Brak dostępnych terminów online
Aktualnie warsztat nie udostępnia kalendarza i nie można się do niego umówić online. Poproś o udostępnienie wolnych terminów na stronie, aby móc zarezerwować wizytę.
O warsztacie
MOTO-TEAM Toruń, kompleks motoryzacyjny: naprawa pojazdów, wulkanizacja, diagnostyka geometrii kół i osi, instalacje gazowe, klimatyzacja, odgrzybianie, naprawy główne i bieżące, sprzedaż i naprawa motocykli i skuterów!
Pojazd: Peugot 508 sw
Naprawdę cenie sobie ten zespół i podejście do klienta. Będę polecal. Męczyli się z wycieraczkami, ale szukali i nie odpuszczali. Wiedza i k... Rozwiń
Pojazd: Honda accord
Trzeci raz korzystam z usług tego warsztatu i jestem bardzo zadowolona. Właściciel -miły, rzetelny z rzadko spotykaną u mechaników kulturą o... Rozwiń
Pojazd: Mazda 6 GH
Komentarz jest dłuższy, bo chciałbym podziękować nie tylko za naprawę, ale i podejście do klienta. Będąc z rodziną daleko od domu, po stłuc... Rozwiń
Pojazd: Ford
Po zdiagnozowaniu problemu dostałem informacje ze koszt bedzie około tysiąca złotych +zdiagnozowanie problemu (200zl) wtedy właścicielowi po... Rozwiń
Odpowiedź warsztatu:
Dzień dobry. Przykro nam z powodu, że jest Pan niezadowolony z poprawnie wykonywanej usługi i w dodatku przedstawia Pan niepełne i przekłamane informacje w powyższej opinii. Otóż auto stało u nas prawie 2 tygodnie w celu dogłębnej analizy problemu. Od początku stawialiśmy na uszkodzoną turbinę, lecz potrzebowaliśmy szeregu diagnoz, aby ustalić przyczynę. Gdy wykluczono wszystkie inne możliwości, został Pan poinformowany, że po majówce (akurat w środku naprawy wyskoczyło 5 dni wolnych od pracy w związku z majówką) auto zostanie oddane specjalistom od regeneracji turbin w celu konkretnego zdiagnozowania 'wnętrza turbiny' i na ten moment mamy kwotę 200zł za wykonane diagnozy. Zapytał Pan o wymianę oleju i ustaliliśmy, że z tym musimy się wstrzymać, bo nie ma sensu najpierw wymieniać olej, a potem naprawiać turbinę, bo i tak należałoby wymienić olej po raz kolejny (otwarty układ olejowy, gdzie może nalecieć syfu). Otrzymał Pan numer prywatny do właściciela, jak każdy inny klient wykonujący naprawę w kwotach rzędu tysięcy złotych, aby w każdej chwili można było się skontaktować i ustalić ewentualne zmiany. Chęć kontaktu także Pan potwierdził. Rozmawialismy 30 kwietnia. 7 maja otrzymaliśmy termin z drugiego warsztatu ('turbiarzy'), że można już podstawić auto. 8 maja skontaktowaliśmy się z Panem, aby poinformować, że sytuacja jest dużo gorsza niż zakładaliśmy i może wynieść dokładnie 3200 łącznie (z wymianą turbiny na oryginalną z ASO ze względu na problem z dostępnością części, gwarancja 2 lata, wymianą oleju, filtrów. Cena zawierała także wstępne 200zł za diagnozę). Najpierw poinformował Pan, że nie ma Pan tyle pieniędzy, więc zaproponowaliśmy raty. Nie skorzystał Pan, więc za rozebranie i zdiagnozowanie turbiny należało dopłacić 150zł. I tutaj zaczął się problem, gdyż nagle przypomniał sobie Pan, że chciał się wstrzymać z całą naprawą, a nie z wymianą oleju. Nie mówił Pan nic o rezygnacji, lecz o wstrzymaniu naprawy co musiało siłą rzeczy się zdarzyć poprzez 'urlop majówkowy'. Miał Pan dokładnie 7 dni oraz numer prywatny do właściciela, aby poinformować, że przy aucie wartym 30tys. złotych naprawa rzędu 10% wartości auta przekracza Pana możliwości. Przez całe 3 tygodnie wszystko sprowadzało się do odstawienia auta na regenerację