Koła wyważane były w 3 warsztatach, ale nadal przy dużej prędkości zaczyna wibrować kierownica? To zadanie dla warsztatu zajmującego się doważaniem kół na samochodzie. Wibracje które nie są możliwe do zdiagnozowania podczas tradycyjnego wyważania na wyważarce, mogą być powodowane przez półosie, niewyważone tarcze hamulcowe, czy piasty. Doważanie zamontowanych kół na samochodzie może rozwiązać ten problem.
Generacja F25 produkowana była w latach 2010-2017. BMW X3 to pośredni model w gamie SUV pomiędzy mniejszym X1, a większym X5. Z racji zwiększenia rozmiarów samochodu, model upodobnił się do...
BMW Serii 5 E39 to kolejny pojazd w grupie premium należący do klasy wyższej średniej. Do sprzedaży trafił z dwóch wersjach nadwozia: sedan i kombi. Topowa wersja określana została...
Generacja E83 produkowana była w latach 2003-2010 przechodząc facelifting w 2006 roku. BMW X3 to pośredni model w gamie SUV pomiędzy mniejszym X1, a większym X5. W ofercie znalazło się 6...
Największy z SUV-ów oferowanych przez BMW to model X5 E53. Produkcję pojazdu rozpoczęto w 2000 roku, a zakończono 6 lat później, w roku 2006. W ofercie było 5 silników benzynowych o mocach...