Poza takimi czynnikami jak rozmiar elementu, czy typ lakieru, główny wpływ na cenę ma typ lakierowania. Wyróżnia się lakierowanie wierzchnie i naprawcze. Cena lakierowania wierzchniego może stanowić 50% lakierowania naprawczego. Lakierowanie naprawcze obejmuje dodatkowe procesy takie jak np. wygładzenie powierzchni, szpachlowanie, położenie dodatkowej warstwy lakieru. Jest to częściej wykonywana usługa, dlatego cennik oparto o ten typ lakierowania.
Białystok | 580-690 PLN | Wybierz serwis |
Bydgoszcz | 590-680 PLN | Wybierz serwis |
Gdańsk | 570-690 PLN | Wybierz serwis |
Gorzów Wlkp. |
600-740 PLN | Wybierz serwis |
Katowice | 580-740 PLN | Wybierz serwis |
Kielce | 580-690 PLN | Wybierz serwis |
Kraków | 620-740 PLN | Wybierz serwis |
Lublin | 560-660 PLN | Wybierz serwis |
Łódź | 630-700 PLN | Wybierz serwis |
Olsztyn | 580-680 PLN | Wybierz serwis |
Poznań | 590-700 PLN | Wybierz serwis |
Szczecin | 600-720 PLN | Wybierz serwis |
Toruń | 580-690 PLN | Wybierz serwis |
Warszawa | 600-775 PLN | Wybierz serwis |
Wrocław | 620-735 PLN | Wybierz serwis |
Zielona Góra | 590-730 PLN | Wybierz serwis |
Białystok | 550-640 PLN | Wybierz serwis |
Bydgoszcz | 550-640 PLN | Wybierz serwis |
Gdańsk | 550-640 PLN | Wybierz serwis |
Gorzów Wlkp. |
560-660 PLN | Wybierz serwis |
Katowice | 570-690 PLN | Wybierz serwis |
Kielce | 600-680 PLN | Wybierz serwis |
Kraków | 560-660 PLN | Wybierz serwis |
Lublin | 540-660 PLN | Wybierz serwis |
Łódź | 600-680 PLN | Wybierz serwis |
Olsztyn | 550-660 PLN | Wybierz serwis |
Poznań | 560-670 PLN | Wybierz serwis |
Szczecin | 550-670 PLN | Wybierz serwis |
Toruń | 550-640 PLN | Wybierz serwis |
Warszawa | 550-700 PLN | Wybierz serwis |
Wrocław | 550-660 PLN | Wybierz serwis |
Zielona Góra | 545-685 PLN | Wybierz serwis |
Znajdź lakiernika w Twojej okolicy |
||
Białystok | Bydgoszcz | Gdańsk |
Gorzów Wlkp. | Katowice | Kielce |
Kraków | Lublin | Łódź |
Poznań | Szczecin | Toruń |
Warszawa | Wrocław | Zielona Góra |
Grubość warstwy lakieru zależeć będzie od miejsca pomiaru oraz producenta auta. Przyjmuje się, że auta Azjatyckie pokrywane są cienką warstwą o grubości ok. 80 μm - 100 μm. W Europie zaś taką niską wartość znaleźć można np. wewnątrz słupka (po otwarciu drzwi) co jest wnikiem zupełnie normalny. Jednak maska, błotniki, drzwi od zewnąrz pokryte są z reguły warstwą lakieru o grubości 120 - 170 μm. Różnica w lakierze pomiędzy elementami auta nie powinna przekaczać 30-40%. Jeżeli grubość warstwy przekracza 250 μm, można podejrzewać element o ponowne malowanie i to z nałożeniem kilku warstw. Wartości wyższe niż 350 μm mogą świadczyć o szpachlowaniu. Zdarzają się także wyniki powyżej 1000 μm lub kompletnie wykraczające poza skalę w zależności od miernika.
Lakierowanie to usługa wymagająca bardzo dużego doświadczenia. Odtworzenie koloru nowego elementu pod resztę nadwozia to sztuka, a niedokładnie wykonaną pracę zauważy byle przechodzień. Tylko usługa wykonana przez profesjonalny serwis blacharsko-lakierniczy gwarantuje zachowanie estetyki auta i pierwotny wygląd.
Znajdź lakiernika w Twojej okolicy |
||
Białystok | Bydgoszcz | Gdańsk |
Gorzów Wlkp. | Katowice | Kielce |
Kraków | Lublin | Łódź |
Poznań | Szczecin | Toruń |
Warszawa | Wrocław | Zielona Góra |
Produkowany w latach 2003 - 2010 Touran I generacji to średniej wielkości van w ofercie Volkswagena. W 2006 roku model ten przeszedł facelifting, a w 2007 został według holendrów Samochodem Roku....
Pogoda w naszym kraju bywa zmienna, przez co często dochodzi do wypadków i kolizji na drodze. Czasem jednak twoje auto może ulec uszkodzeniu, mimo że nigdzie nim nie jechałeś. Jeśli nie garażujesz...
Volkswagen Touran to auto typu minivan klasy średniej segmentu D, który produkowany jest od 2003 do dzisiaj. Do dnia dzisiejszego powstały 3 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu mvan....
Wyjeżdżając z salonu nowym samochodem cieszymy się nie tylko z jego wyposażenia i komfortu jazdy, ale także z pięknie błyszczącego lakieru. Jeżeli chcemy, by zachował jak najdłużej swój wygląd,...