Klima-Kar

ul. gen. Stefana Grota Roweckiego 129, Krzyki, 52-214 Wrocław

****** 3 (53 opinie)

DODAJ OPINIĘ

O warsztacie

ul. gen. Stefana Grota Roweckiego 129, Krzyki, 52-214, Wrocław

Poniedziałek od 09:00 do 18:00
Wtorek od 09:00 do 18:00
Środa od 09:00 do 18:00
Czwartek od 09:00 do 18:00
Piątek od 09:00 do 18:00
Sobota od 09:00 do 12:00

Pokaż numer telefonu
Wspomnij, że warsztat znalazłeś(aś) w DobryMechanik.pl

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

Zapewniamy pełną i profesjonalną obsługę serwisową pojazdów wyposażonych w klimatyzację lub ogrzewanie postojowe Webasto, Eberspächer i DEFA.

Wykonujemy wszelkie naprawy takie jak: regeneracja sprężarek (kompresorów), naprawa przewodów ciśnieniowych, chłodnic klimatyzacji, wymiana parowników, usuwanie nieprzyjemnych zapachów.

Naprawiamy klimatyzcję w pojazdach ciężarowych, autobusach, ciągnikach i innych pojazdach użytkowych. W pełni obsługujemy również pojazdy z czynnikiem R-404, R-12 (samochody wyprodukowane przed 1994) oraz R-1234yf (nowość).

 

Więcej

Cennik

Klimatyzacja - napełnianie

-
Klimatyzacja - odgrzybianie

-
Klimatyzacja - odgrzybianie ozonem

-
Wymiana filtra kabinowego

-

Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66, § 1 Kodeksu Cywilnego i ma charakter czysto informacyjny.
Ceny mogą się różnić w przypadkach niektórych marek i modeli samochodów, oraz nie zawierają cen materiałów.

Opinie (53)

Dodaj opinię
3 ******
Ocena wystawiona na podstawie 53 opinie.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • N
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Koszt naprawy 1800 regeneracja sprężarki i naprawa nieszczelności. Po 2ctyg klima przestała działać. Za prowadzone auto do prawdziwego Fachowcy. Diagnoza nieszczelności całego układu włącznie z kompresor em który był regenerowany. 1800 zł tylko za wymianę cewki i łożyska. Nie polecam. Auto stało w warsztacie dwa tygodnie niby czekając na części. Tak naprawdę nie zostało ani naprawione ani sprawdzone. Szkoda czasu i pieniędzy. Ponadto panowie nie wystawiają nawet paragonu za wykonaną usługę żeby odwołać się do reklamacji po prostu zepsuło się coś innego. Zal


    Mazda 3

  • H
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Odradzam korzystanie z usług tego warsztatu ponieważ usługa przez nich wykonana nie przyniosła żadnych efektów. Niestety pojechałem tam w ciemno i nie sprawdziłem wcześniej opinii. Na wstępie zaznaczę, że moja klimatyzacja nie jest zapuszczona i zaniedbywana ponieważ co roku regularnie przechodzi serwis, jednak w tym sezonie nagle zaczęło z niej śmierdzieć. Pojechałem więc od Klima Kar (wcześniejszy warsztat nie dał rady ozonem) następnie jasno i wyraźnie przedstawiłem pracownikowi problem. Powiedziałem, że auto tydzień wcześniej było ozonowane ale bez efektu i że chciałbym, żeby odgrzybiono mi parownik. Moim błędem było to, że wtedy jeszcze niespecjalnie orientowałem się jak wygląda samo odgrzybianie parownika. Dosyć miły pan, który obsługiwał mnie za pierwszym razem wrzucił maszynę ale taką z "chemią" nie "ozonem" do środka auta i zaczęło się "odgrzybianie". W między czasie po sprawdzeniu układu zasugerowano mi wymianę kompresora i chłodnicy bo słabo mrozi. Uważajcie na to bo samo sprawdzenie przez nich kompresora to koszta większe niż tego zaworu o czym nie informują (ktoś tutaj pisał o cenach sprawdzenia kompresora na hamowni w komentarzu). Na moje pytanie czy nie lepiej zacząć od zaworu rozprężnego, Pan natychmiast zaczął mnie od tego odwodzić bo to na 100% kompresor. Jakoś nie zaufałem i dobrze zrobiłem ale o tym później. Przez 25 minut maszyna wewnątrz sobie pracowała po czym skasowali mnie na 90zł i tyle. Wróciłem do domu, po godzinie odpalam samochód i smród jaki był taki dalej jest. Oczywiście wróciłem do nich na reklamację tylko wtedy wyszedł już do mnie inny pracownik, raczej nastawiony na spławienie mnie. Facet zaczął opowiadać bajki, że ta chemia potrzebuje czasu i minimum miesiąca żeby zaczęła działać, żeby dosłownie cytat "jeździć obserwować" a jeśli po miesiącu dalej będzie śmierdzieć to mogę przyjechać i tu cytat "damy jakiś MINIMALNY rabat". Minimalny rabat z 90 zł to ile? 10 zł ? Zapytałem więc, czy nie lepiej powtórzyć zabieg i odgrzybić parownik bo nie da się jeździć. Wtedy usłyszałem "że przecież miał pan odgrzybiany parownik OZONEM" co jest ciekawe bo podobno jakąś chemią, nie wnikałem. Zapytałem więc czy może nie lepiej bezpośrednio potraktować go jakimś preparatem na co usłyszałem "ale odgrzybienie parownika kosztuje u nas 2000 zł bo trzeba deskę ściągać, jak Pana stać to nie ma problemu, możemy się umawiać". Wnioski wyciągnijcie Państwo sami. Na zakończenie dodam, że w ASO za odgrzybiono odgrzybienie parownika policzono mnie mi 350 zł i nic nie śmierdzi a dodatkowo nie muszę czekać miesiąca na efekty :) Natomiast wymiana zaworu rozprężnego załatwiła problem słabo schłodzonego powietrza.


