Warsztat polecany przez innych kierowców.

DAKRO Bosch Service

Warsztat Godny Zaufania

Nałęczowska 73, Helenów, 20-701 Lublin

****** 5 (102 opinie)

Mapa

Wyznacz trasę

DAKRO Bosch Service

O warsztacie

Nałęczowska 73, Helenów, 20-701, Lublin

Poniedziałek od 08:00 do 18:00
Wtorek od 08:00 do 18:00
Środa od 08:00 do 18:00
Czwartek od 08:00 do 18:00
Piątek od 08:00 do 18:00
Sobota od 08:00 do 15:00

Gotówka, Karta płatnicza

Pokaż numer telefonu
Wspomnij, że warsztat znalazłeś(aś) w DobryMechanik.pl lub umów wizytę online

W przypadku, jeśli nie będziemy mogli odebrać, zostaniesz połączony z Doradcą Serwisowym DobryMechanik.pl, który umówi Cię na wizytę w naszym warsztacie.

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

DAKRO BOSCH SERVICE mechanika elektronik samochodowy, stacja kontroli pojazdów, Sprzedaż i montaż haków holowniczych serwis napełniania klimatyzacji w Lublinie.

Regeneracja wtryskiwaczy, pomp wtryskowych, pompowtryskiwaczy  i turbosprężarek samochodów osobowych, ciężarowych, maszyn rolniczych i budowlanych.

Nasz firma to najstarszy, największy i najbardziej znany dystrybutor haków holowniczych, przyczep samochodowych oraz mechanik samochodowy w Lublinie i województwie lubelskim. To także jedna ze starszych Stacji Kontroli Pojazdów Lublinie. Pierwszy przegląd rejestracyjny w Dakro dokonano 14 lat temu. Nasz zespół tworzy około 20 pracowników którzy posiadają średnio 15-letnie doświadczenie zawodowe w serwisie i naprawie aut i przyczep samochodowych, serwisie klimatyzacji, podzespołów diesel i turbosprężarek. Prócz tego do naszych szerokich usług należą między innymi: serwis i napełnianie klimatyzacji, ozonowanie samochodu, wymiana opon, diagnostyka samochodowa w Lublinie. Pełen zakres usług w zakładce serwis.

W 2015 roku zainwestowaliśmy w nowoczesny sprzęt do diagnostyki i naprawy aut i podzespołów dlatego rozszerzyliśmy działalność oraz zakres świadczonych przez nas usług. Obejmują one diagnostykę, regenerację, naprawę, montaż i demontaż oraz regulację pomp wtryskowych i wtryskiwaczy, pompowtryskiwaczy i turbosprężarek. Dakro to też naprawa i regeneracja sterowników pomp VP44, pomp VP30, PSG16 i PSG5. Podstawowym obszarem działalności ze względu na możliwości kadrowe i sprzętowe jest nie tylko Lublin. Naprawiamy również dla Klientów na terenie całego kraju, a także z zagranicy. Każdego miesiąca rozszerzamy nasze zaplecze sprzętowe oraz wiedzę.

Posiadamy autoryzację renomowanej firmy BOSCH jako serwis samochodowy w ramach największej na świecie niezależnej sieci BOSCH CAR SERVICE co potwierdza naszą mocną pozycję na rynku motoryzacyjnym oraz wysoki standard świadczonych usług.

 

 

Więcej

Cennik

Diagnostyka komputerowa

Usługa zawiera:
- podpięcie komputera diagnostycznego
- odczytanie błędów
- wstępna interpretacja błędów przez mechanika

150,00 PLN
Test akumulatora

Usługa zawiera:
- sprawdzenie poziomu naładowania akumulatora
- kontrolę sprawności akumulatora

15,00 PLN
Wymiana płynu hamulcowego wraz z płynem

Usługa zawiera:
- usunięcie starego płynu hamulcowego z układu hamulcowego
- zalanie układu nowym płynem
- odpowietrzenie układu hamulcowego

W cenę wliczony jest koszt zakupu płynu hamulcowego.

150,00 PLN
Wymiana płynu chłodniczego

Usługa zawiera:
- zdjęcie dolnej osłony silnika
- spuszczenie zużytego płynu chłodniczego
- zalanie układu nowym płynem (5 litrów w cenie)

W cenę wliczony jest koszt 5 litrów płynu chłodniczego. Jeżeli układ chłodniczy jest większy, cena usługi może ulec zmianie.

150,00 PLN
Przegląd przed zakupem

- sprawdzenie zgodności numeru VIN w dokumentach z tymi na aucie
- badanie powłoki lakierniczej oraz daty produkcji na pasach bezpieczeństwa
- sprawdzenie silnika i układu napędowego pod kątem wycieków
- kontrola luzów zawieszenia i układu kierowniczego
- sprawdzenie stanu tarcz i klocków hamulcowych oraz przewodów
- kontrola zużycia płynów eksploatacyjnych (oleju, płynu hamulcowego, chłodniczego i od wspomagania układu kierowniczego)
- podpięcie komputera diagnostycznego i odczytanie błędów
- sprawdzenie pracy silnika oraz naciągu paska osprzętu
- test uszczelki pod głowicą
- kontrola kondycji ogumienia
- sprawdzenie prawidłowego działania wyposażenia auta, w tym klimatyzacji
- sprawdzenie działania automatycznej skrzyni biegów
- sprawdzenie stanu akumulatora

259,00 PLN
Serwis klimatyzacji R134a (do 2017 roku)

Usługa zawiera:
- sprawdzenie szczelności układu
- kontrola ilości czynnika chłodzącego i oleju
- ewentualne uzupełnienie oleju i czynnika chłodzącego R134a według norm producenta

W przypadku konieczności zastosowania czynnika - cena usługi jest wyższa o cenę brakującego czynnika według cennika warsztatowego.