turbiny. Na pytanie czemu Pan nie napisał chociaż SMS w czasie majówki odpowiedział Pan, że 'miał kogoś w szpitalu' co jest zrozumiałe, ale w ciągu 7 dni takich SMSów można było napisać conajmniej tysiące. Finalnie zażądał Pan sprowadzenia auta spowrotem do warsztatu. Koszt takiej usługi to kolejne 150zł, co odradzalismy, bo i tak auto było rozebrane, nie było możliwości poskładania tego spowrotem, więc musiało zostać odebrane lawetą. Po co 2 razy płacić za tą samą usługę, skoro 350zł było wg Pana kwotą zbyt wysoką? Zaczął się Pan kłócić, nasz warsztat był winny innemu warsztatowi zapłatę za wykonaną usługę oraz przedłużający się postój pojazdu. Nie chciał Pan odebrać pojazdu- straszył Pan sądami i nagraniami, których nigdy Pan nie przedstawił (lub nie chciał przedstawiać tylko nastraszyć, jak również 'żoną prawnikiem'). Poinformowaliśmy, że w takim razie odbiór pojazdu z drugiego warsztatu to koszt 150zł, a za każdy dzień zwłoki, liczony od 7 dnia po sprowadzeniu pojazdu na miejsce, będzie naliczana dobowa opłata parkinowa co nie jest żadną nowością, gdy 'klient przetrzymuje pojazd u mechanika'. Cała sytuacja byłaby zrozumiała, gdyby dotyczyła auta 20-letniego, ale Pan się spodziewał, że 8-letni Ford, wypełniony czujnikami i systemami wspomagający dopalanie paliwa, wyposażony w turbinę pozwalającą osiągnąć moc 140KM, kosztami naprawy będzie zbliżony do starego 1,9TDI (bo w tych autach turbina może kosztować lekko ponad 1000zł). PS. 1. Na ewentualne zgłoszenie rezygnacji miał Pan 7 dni oraz kontakt prywatny do właściciela. 2. Żadne części nie zostały uszkodzone, co może potwierdzić drugi warsztat, odpowiedzialny za demontaż turbiny. 3. Diagnoza trwała 2 tygodnie i stanowiła tylko potwierdzenie tego, że turbina jest do regeneracji (aby nie popełnić błędu i nie narażać Pana na niepotrzebne koszty). 4. Wszystkie czynności odbywają się za zgodą właściciela pojazdu, wszystko jest omawiane i tłumaczone, a w przypadku kosztownych napraw klient otrzymuje numer prywatny właściciela, aby w każdej chwili mógł napisać choćby krótkiego smsa i otrzymał jak najszybszą wiadomość/reakcję. 5. Cała procedura została wykonana zgodnie ze sztuką, poprawnie i nie mogę zrozumieć do teraz tej sytuacji, w której posiadając auto za duże pieniądze, kłócił się Pan o 150zł za pracę, którą Pan osobiście zlecił. W tym celu (znając czas naprawy) wynajął Pan auto zastępcze i wykonał szereg innych kosztownych działań we własnym zakresie. Moim zdaniem, szukał Pan kogoś kto zdiagnozuje Panu problem, a 'szwagier podejmie się naprawy' i zaskoczyła Pana informacja, że w celu dogłębnej diagnozy turbinę należy zdemontować z pojazdu oraz rozebrać i zbadać organoleptycznie. Ze swojej strony życzę Panu, aby naprawa u konkurencji, gdzie niby 'da się to naprawić taniej', była równie skuteczna jak zaproponowane przez nas rozwiązanie, którego poprawność działania gwarantowaliśmy na długie lata, a formalno-prawnie gwarancja miała być udzielona na pełne 2 lata (nie jak to czasami bywa, przy niektórych usługach- 0,5 roku). Proszę o poprawienie swojej opinii i uzupełnienie o PRAWDZIWE informacje. Informuję także, że sprawa jest w toku, a głoszenie nieprawdy jest także egzekwowane konkretnymi przepisami. Posiadamy także zapis prowadzonej między nami konwersacji, gdyby chciał Pan w nią zajrzeć i odświeżyć sobie pamięć. Pozdrawiam Właściciel MOTO-TEAM, w imieniu zespołu firmy oraz podwykonawców.