    BMW e92

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Nikogo nie obrażam, stwierdzam fakt .Emocje hmmmm sami takie tworzycie ! W innym warsztacie nie było potrzeby demontażu sprężarki, usterka usunięta od ręki za 100 zł. Więc gołym okiem widać że pracownikom brak wiedzy i w ogóle. Emocje opadną, kurczę emocje sięgnęły zenitu kiedy wyszło jak blacha była usterka , jak szybko została usunięta i za jakie pieniądze. Za zaproszenie serdecznie dziękuję, mam tylko nadzieję że innych ten i wcześniejszy komentarz uchroni od darowizny własnych pieniędzy. Ponadto nie jestem pierwszą osobą która tak potraktowaliacie i chcieliście oskubać, to nie przypadek to raczej celowe działanie! UWAGA NIE DAJCIE SIĘ NACIĄGNĄĆ - POTWIERDZAJCIE DIAGNOZĘ TO SIĘ OPŁACA.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Bardzo się cieszymy, że potwierdziły się nasze słowa, że awaria u Pana w aucie nie musi być poważna i udało się ją w prosty sposób naprawić. Nie wiemy, czemu założył Pan, że jak podajemy różne warianty awarii, to automatycznie zapłaci Pan maksymalną cenę cokolwiek by nie było zepsute. Gdyby zlecił nam Pan dalszą diagnostykę, doszlibyśmy do tego samego, co inny warsztat. Niezmiernie nam przykro, że uważa Pan, że zostałby Pan naciągnięty, bo brak podstaw do takiego stwierdzenia, ponieważ nie przedstawiliśmy ostatecznej ceny naprawy. Dopiero po znalezieniu tej drobnej usterki wycena naprawy zostałaby przedstawiona.

    Audi q7

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    [wymoderowano] Ja pojechałem że Klima działała i stopniowo przestała, Pan pseudo fachowiec kiedyś mi pomógł dlatego tam pojechałem bo chcieli mi kiedyś wymienić sprężarek a on wymienił zawór rosprezny nabiał Klime i po sprawie działała super. Natomiast tym razem pojechalem z usterka jak wyżej mówiłem szefowi że byłem że pomogli i w ogóle Pan stwierdził zapłacisz 6000 tyś. i będzie działało, następnie podszedł z samym manometrem nic nie mówiąc odszedł przyszedł magik z komputerem , mówię że nie ma błędu bo to już sprawdziłem wcześniej na co On jako nie ma błędu to tylko będzie drożej! Absurd takie zachowanie , traktowanie klienta którego chcą tak oskubać! Pan pomimo jak stwierdził natłoku pracy chciał przystąpić do naprawy niemal że od ręki , dzięki Bogu że nie mogłem zostawić tego auta . Diagnoza - zawarty kompresor , wymiana chłodnicy, demontaż rurek , płukanie- koszt 6000 tysięcy złotych bo ? Bo to jest q7 i poważną awaria tyle kosztuje ok gdyby tak było trudno -wychodzę z założenia chcesz krowę? - miej i na łańcuch! Ale nijak ma się to żeby Dac sie tak oskubać! [wymoderowano]


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dzień dobry.
    Na wstępie bardzo proszę nie obrażać pracowników firmy, ponieważ ich wyszkolenie jest odpowiednie i nikt nie zamierza Pana "oskubać". Komputer diagnostyczny to znacznie bardziej pomocne urządzenie, które potrafi o wiele więcej niż odczytanie błędów. To, że nie ma błędów w pamięci komputera (dotyczących usterek elektrycznych) w przypadku klimatyzacji samochodowych, a szczególnie w Audi Q7 najczęściej oznacza poważną awarię mechaniczną układu klimatyzacji. Nasza diagnoza brzmiała, że uszkodzony jest kompresor, ale nikt nie powiedział, że naprawa będzie kosztowała 6 tys. zł. Być może udałoby się naprawić klimatyzację za kwotę dziesięciokrotnie niższą. Jasno zostało określone, że konieczny jest demontaż kompresora i dopiero po jego sprawdzeniu i określeniu wymaganego zakresu pracy będzie można wycenić całość naprawy. Niestety zrezygnował Pan z dokładnej diagnostyki i uniemożliwił nam Pan to. W najgorszych przypadkach, gdzie konieczne jest płukanie instalacji z opiłków i przy zastosowaniu wysokiej jakości części oczywiście naprawa może kosztować kilka tysięcy złotych i ten wariant został Panu przedstawiony jako jeden z możliwych, a nie była to ostateczna diagnoza. Oczywiście rozumiemy rozgoryczenie klienta, ponieważ konieczność pozostawienia pojazdu w serwisie często wiąże się z negatywnymi emocjami ale my jesteśmy od tego, aby ten samochód naprawić, więc jeżeli emocje opadną i zmieni Pan zdanie to zapraszamy. :)

    Audi Q7

  • S
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Generalnie zadowolony jestem z usług klima kar.
    Jakość i szybkość naprawy świetna.


    Bmw e39

  • o
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Przestrzegam przed tym pseudo serwisem , mnie naciągnęli na ponad 800zł . Dostali do naprawy ogrzewanie postojowe (byłem 4dni we Wrocławiu i w czasie mego pobytu ogrzewanie postojowe nawaliło , dlatego udałem się do tego warsztatu ) . Po zamontowaniu pracowało poprawnie dosłownie tydzień czasu . Okazało się , że dosłownie nic nie wymienili nawet nie chciało im się przeczyścić kociołka , a skasowali nie wiem za co 800zł. Przestrzegam przed tymi pseudo fachowcami. Moja wina , że wcześniej ( przed oddaniem ogrzewania postojowego do naprawy ) nie sprawdziłem komentarzy n/t tego zakładu- jak widać mają sporo negatywnych opinii. Człowiek całe życie się uczy i to jest fakt. Oczywiście jest opcja reklamacji , ale jak wyżej napisałem byłem przejazdem we Wrocławiu ( mam do nich 300km ) i jechać specjalnie do mało się opłaca .


