Koła wyważane były w 3 warsztatach, ale nadal przy dużej prędkości zaczyna wibrować kierownica? To zadanie dla warsztatu zajmującego się doważaniem kół na samochodzie. Wibracje które nie są możliwe do zdiagnozowania podczas tradycyjnego wyważania na wyważarce, mogą być powodowane przez półosie, niewyważone tarcze hamulcowe, czy piasty. Doważanie zamontowanych kół na samochodzie może rozwiązać ten problem.
Dobry mechanik to zbawienie każdego kierowcy. Można mu zaufać zarówno pod względem fachowości wykonania naprawy jak i przy uczciwym rozliczeniu. Niestety naprawy związane z silnikiem lub skrzynią...
Automatyczna skrzynia biegów do swojej pracy musiała zostać wyposażona w wiele współpracujących elementów, to też wszelkie usterki z nieprawidłową pracą mogą mieć różne źródła. Najczęściej jest to...
Ford Mondeo to auto klasy średniej segmentu D, które jest produkowane od 1992 roku. Do dnia dzisiejszego powstało 5 generacji modelu, produkowanego w nadwoziu liftback, kombi i sedan. Głównymi...