Pojazd: -
Zmiana opon. Opony zalozone byle jak w stosunku do wentyla. A po to na oponach sa oznaczenia, ze by brac je pod uwage i zakladac tak jak byc... Rozwiń
Odpowiedź warsztatu:
Bardzo przepraszamy za ten mały błąd. Może to być pomyłka ucznia. W naszej obronie mogę zapewnić Pana, że mimo niedopasowania oznaczenia opony do wentyla, jej wyważenie było w 100% poprawne i nie powinno stanowić technicznego problemu w prowadzeniu auta. Generalnie znaczniki na oponach są tylko po to, aby ułatwić wyważenie nowej opony do nowej felgi. Technicznie rzecz biorąc- mechanik (jeżeli już to...) tylko sobie utrudnił pracę, natomiast wyważenie koła na pewno było poprawne. Możliwe, że po prostu należało dokleić 'kilka gram' więcej odważników, za które Pan na pewno nie zapłacił, gdyż płatność za usługę jest zryczałtowana (nie uwzględnia gramatury nalepionych odważników, a tylko sam fakt wyważenia opony niezależnie od ilości naklejonego ciężaru). Pozdrawiam
To Twój warsztat?
Przejmij nad nim kontrolęBłędne dane warsztatu?
Zgłoś aktualizacjęMarki samochodów naprawiane przez warsztat
Usługi wykonywane przez warsztat
- autoszyby, wymiana szyb
- diesel serwis
- elektromechanik
- elektronika samochodowa
- elektryk samochodowy
- Sklep motoryzacyjny
- hybrydy, auta elektryczne
- instalacje LPG, autogaz
- mechanika pojazdowa
- inne (roboczogodzina)
- przegląd gwarancyjny
- przegląd i obsługa okresowa
- sprawdzenie samochodu przed zakupem
- toczenie tarcz hamulcowych
- wymiana amortyzatora
- wymiana bębnów hamulcowych
- wymiana chłodnicy
- wymiana filtra kabinowego
- wymiana filtra paliwa
- wymiana filtra powietrza
- wymiana intercoolera
- wymiana klocków hamulcowych
- wymiana koła dwumasowego
- wymiana łańcucha rozrządu
- wymiana łącznika stabilizatora
- wymiana łożyska koła
- wymiana oleju silnikowego
- wymiana oleju skrzynia biegów manualna
- wymiana paska klinowego
- wymiana paska rozrządu
- wymiana płynu chłodniczego
- wymiana płynu hamulcowego
- wymiana poduszki silnika
- wymiana pompy paliwa
- wymiana przewodu hamulcowego
- wymiana sprężyny zawieszenia
- wymiana sprzęgła
- wymiana sworznia wahacza
- wymiana szczęk hamulcowych
- wymiana tarcz hamulcowych
- wymiana tulei wahacza
- wymiana uszczelki pod głowicą
- naprawa manualnych skrzyń biegów
- remonty silników
- regeneracja turbosprężarek
- regeneracja belki skrętnej
- usługi specjalne
- off-road
- serwis klimatyzacji samochodowej
- serwis motocykli
- wulkanizacja
- SKP - stacja kontroli pojazdów
- zabezpieczenia antykradzieżowe
- naprawa układów wydechowych
- naprawa układu kierowniczego
- diagnostyka komputerowa silnika
- planowanie i regeneracja głowic
- naprawa automatycznych skrzyń biegów
- statyczna wymiana oleju w automatycznej skrzyni biegów
Jesteśmy bardzo zadowoleni z wizyt w warsztacie. Pełny profesjonalizm,... Rozwiń