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dzień dobry.
    Dostarczony do naprawy agregat miał zasmoloną i zatkaną komorę spalania. Wykonane zostało czyszczenie kotła, wymiana uszczelek, a także wymiana palnika ze świecą na regenerowany. Ogrzewanie po naprawie było przez nas kilkukrotnie sprawdzanie i działało bez zarzutów. Jeżeli awaria powtórzyła się po tygodniu i komora spalania znowu się zabrudziła mimo tego, że agregat działał tylko tydzień należy teraz ponownie dostarczyć nam urządzenie na naprawę gwarancyjną i znaleźć przyczynę. Naprawa została wykonana rzetelnie w oparciu o dostarczony nam niekompletny agregat (brak pompy paliwa – może ona jest przyczyną awarii?). Jest nam przykro, że po tygodniu wystąpiła tego typu sytuacja. Jeżeli problemem jest odległość, prosimy o dostarczenie urządzenia kurierem, bądź pocztą.

    webasto

  • o
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    MASAKRA. NACIĄGANIE KLIENTA!!!!!!
    PODJECHALEM ZEBY UZUPELNIC ILOSC GAZU.
    UZUPELNILI. ZA TYDZIEN ZAOBSERWOWALEM , ZE SŁABO CHŁODZI .POJECHALEM , SPRAWDZILI I TRZEBA BYLO UZUPELNIC 100 GRAM ALE SKASOWALI ZA SCIAGNIECIE I ZA;LADOWANIE DO PELNA!!!!!(wymoderowano) !!


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dzień dobry.
    Nie było w tym roku w naszym serwisie pojazdu JEEP 4.0 L, który przyjeżdżałby dwukrotnie na napełnienie. Nigdy nie kasujemy za napełnienie dwukrotnie, ponieważ w przypadku, gdy po tygodniu brakuje czynnika zawsze znajdujemy nieszczelność i proponujemy naprawę, uszczelnienie układu. Jeżeli nie jesteśmy w stanie znaleźć uzupełniamy za darmo.

    Nie jest możliwe, aby ta opinia dotyczyła naszej firmy, musiała zajść pomyłka.

    JEEP 4.0 L

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Jeździłem do nich od 5 lat regularnie w maju lub czerwcu. Ceny nie są najniższe, ale nie miałem nigdy większych problemów. Na ostatniej wizycie dokonano sprawdzenia klimatyzacji i wszystko działało prawidłowo, więc dokonano tylko standardowego odgrzybiania układu z wymianą filtra kabinowego (filtr węglowy sam zakupiłem, żeby było taniej) i za namową fachowca dopuszczono do układu oleju.
    W trakcie odgrzybiania były problemy z wyłączającą się maszyną do odgrzybiania, ale w końcu Pan stwierdził, że jest ok.
    Po kilkunastu dniach i dłuższym użytkowaniu klimatyzacji dało się z powrotem wyczuwać nieprzyjemnych zapach po jej wyłączeniu, dlatego udałem się na poprawę odgrzybiania.
    Niestety, wystawiono mi ponownie rachunek za odgrzybianie układu. Rozmawiałem z właścicielem, że przydała by się chociaż duża zniżka za ponowne odgrzybianie w ramach gwarancji dla stałego klienta. Niestety ten stwierdził tylko, żebym się cieszył, że nie muszą mi całej deski zdejmować, a odgrzybianie kosztowało mnie ponownie tyle samo.
    Drugie odgrzybianie było już skuteczne, ale mimo wszytko głupio płacić dwa razy za to samo, dlatego nie polecam już więcej tego serwisu.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dzień dobry.
    Usługa dezynfekcji, czyli odgrzybiania nie gwarantuje pozbycia się nieprzyjemnych zapachów za pierwszym razem, dlatego nie można mówić o gwarancji na odgrzybianie. Regularna dezynfekcja (raz - dwa razy do roku w zależności od potrzeby i sposobu eksploatacji) służy zapobieganiu powstawania nieprzyjemnych zapachów, a wyraźna woń świadczy o zaniedbaniu. Trafiają do nas pojazdy z problemem zagrzybionej instalacji i gdy zaobserwujemy, że nieprzyjemny zapach czuć wyraźnie informujemy, że być może konieczna będzie powtórna dezynfekcja. Na pewno otrzymał Pan upust na drugą dezynfekcję. Możliwe, że pierwsza wykonana została w okresie promocji przedsezonowej, a druga już po jej zakończeniu i stąd taka sama cena.

    Ford mondeo

  • S
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Napisałem w Google, napiszę i tutaj. Dzień przed wyjazdem w trasę padła mi w aucie klima i udało się Panom mnie uratować. Bardzo dziękuję za ekspresową naprawę i przesyłam pozdrowienia. :)


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dzień dobry.
    Bardzo dziękujemy i zapraszamy ponownie.

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Jakiś czas temu skorzystałem z usług tego serwisu. Nieprzyjemny zapach z klimatyzacji zmusił mnie do działania. Przy okazji odgrzybiania poprosiłem o sprawdzenie układu i znaleziono u mnie niedziałający wentylator od chłodnicy. Zdecydowałem się na wymianę i do tej pory wszystko działa bez zarzutów. Części na miejscu, filtr od nawiewu też, wszystko poszło bardzo szybko i sprawnie. Miła obsługa, można porozmawiać. Polecam wszystkim.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dzień dobry.
    Bardzo dziękujemy i zapraszamy ponownie.

