Dorabianie kluczy samochodowych Długołęka / Wrocław

Filtry

  • SERWIS KIA GAM

    ul. Wrocławska 35,  Psie Pole,  Długołęka / Wrocław

    "u mnie wszytsko w porządku, myślę że dobry serwis, panowie ustalili przyczynę i naprawili, coś przy zawieszeniu szwankowało, dostałam wykaz od nich co zostało zrobione. wszystko na czas i tak jak było umówione, więc jestem zadowolona, że oddałam auto do nich a nie gdzieś indziej",
    bolka, kia

  • SERWIS KIA GAM

    ul. Wrocławska 35,  Psie Pole,  Długołęka / Wrocław

    "u mnie wszytsko w porządku, myślę że dobry serwis, panowie ustalili przyczynę i naprawili, coś przy zawieszeniu szwankowało, dostałam wykaz od nich co zostało zrobione. wszystko na czas i tak jak było umówione, więc jestem zadowolona, że oddałam auto do nich a nie gdzieś indziej",
    bolka, kia

Nie znalazłeś wizytówki swojego warsztatu? Utwórz go teraz »
<>

Konieczność dorobienia kluczyka samochodowego może spotkać każdego. Często zdarza się, że sprzedawca auta używanego posiada do niego tylko jeden kluczyk. Dalsze użytkowanie samochodu z jednym kluczem jest dość ryzykowne, stąd kierowcy decydują się dorobić drugi na wzór tego pierwszego. Prawdziwe koszty i kłopoty zaczynają się, gdy ten jedyny kluczyk zostanie zgubiony.

Ile kosztuje dorobienie kluczyka samochodowego?

Sam zakup kluczyka i odpowiednie ukształtowanie grota nie stanowi większego problemu i kosztu. Cena wzrasta kiedy kluczyk trzeba zaprogramować i zsynchronizować z konkretnym samochodem. Wyróżnić można 3 typy kluczyków i wariantów dorabiania.

  1. kluczyk z grotem sztywnym, bez dodatkowej elektroniki - jest to najtańszy i najstarszy wariant, który sprawdzi się już w niewielu przypadkach. Dorobienie kluczyka z grotem sztywnym jest najtańsze i nie generuje kosztów związanych z programowaniem. Jeżeli auto wyposażone jest już w immobilizer, kwota nieco wzrośnie. Nadal jednak zamyka się widełkach 150 - 250 zł. 
  2. kluczyk "scyzoryk" z centralnym zamkiem - sam zakup takiego kluczyka jest już droższy, jednak główny koszt to programowanie układu antykradzieżowego i zamka centralnego. Koszt dorobienia takiego klucza to ok. 350 - 800 zł.
  3. karta elektroniczna dorabiana jako jedyny kluczyk - to najdroższa kombinacja. Karta z racji swojego zaawansowania elektronicznego bywa bardzo droga, a samo dorobienie kluczyka pod samochód bez wzorca stanowi wyzwanie. Potrzebny do tego może być kod PIN konieczny do uzyskania od producenta auta, oczywiście za opłatą. Dorobienie takiego kluczyka może kosztować ponad 1000 zł.

Gdzie dorobić kluczyk do samochodu ?

Dorobić kluczyk do auta można w każdym dedykowanym do tego punkcie, który również dorabia klucze do domów i zajmuje się innymi tego typu zabezpieczeniami. Istotne jest, aby punk posiadał odpowiedni skaner i komputer do programowania konkretnego kluczyka. Nie każda firma jest w stanie dorobić każdy klucz samochodowy. Polecamy korzystać ze sprawdzonych miejsc, które gwarantują szybki zwrot gotowego kluczyka. Czasami trzeba na miejscu zostawić samochód, dlatego czas wykonania usługi odgrywa tu kluczową rolę.

Porady mechaników

Nasi mechanicy za darmo odpowiadają na pytania związane z serwisowaniem samochodów.

ZAPYTAJ MECHANIKA

Peugeot 206 2001: Wymiana uszkodzonej stacyjki

Proszę o informację.Muszę wymienić stacyjkę .Mam nową z dwoma kluczykami. Czy wystarczy zamienić groty by dotychczasowe kluczyki spełniały swoją funkcje ? / immo pilot drzwi /

Odpowiedzi (1)

Audi A6 2010rok 2.7disel: Stacyjka auta

Witam ,mam pytanie wiem ze "nawaliła" mi cewka stacyjki ,teraz pytanie czy muszę wymienić wszystkie zamki od drzwi też?,Bo nowa cewka nowe klucze A zamykanie i otwieranie auta też jest przy kluczyku

Odpowiedzi (1)

Alfa Romeo Mito 2011: scyzoryk Alfa Mito

Witam mam kluczyk scyzoryk do Alfa Romeo Mito ale kluczyk jest juz bardzo mocno zużyty chciałbym mieć nowy jest możliwość dorobienia/zamiany na nowy ?

Odpowiedzi (1)

Opel astra j 2016: zgubiony kluczyk zapasowy

zgubiłem zapasowy kluczyk do auta. jak je zabezpieczyć?

Odpowiedzi (1)

Nasze porady

Skoda Superb I - Cena wymiany rozrządu

Skoda Superb I - Cena wymiany rozrządu

 Skodę Superb pierwszej generacji zaprezentowano po raz pierwszy w 2001 roku. Pojazd był dostępny jedynie w wersji sedan. Miał wspólną płytę podłogową koncernu Volkswagen AB razem z...

więcej

Zatrzaśnięte auto - co robić?

Zatrzaśnięte auto - co robić?

Śpieszysz się do pracy lub na spotkanie i niestety, w wyniku chwilowej nieuwagi, kluczyki zostają zatrzaśnięte wewnątrz samochodu. Zapasowych nie masz, a na wzywanie pomocy brakuje ci czasu. Poza...

więcej

Skoda Fabia (II, III) - Cena wymiany rozrządu

Skoda Fabia (II, III) - Cena wymiany rozrządu

Skoda Fabia to auto klasy aut miejskich segmentu B, które jest produkowane od 1999 roku. Do dnia dzisiejszego powstały 4 generacje modelu, produkowanego w nadwoziu hatchback, sedan i kombi....

więcej

Skoda Octavia I - Cena wymiany rozrządu

Skoda Octavia I - Cena wymiany rozrządu

 Produkcję Skoda Octavia I rozpoczęto w 1996 roku. Samochód zaprojektowano w biurach koncernu Volkswagena. Model szybko zyskał na popularności w Europie, przez co nadano mu tytuł bestsellera....

więcej