"Naprawa wykonana szybko i dokładnie. Pełen profesjonalizm :) Miła obsługa i ceny też dobre.
Byłem tu już robić 3 rzeczy i jeszcze pewnie tu zajrzę.
Szczerze polecam !",
a, opel astra II
"Przyjechałem z nietypowym samochodem, z którym mało który serwis miał do czynienia, jednak właściciel stanął na wysokości zadania, posprawdzał wszystkie procedury i doczytał co i jak, dzięki czemu mógł się zająć problemem tak jak trzeba. Widać, że podchodzi do klienta i samochodu z profesjonalizmem i nie robi byle jak. Przy okazji udzielił mi...",
Eddy
"Komentarz wystawiam celowo po okresie ok 3 miesięcy od usunięcia usterki - naprawa przyniosła efekt.
Pomimo jak wcześniej wspomniano "spartańskich warunków" Panowie sprawnie uporali się z usterką ( losowe wypadanie zapłonu na wszystkich cylindrach). Wszystko bez zarzutu, pełna informacja co do etapu wykonywanych napraw ( sprawdziłem osobiście...",
Tomasz, Opel Astra H
"Super warsztat .Bardzo mi pomogli kiedy moja skrzynia w Opelku sie rozleciala .Koledzy na zachodzie jak powiedzialem ze wymienie to mysleli ze oszalalem .Pozdro . ",
Pawel, Opel Vectra
Zbliżasz się do kolejnego terminu wymiany oleju w automatycznej skrzyni biegów, bądź będzie to Twoja pierwsza wymiana? Mimo, że wielu producentów mówi o dożywotniej trwałości oleju w ASB, to zaleca się jednak jego wymianę. Pierwsza powinna nastąpić po 60-120 tys. km, a każda kolejna po ok. 40-100 tys. km. Dokładna ilość kilometrów zależy od konkretnej skrzyni biegów. Warto zapytać o opinię obeznanego w tej dziedzinie mechanika.
Statyczna wymiana oleju w automatycznej skrzyni biegów polega na grawitacyjnym spuszczeniu starego oleju korkiem spustowym. Z układu spływa zaledwie ok. 40% oleju, a jego resztki znajdują się w przewodach, konwerterze i sterowniku. Oznacza to uzupełnienie nowym olejem w ilości zalednie 2-5 litrów (zależnie od skrzyni). W przypadku dynamicznej wymiany oleju, cały układ zostaje przepłukany i uzupełniony świeżym olejem. Wiąże się to z wyższym kosztem z racji zużycia dodatkowej ilości oleju i użycia specjalnej maszyny. Dynamiczna wymiana może kosztować nawet 2000 zł, podczas gdy statyczna ograniczyć się do kilkuset złotych.
Niepoprawnie przeprowadzona dynamiczna wymiana oleju z racji wysokich ciśnień może doprowadzić nawet do uszkodzenia skrzyni biegów. Dlatego niezalecana jest też ona w przypadku skrzyń z większym przebiegiem. Najbezpieczniej jest umówić się na wizytę do rekomendowanego serwisu zajmującego się skrzyniami automatycznymi.
Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.
Skoda Octavia 2012, 2.0 TDI, chip 200km z vRS, skrzynia DSG 6 biegowa. Przebieg 360k km. Olej w skrzyni nigdy nie wymieniany, dwumasa wymieniana przy 180k km. skrzynia działa ok. Nic nie szarpie i płynnie zmienia biegi. Kupiłem w tym stanie. I nie wiem czy dynamicznie wymieniać olej w tym...
Kiedy należy wymienić olej w skrzyni automatycznej Dsg. Volkswagen Passat b6. Jaki jest koszt wymiany tego płynu?
Nie posiadam informacji czy kiedykolwiek wymieniany był olej w skrzyni biegow. Na chwilę obecną nic złego się nie dzieje. Czy zalecana jest wymiana oleju metoda statyczną czy dynamiczną?
Mercedes w211 E320 automat 2004 r skrzynia biegów rwie, czy trzeba wymienić olej czy jest to też potrzeba naprawy?
Produkcję Toyoty Auris I rozpoczęto w 2006 roku. Samochód należy do segmentu klasy C, czyli niższej klasy średniej. Auto pod względem technicznym było podobne do Toyoty Corolla. Samochód...
Toyota Avensis drugiej generacji to samochód klasy średniej produkowany w latach 2002 - 2009. Konstrukcyjne auto niewiele różni się od swojego poprzednika, jednak jego sylwetka została...
Produkcję Toyota Corolla IX rozpoczęto w 2001 roku, a zakończono w 2009 roku. Samochód do swojego poprzednika nie był absolutnie podobny, ponieważ jego sylwetka została zaprojektowana na...
Toyotę Yaris drugiej generacji produkowano w latach 2005 - 2011. W porównaniu do swojego poprzednika sylwetkę auta zmodernizowano, lecz pomimo to przypominała Toyotę I generacji. Pojazd...