    Skoda Octavia II

  • p
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Warsztat naciągane na naprawy. Wycofalem się z naprawy a w drugim warsztacie okazało się, że jest urwany kabel i wszystko działa. Mechanicy bez doświadczenia i każdy mówi inne ceny. Z tego co widzę, to dobre opinie chyba sami dodaja


    wv sharan

  • j
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Nie mieszkam we Wrocławiu, ale trafiłem do Klima-Kar, bo dwóch znajomych poleciło mi ten warsztat. Na miejscu szybka diagnoza i szybka naprawa klimatyzacji. Okazało się, że do wymiany jest kompresor klimatyzacji, a mieli takie na miejscu, więc się zdecydowałem i nie żałuję. Do tego filtr kabinowy, czyszczenie. Klimatyzacja chłodzi idealnie już od jakiegoś miesiąca. Pozdrowienia z czarnego Passata :):)


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dzień dobry.
    Bardzo dziękujemy i zapraszamy ponownie.

    VW Passat 2.0TDI

  • E
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    W 3-letnim Mercedesie A klasa, "fachowiec" zakwalifikował do wymiany chłodnicę, przewody, regeneracje sprężarki, ogólnie cała klimatyzacje.Koszt 3.000 zł. Oczywiście nie zgodziłem sie na to i w innym serwisie została wymieniona tylko chłodnica ponieważ nie trzeba było nic więcej robić.Specjalnie czekałem 2 lata na napisanie tej opini bo chciałem sprawdzić czy faktycznie wymiana samej chłodnicy pozwoliła usunąć usterkę.Dzisaj mamy kolejny dzień skwaru, klimatyzacja chłodzi idealnie. Jakie jest moje zadowolenie, że nie dałem się naciągnąć w tym warsztacie na wymianę całego układu, przestrzegam innych użytkowników przed nimi.


    Mercedes A klasa

  • s
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Moim zdaniem warsztat nastawiony na naciągnięcie klienta. W moim aucie klima raz chłodziła raz nie. Pan fachowiec stwierdził, że wszystko do wymiany - od kompresora przez chłodnicę po osuszacz. Koszt, jedyne 3000 pln. Auto zostawić na dwa, trzy ddni. Jakież było moje zaskoczenie, gdy w innym warsztacie okazało się, że uszkodzony jest czujnik, a koszt naprawy to 180 pln wraz z uzupełnieniem czynnika.
    Wniosek: brak fachowości, albo uczciwości.
    Stanowczo nie polecam.


    grande punto

  • O
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Już po raz kolejny panowie z Klima-Kar przywrócili mi klimatyzację do działania. Kupiłam samochód z klimatyzacją "do nabicia", a na miejscu okazało się, że nie uruchamia się ze względu na uszkodzony czujnik. Wymienili od ręki i działa. Sprawdzony zakład. Mogę polecić każdemu.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dzień dobry.
    Bardzo dziękujemy i zapraszamy ponownie.

    Renault Scenic

  • v
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    TRAGEDIA!!!!
    Klimatyzacja działała ale tylko czasem, czynnik był więc diagnoza serwisu to zawór w kompresorze.
    Zostawiłem auto na godzinę i otrzymałem telefon, że diagnoza się potwierdziła i wymieniono tylko zawór - wszystko działa. Ucieszyłem się, że nie jest to nic poważniejszego.
    Następnie otrzymałem informację, że koszt usługi to 690zł!!!!
    Sprawdziłem, że taki zawór można kupić za ok 130zł.
    Nie dziwie się, że nie ma kolejek i nie trzeba się umawiać na konkretny dzień i godzinę z naprawą. Dwóch takich klientów jak ja i dniówka zaliczona.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Naprawa wyniosła 690 zł brutto. Na całkowity koszt usługi złożyło się:
    Dezynfekcja wentylacji metodą chemiczną – ultradźwiękową: 90 zł
    Opróżnienie układu klimatyzacji i ponowne napełnienie czynnikiem wraz z uzupełnieniem oleju i podaniem barwnika UV: 100 zł
    Demontaż i montaż kompresora klimatyzacji: 150 zł
    Zawór sterujący oryginalny VW AG OEM z wymianą i sprawdzeniem pracy sprężarki na hamowni: 350 zł
    Tej jakości zaworu sterującego niestety nie da się kupić za 130 zł.

    Nie rozumiemy rozgoryczenia szanownego klienta, ponieważ zawsze staramy się świadczyć usługi najwyższej jakości. Taki też zawór został zamontowany – najwyższej jakości oryginalna część zamienna. Mamy nadzieję, że w przyszłości doceni Pan trwałość i niezawodne działanie tego elementu.

    Skoda Octavia

  • o
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Mam do nich blisko, od kilku lat serwisujemy tam ansze dwa domowe auta. Działają długo - do 19, to jest duży plus. W zasadzie od ręki doprowadzają klimę do porządku. Polecam!


    Hyundai ix35

  • k
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Do warsztatu trafiłem z polecenia. Szybka diagnoza oraz wymiana uszkodzonego elementu klimatyzacji. Cena usługi nie najniższa za to realizacja naprawy błyskawiczna samochód wstawiony 10 a o 14 był gotowy do odbioru. Zaznaczam że wymieniono chłodnice w układzie.
    Ja osobiście polecam


    mercedes

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Panowie wiedzą co robią. Może nie jest najtaniej, ale naprawili auto za pierwszym podejściem, czego nie mogę powiedzieć o innych warsztatach...


    subaru

  • a
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    mogę polecić ten warsztat, bo szybko naprawiono mi webasto


    sharan

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Byłem dwa razy z inną awarią i tego samego dnia wyjeżdżałem. Za pierwszym razem wymieniony mi spalony elektromagnes, za drugim - nieszczelną chłodnicę. Jestem zadowolony głównie z tego powodu, że zrobili od ręki, bo zależało mi na czasie. Polecam


    Opel Astra

  • v
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    TRAGEDIA!!! banda **treść usunięta przez moderatora**. Ceny z kosmosu, nowa sprężarka zatarła się po 30min. bo nie zalali oleju. twierdza że klimatyzacja to luksus i trzeba za niego odpowiednio płacić. Koszty rosną za każdą pierdołę, snują dziwne historię i naciągają pasożytując na niewiedzy, wymiana chłodnicy-1000PLN nowa 185, osuszacz 300, nowy 55PLN itd. Brak jasno określonych kosztów.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Nie kojarzymy takiego przypadku, aby kiedykolwiek naszemu klientowi zatarł się nowy kompresor zaraz po uruchomieniu. Bardzo prosimy o podanie daty wizyty w naszej firmie, abyśmy mogli odnieść się do sytuacji i zaproponować rozwiązanie problemu. Na nowe sprężarki zawsze udzielamy gwarancji. Montujemy wyłącznie części oryginalne i zamienniki wysokiej jakości. Nowa chłodnica za 185 zł to produkt chiński, najniższej jakości, których nie stosujemy ze względu na słabe parametry oraz krótką trwałość.

