonu nowym samochodem cieszymy się nie tylko z jego wyposażenia i komfortu jazdy, ale także z pięknie błyszczącego lakieru. Jeżeli chcemy, by zachował jak najdłużej swój wygląd,...
Pogoda w naszym kraju bywa zmienna, przez co często dochodzi do wypadków i kolizji na drodze. Czasem jednak twoje auto może ulec uszkodzeniu, mimo że nigdzie nim nie jechałeś. Jeśli nie garażujesz...