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Moge spokojnie polecic ten warsztat. Nie wyszlo najtaniej, ale to nie ich wina, ze auto mialo tyle usterek. Jak to mowia - naprawili jedno a zepsulo sie drugie :) Biorac pod uwage, ze w NorAuto skasowali pieniadze i nic nie zrobili to jestem zadowolona


    Sharan

  • k
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Jestem bardzo zadowolony, byłem w wielu miejscach, ale dopiero tu znaleźli wyciek i naprawili moje auto. Polecam


    Lexus

  • c
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Polecam. Po raz kolejny jestem zadowolony z ich usług. Serwisuję u nich klimatyzację od jakiegoś czasu i nie mam zastrzeżeń. Przerobiłem u nich Webasto na pilota i działa wyśmienicie.


    VW Touran

  • S
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Podjechałem bo blisko domu - teraz żałuję - obsługujący najmądrzejszy na świecie w sprawie klimy. Wcześniej sprawdziłem ceny u innych serwisujących klimę (ceny były bardzo podobne), więc bez pytania zleciłem sprawdzenie płynu w układzie i odgrzybienie. Klima działała poprawnie, ale płyn wiadomo raz na jakiś czas należny sprawdzić. Serwisujący przybiegł z jakąś butla od gazu i zaczął nią i w niej kręcić,na pytanie ile płynu dolał nie umiał odpowiedzieć, potem włożył do auta ozonator i po 15 minutach stwierdził, że już jest odgrzybiane. Cena 300zł. !!! Pytam się - za co? A tu pada odpowiedź - za wymianę płynu i odgrzybianie. Masakra za odgrzybianie 100zł. NIE POLECAM, nie dajcie się naciągnąć.


    Zalety:
    Nie wykryte


    Wady:
    - naginanie stanu rzeczywistego klimy w oczach klienta
    - przebita cen na usługach 250% drożej


    Nubira

  • g
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    panowie wymienili mi zepsuta sprezarke bo twierdzili ze jest zepsuta na inna sprezarke koszt 1000pln bez faktury jak chciałem starta sprezarke to powiedzieli ze mi nie dadza bo cena za usługe bedzie drozsza oczywiscie jak chciałem fakture to pan mi powiedział ze musi do ceny vat doliczyc .Klima chłodziła ale zadna rewelacja pan powiedział ze te typy tak maja ze reno słabo chłodzi wiec zapłaciłem i odjechałem po roku trafilem do innego mechanika i powiedział mi ze nie ma opcji zeby klimatyzacjia tak działała i wymienił mi sprezarke za 500pln i o zgrozo powiało zimnem z nawiewow. wiec zetelnosc fachowosc pana z jedna brwią zerowa odradzam wszystkim. Trafiłem tam z polecenia wiec czasami im sie cos uda naprawic ale widze ze jedyne w czym sa dobrzy to w braniu pieniedzy .Omijac szerokim łukiem !!!!!!!


    Zalety:
    Umiejscowienie przy drodze


    Wady:
    brak sprzetu


    Renault Megane

  • L
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Nie polecam ! Umówiłem się na dezynfekcje i ogólny przegląd klimatyzacji, na początku wszystko wyglądało profesjonalnie do momentu jak mechanik przytargał jakieś węże i baniaki, zaczął to podłączać i kombinować. Trwało to 15 minut. Korzystałem już wcześniej z innych serwisów i widziałem jak to robią, powsiadają specjalne maszyny do obsługi klimatyzatorów a na koniec otrzymuje wydruk z procesu usługi. Przy rozliczeniu całej tej chałtury, kolejna nieprzyjemność, cena końcowa była wyższa od umówionej o 60%
    Więcej nie skorzystam z usługi Klima-Kar


    Wady:
    Brak specjalistycznych urządzeń serwisowych. Zmiana ceny po usłudze.


    BMW e39

  • E
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    TRAGEDIA! Pierwszy kontakt bardzo pozytywny, rozmowa brzmiała profesjonalnie, ale gdy im zostawiłem samochód na diagnozę zadzwonił jakiś **treść usunięta przez moderatora** i powiedział, że naprawa będzie kosztowała 5000zł(tekst gościa z warsztatu...klimatyzacja to luksus więc dlatego taka droga będzie naprawa...") . Finalnie klimatyzację naprawiłem za 200zł w tym podłączenie wtyczki przez którą nie chodziła + uzupełnienie czynników. **treść usunięta przez moderatora**


    Zalety:
    BRAK ZALET


    Wady:
    **treść usunięta przez moderatora**


    Mercedes_Benz C-classe W203

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Witam!
    Pojechałem swoją vectrą 2.0dtl 82ps bo nie działała klima, powiedziano mi ze chłodnica do wymiany,sprezarka nie załącza trzeba nabic odgrzybic, osuszacz do wymiany, wentylator zardzewiały do wymiany bo ma dwa biegi i jest drogi itd itd, cena 2000zł! SZOK!!!! jak kupowalem auto własciciel twierdzil ze dzialala ale on zadko ja uzytkowal,starszy pan kolo 70lat (bardzo uczciwy czlowiek) jak kupowalem samochod zona zrobila kawe podala ciastka a on sam dozucil sporo czesci ktore mowil ze i tak sie nie przydadza wiec trudno mowic zeby pan mnie oszukal, wierzyłem mu od razu, ale do rzeczy, po przyjezdzie na warsztat do znajomego ktory nie zajmuje sie naprawa klimy powiedzial ze kostka ktora idzie do sprezarki zielona jest urwana i nie ma mowy zeby klima zadzialala, zdziwil mnie tez fakt ze wentylator sie w czasie drogi zalaczal i bylo go slychac wiec byl dobry, gaz byl caly czas bo z wentylka bylo slychac jak sie go wcisnelo, po zlutowaniu kostki HURA! klima zaczela dzialac! wniosek **treść usunięta przez moderatora** kolega dostal 6 piwek lecha i byl zadowolony, o mnie nie wspominajjac.


    Wady:
    **treść usunięta przez moderatora**


    opel vectra b diesel

  • c
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Uszczelniono mi kompresor w mojej Vectrze, jak do tej pory działa idealnie. Gwarancja pół roku - zobaczymy.


  • c
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Witam!
    Inni wysłali mnie do Klima-kar i w ciągu jednego dnia przed moim wyjazdem na wakacje (późno się obudziłem z tą klimatyzacją) naprawili mi tam klimatyzację - wymiana spalonej cewki, uszczelnienie jednego łączenia i wymiana filtra, napełnienie. Polecam! Mechanik wyraźnie znał się na tym bo odpowiadał na wszystkie trudne pytania.


    Zalety:
    szybko
    dobrze
    nie za drogo


    Wady:
    nie za tanio


  • v
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Do naprawy nie doszło. Mechanik sprawdził układ klimatyzacji i stwierdził, że poszła sprężarka. koszt naprawy od 600 (od tylu zaczynają pracę przy sprężarce) do 1200 (wymiana sprężarki na regenerowaną). Podziękowałem, ponieważ za takie pieniądze spokojnie można kupić nowa sprężarkę a nie regenerowaną diabli wiedzą jak. Podsumowując: polują na frajera.............


  • f
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Zdecydowanie odradzam.
    Czas naprawy OK. Ceny koszmarne. Ale do rzeczy: objawy usterki - szum i rzężenie z okolicy sprężarki. Diagnoza - prawdopodobnie łożysko sprężarki do wymiany. Układ miałem pusty, więc jeszcze do tego nabicie układu. Za całość zapłaciłem prawie 700 zł (w tym 200 nabicie). Za taką cenę, myślę sobie wszystko będzie przejrzane i sprawdzone. Co się okazało - klima nabita, ale nie odgrzybiona - ale niech tam, może płatna osobno - nie pytałem. Dalej - temperatury nie trzyma - słabo chłodzi, jadę drugi raz - gość ogląda pod lampą - jest nieszczelność. Gdzie?? Na sprężarce! Oczywiście o gwarancji mogę zapomnieć - była na łożysko i tylko tyle. Proponuje wymianę uszczelniacza - cena: następne 700 zł!!!! Po konsultacji z szefem spuszcza do 500. Czyli już 1000 za wymianę dwóch elementów w sprężarce, której nie traktują jako całość lecz zbiór elementów serwisowanych osobno. Nowa sprężarka kosztuje 1200. Sprawdziłem ceny: łożysko kilkadziesiąt zł, nieco ponad sto komplet uszczelniaczy i oringów. No nic - sam to zrobię.
    A wystarczyłoby gdyby sprawdzili szczelność, potrzymali włączone auto jakiś czas.
    Czuję się oszukany, gwarancja to fikcja. W ten sposób to jedną sprężarkę można naprawiać cały rok, zostawiając co miesiąc 500 zł. 450 kosztuje u nich sama wymiana osuszacza (filtra)!!!


    Zalety:
    Niedaleko od domu :-)


    Wady:
    Ceny, ceny, ceny
    brak fachowości - naprawa "po łebkach"
    brak obiektywizmu - inne warsztaty są "be"
    robienie idioty z klienta
    brak umiejętności przyznania się do zaniedbania czy błędu
    jak chcesz fakturę właściciel dolicza vat - faktury więc nie brałem - chyba zgłoszę go do urzędu kontroli skarbowej


  • k
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    dopełnili gaz, olej dolali na oko. Odgrzybiając klimę zrobili dwa malusieńkie psiknięcia na parownik. Nie sprawdzili szczelności


  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    NAJGORSZY WARSZTAT W JAKIM MIALEM OKAZJE BYC!!! Naprawde odradzam!! **treść usunięta przez moderatora** Kultura=zero, fachowosc=zero a do tego podlicza cie tak ze bedziesz zalowac ze nie pojechales do markowego salonu!!!
    NIE POLECAM!!!!!


    Zalety:
    MPOSTAC NA ZEWNATRZ WARSZTATU


    Wady:
    Brak profesjonalizmu, brak znajomosci tematu, **treść usunięta przez moderatora**


  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    TRAGEDIA!!! **treść usunięta przez moderatora**Najgorszy jest taki mały co kłamie w żywe oczy. Gość wmawiał mi, że jak klimatyzacja syczy to znaczy ze zaworek jakiś kończy swój żywot, okazało się, że nie napełnili klimatyzacji z 750 jednostek miąłem w układzie 190. Oczywiście okazało się to dopiero jak znowu zapłaciłem ale już u innego specjalisty.
    Naprawa (podobno) pękniętego układu kosztował majątek, najgorsze ze nawet nie wiem czy coś zostało zrobione czy tylko mnie okłamali.

    Absolutnie nie polecam tego zakładu są dużo lepsze we Wrocławiu, które na starcie nie mają w zamiarze oszukania klienta, nie będę pisał jakie żeby nie robić reklamy.


    Zalety:
    KOMPLETNY BRAK


    Wady:
    **treść usunięta przez moderatora** ceny, obsluga


  • S
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Bardzo drogo, Zero kultury, najchetniej wyciagneli by ci wszystkie pieniadze z portfela. Stanowczo odradzam. Chyba ze ktos chce wydac majatek na cos co kosztuje grosze.


    Zalety:
    BRAK


    Wady:
    Drogo, nieuprzejmie, bez klasy i wiedzy. Nie polecam


  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Mechanicy z tego warsztatu to swietni akwizytorzy. Zachecaja zeby robic wszystko tylko u nich bo inne warsztaty to kicha. Ceny wysokie. Jakosc uslug marna. Inne informacje podaja przez telefon a inne na miejscu. Goscie strasznie kreca co do cen uslug. Ogolnie bardzo odradzam - no chyba ze ktos chce zaplacic podwojna lub potrojna cene za "naprawe" u nich.


    Zalety:
    Nie stwierdzilem.


    Wady:
    Naciaganie klienta.
    Inne informacje przez telefon a inne jak juz sie jest na miejscu.
    Mechanicy w tym warsztacie to akwizytorzy.


  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Byłem chyba z 8 razy - klima nadal nie działa,
    wymieniali po kolei rożne części; jeden wielki dramat.


    Zalety:
    nie stwierdziłem


    Wady:
    brak wiedzy fachowej


  • m
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Neutralny

    Drogo, fachowo, niemiło - generalnie tak bym ich podsumował.
    Niewątpliwie się znają na robocie, ale obsługa klienta pozostawia wiele do życzenia a i cenią się wysoko. Naprawy szybkie.


    Zalety:
    Fachowość
    szybkość


    Wady:
    cena
    obsługa klienta


  • o
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Witam! Zajechałem dzisiaj, była kolejka ale czekałem tylko kilka minut na podejście mechanika (naliczyłem ich chyba sześciu). Filtr kabinowy do mojego Santa Fe mieli na miejscu, więc duży plus za to. Razem z odgrzybianiem uwinęli się w niecałą godzinkę. Cena w porządku jak na profesjonalny warsztat, a nie garaż u pana Mietka.


    Zalety:
    szybko


  • o
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Warsztat Porażka!!!!!!!!!!
    Co do serwisu ogrzewań postojowych: Brak odpowiedniego sprzętu, ceny kosmiczne, za samo podłączenie komputera które trwało 45min (brak orginalnego oprogramowania i okablowania)i analizie przez kolejną godzinę zawołali 100zł, i Pan stwierdził że chyba znalazł usterkę.(cena w serwisie 50zł )Części: i tu uwaga, przybitkę na częściach mają 130% od cen u autoryzowanego serwisu ogrzewań postojowych.

    Szczególnie odradzam jakichkolwiek napraw w tym warsztacie!!!!!


    Zalety:
    Ładny wjazd


    Wady:
    pełno psich kup na około


  • f
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Jestem bardzo zadowolony z usługi wykonanej w tym warsztacie. :) Naprawili mi webasto szybko i sprawnie za 100zł oraz dowiedziałem się ciekawych rzeczy. :)


    Zalety:
    szybko i sprawnie
    tanio
    można poprowadzić
    miłe rozmowy na ciekawe tematy


    Wady:
    nie odnotowałem


  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Neutralny

    może i to fachowcy ale drodzy ponad przeciętnie.


  • t
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Zakład czysty, miła obsługa, szybki czas naprawy (mówili, że do trzech dni, ale naprawili w jeden). Otrzymałem gwarancję na naprawę ale nie liczą sobie tanio. W poprzednim zakładzie nie potrafili naprawić usterki więc widocznie za fachowość trzeba więcej płacić. Ogólnie odniosłem bardzo dobre wrażenie.


    Zalety:
    fachowość, szybkość pracy


  • B
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Neutralny

    Ogólnie raczej neutralne podejście. Jakiś czas temu chciałem przeczyścić zapchany odpływ klimy. Niestety powiedzieli, że nie mają takiej możliwości ale zaproponowali odgrzybianie (wcisnęli wręcz na siłę).


    Zalety:
    - zdolności akwizytorskie


    Wady:
    - brak kompetencji
    - brak zasobów


  • F
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Fachowe podejście do tematu, udzielanie odpowiedzi nawet na kłopotliwe pytania, szybka i fachowa obsługa, W sezonie dość mocno podniesione ceny na klimatyzację (100% w górę ) oficjalnie dystrtbutor podniósł ceny na czynnik chłodzący. Dość duża liczba klientów może świadczyć o solidnym warsztacie, który zajmuje się tylko klimatyzacją i Webasto


  • p
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Neutralny

    Na pewno serwis wie co robi, ale obsługa właściciela jest karygodna. Traktuje klientów z góry ( co to nie on znawca) potwierdzam odzywanie się do klientów per TY i traktowanie ich jak szczeniaków.
    Właściciel wyjątkowo mocno miga się od podania szczegółów związanych z wymianą i naprawą starając się zbyć klienta sumą kosztów. Za każdym razem, gdy proszę o przedstawienie różnych wersji wymiany zatartej sprężarki to podaje cenę sumaryczną bez szczegółów co ole będzie kosztowało. To tak jakby przycinał na każdej części całkiem sporo, a cena wahała się w zależności od wyglądu klienta i jego samochodu.


    Zalety:
    Godni polecenia fachowcy,
    W miarę szybcy.


    Wady:
    Wrażenie naciągania przez właściciela,
    Nie miła obsługa.


  • d
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Wysoka jakość usług, widać że specjalizują się w klimatyzacjach, wykryją i naprawią każdą usterkę klimy. Miła i profesjonalna obsługa. Ceny trochę wysokie ale coś za coś.


  • t
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Naprawy w ciągu jednego dnia, nie ma kolejek. Wysoka jakość usług i dobre ceny.


  • w
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Chyba najkonkretniejszy zakład zajmujący się kompleksowo klimatyzacjami we Wrocławiu.


  • a
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Zakład zajmuje się tylko klimatyzacjami samochodowymi. Panowie są mili, konkretni, na bieżąco informują o stanie naprawy. Zakład jest czysty, a kolejki w sezonie duże, co też chyba dobrze swiadczy. Zachęcam do korzystania z ich usług, bo znają się na rzeczy.


    Zalety:
    Kultura pracy mechaników
    Miłe obycie z klientem
    Informacje przekazywane na bieżaco
    Naprawy wykonywane zwykle w ciągu jednego dnia


Podobne warsztaty

  • W tym warsztacie otrzymasz gwarancję na wykonaną usługę.
    Finco s.c.

    Warsztat Godny Zaufania

    Fabryczna 10 Hala C9,  Fabryczna,  Wrocław

    ******   5.5  (30+ opinii)

      Zapraszamy na naszą stronę www.finco.wroclaw.pl Firma zajmuje się naprawą aut osobowych, dostawczych oraz ciężarowych do 4,5 tony. Wykonujemy serwisy bieżące oraz naprawy powypadkowe. Remontujemy silniki, głowice,...

    Zarezerwuj wizytę
  • W tym warsztacie otrzymasz gwarancję na wykonaną usługę.
    Auto plus garage

    Warsztat Godny Zaufania

    Al. Wiśniowa 81,  Krzyki,  Wrocław

    ******   5.1  (30+ opinii)

    Dysponujemy urządzeniami najnowszej generacji: np. Hunter PA100 do pomiarów i regulacji geometrii kół, Texa najnowsza stacja do napełniania klimatyzacji, nowe urządzenia do zmiany opon, oleje firmy Miller's i Lotos-na miescu. Akceptujemy zapłatę...

    Zarezerwuj wizytę
  • W tym warsztacie otrzymasz gwarancję na wykonaną usługę.
    MJM partner

    Warsztat Godny Zaufania

    Paprotna 8,  Psie Pole,  Wrocław

    ******   5.3  (30+ opinii)

    Likwidacja szkód komunikacyjnych, naprawy bezgotówkowe, naprawy blacharsko lakiernicze -  MECHANIKA POJAZDOWA - AUTOLAWETA - SERWIS KLIMATYZACJI - WULKANIZACJA - AUTA ZASTĘPCZE USŁUGA DOOR TO DOOR   OGÓLNIE WSZYSTKO CO JEST...

    Zarezerwuj wizytę
  • W tym warsztacie otrzymasz gwarancję na wykonaną usługę.
    BatMan Premium Service

    Warsztat Godny Zaufania

    Swojczycka 150,  Psie Pole,  Wrocław

    ******   5.6  (30+ opinii)

     To co wyróżnia nas na tle innych warsztatów, to z pewnoscia wysoki standard usług, szybka diagnoza i rozwiązanie problemu. Mechanika to nasza pasja. Specializujemy sie w wszelkich naprawach marki Porsche. Ale z takim samym zaangażowaniem...

    Zarezerwuj wizytę
  • JapanTech

    Warsztat Godny Zaufania

    Karkonoska 39,  Krzyki,  Wrocław

    ******   4.7  (30+ opinii)

    Najchętniej polecany serwis pogwarancyjny. Pełen zakres usług mechanicznych: przeglądy okresowe wymiany eksploatacyjne naprawy główne silników i skrzyń biegów profesjonalny serwis zawieszenia i układów napędowych ...

    Zarezerwuj wizytę
  • W tym warsztacie otrzymasz gwarancję na wykonaną usługę.
    Bosch Service Firma Auto Franpol

    Warsztat Godny Zaufania

    Kościuszki 124a,  Krzyki,  Wrocław

    ******   5.1  (30+ opinii)

    UWAGA: serwisujemy auta od 2010 roku.                    Posiadamy wieloletnie doświadczenie w kompleksowej naprawie i obsłudze samochodów osobowych i...

    Zarezerwuj wizytę
  • W tym warsztacie otrzymasz gwarancję na wykonaną usługę.
    Auto Na Kawę

    Warsztat Godny Zaufania

    Tyska 1,  Księże Wielkie,  Wrocław

    ******   5.1  (30+ opinii)

    Pierwszy profesjonalny warsztat połączony z kawiarnią! Pełna mechanika wszystkich marek. Akredytacja Centrum Hamulcowego Ate. Oleje Millers. Naprawy przeprowadzane są według procedur i wytycznych producentów z wykorzystaniem profesjonalnych i...

    Zarezerwuj wizytę
  • W tym warsztacie otrzymasz gwarancję na wykonaną usługę.
    AMG Gawron Lisowice Mercedes Serwis

    Warsztat Godny Zaufania

    Lisowice 9,  powiat średzki,  Wrocław

    ******   5.7  (26 opinii)

    Specjalizujemy się w mechanice aut marki Mercedes. Auta tej marki są nasza pasją i od wielu lat zajmujemy się naprawami aut spod znaku gwiazdy. Niewiele jest rzeczy, które potrafią nas zaskoczyć w Mercedesie. Nasze usługi świadczymy w oparciu o...

    Zarezerwuj wizytę
  • Drift Auto Serwis

    Warsztat Godny Zaufania

    Warsztatowa 8,  Borek,  Wrocław

    ******   5.7  (14 opinii)

    DRIFT Auto Serwis to zespół profesjonalistów działający w branży motoryzacyjnej od 1993 roku. To już 20 lat zdobywania doświadczenia w licznych serwisach samochodowych i autoryzowanych stacjach obsługi - w zakresie napraw samochodów osobowych i...

    Zarezerwuj wizytę
  • W tym warsztacie otrzymasz gwarancję na wykonaną usługę.
    CAROS-SERVICE

    Warsztatowa 11,  Krzyki,  Wrocław

    ******   5.1  (30+ opinii)

    65 lat doświadczenia w naprawie pojazdów. Caros–Service, to pierwszy niezależny serwis samochodowy we Wrocławiu specjalizujący się w kompleksowej obsłudze i naprawie samochodów marek Ford, Kia, Hyundai, Mazda i Škoda na poziomie porównywalnym...

    Zarezerwuj wizytę