99,00 PLN
Serwis klimatyzacji R1234yf (od 2017 roku)

Usługa zawiera:
- sprawdzenie szczelności układu
- kontrola ilości czynnika chłodzącego i oleju
- ewentualne uzupełnienie oleju i czynnika chłodzącego R1234yf według norm producenta

W przypadku konieczności zastosowania czynnika - cena usługi jest wyższa o cenę brakującego czynnika według cennika warsztatowego.

99,00 PLN
Diagnostyka niedziałającej klimatyzacji

Usługa zawiera:
- sprawdzenie szczelności układu klimatyzacji
- napełnienie układu azotem lub innym gazem z barwnikiem
- szukanie źródła nieszczelności

180,00 PLN
Przegląd okresowy duży

Usługa zawiera:
- wymiana filtra oleju z olejem
- wymiana filtrów powietrza, paliwa (w dieslach) i kabinowego
- sprawdzenie czy auto nie ma wycieków
- kontrola stanu szyb, wycieraczek i dyszy spryskiwaczy
- sprawdzenie układu hamulcowego, zawieszenia i układu kierowniczego
- kontrola klem akumulatora z ewentualnym czyszczeniem
- sprawdzenie poziomu oraz stopnia zużycia płynu hamulcowego i chłodniczego
- kontrola elementów układu hamulcowego
- sprawdzenie ciśnienia w oponach z jego uzupełnieniem
- mechanik wskazuje części wymagające wymiany

 
Przegląd okresowy mały

Usługa zawiera:
- wymiana filtra oleju z olejem
- wymiana filtra kabinowego
- sprawdzenie płynów eksploatacyjnych pod kątem poziomu i wycieków
- kontrola stanu szyb, wycieraczek i dyszy spryskiwaczy
- sprawdzenie układu hamulcowego, zawieszenia i układu kierowniczego
- kontrola klem akumulatora z ewentualnym czyszczeniem
- mechanik wskazuje części wymagające wymiany

 
Wymiana akumulatora

Usługa zawiera:
- wyjęcie starego akumulatora
- podłączenie nowego

W cenę wliczony jest koszt nowego akumulatora.

 
Wymiana amortyzatorów przód

Usługa zawiera:
- demontaż zużytych przednich amortyzatorów
- założenie nowych

W cenę wliczony jest koszt przednich amortyzatorów.

 
Wymiana amortyzatorów tył

Usługa zawiera:
- demontaż zużytych tylnych amortyzatorów
- założenie nowych

W cenę wliczony jest koszt tylnych amortyzatorów.

 
Wymiana cewki zapłonowej

Usługa zawiera:
- wymontowanie zużytej pojedynczej cewki zapłonowej lub całej listwy zapłonowej jeżeli taka występuje
- montaż nowego elementu

 
Wymiana chłodnicy silnika

Usługa zawiera:
- spuszczenie płynu chłodniczego z układu
- demontaż uszkodzonej chłodnicy silnika
- zamontowanie nowej, zalanie układu płynem i odpowietrzenie (cena nie zawiera nowego płynu)

 
Wymiana filtra kabinowego

Usługa zawiera:
- wyjęcie zużytego filtra lub filtrów kabinowych
- montaż nowego filtra lub filtrów

W cenę wliczony jest koszt filtra lub filtrów kabinowych.

 
Wymiana filtra paliwa

Usługa zawiera:
- demontaż starego filtra paliwa
- podłączenie nowego filtra

W cenę wliczony jest koszt filtra paliwa.

 
Wymiana filtra powietrza

Usługa zawiera:
- demontaż starego filtra powietrza
- montaż nowego filtra

W cenę wliczony jest koszt filtra powietrza.

 
Wymiana klocków hamulcowych przód

Usługa zawiera:
- wymianę przednich klocków hamulcowych
- wymianę czujnika przednich klocków hamulcowych (jeśli jest zintegrowany)

W cenę wliczony jest koszt przednich klocków hamulcowych.

 
Wymiana klocków hamulcowych tył

Usługa zawiera:
- wymianę tylnych klocków hamulcowych
- wymianę czujnika tylnych klocków hamulcowych (jeśli jest zintegrowany)

W cenę wliczony jest koszt tylnych klocków hamulcowych.

 
Wymiana końcówki drążka kierowniczego

Usługa zawiera:
- demontaż zużytej końcówki drążka kierowniczego
- założenie nowej końcówki

W cenę wliczony jest koszt końcówki drążka kierowniczego. Cena nie obejmuje ustawienia geometrii/zbieżności po wykonaniu wymiany.

 
Wymiana łącznika stabilizatora przód L/P

Usługa zawiera:
- odkręcenie śrub mocujących zużyty łącznik stabilizatora i jego zdemontowanie
- założenie nowego elementu

 
Wymiana łożyska koła przód

Usługa zawiera:
- demontaż zużytego łożyska przedniego koła
- założenie nowego łożyska

Cena zawiera koszt jednego łożyska (prawy lub lewe).

 
Wymiana łożyska koła tył

Usługa zawiera:
- demontaż zużytego łożyska tylnego koła
- założenie nowego łożyska

W cenę wliczone jest łożysko tylnej osi.

 
Wymiana oleju wraz z filtrem oleju

Usługa zawiera:
- wymianę starego oleju silnikowego na nowy
- demontaż starego filtra oleju i zamontowanie nowego

W cenę wliczony jest koszt filtra oleju, oraz olej.

 
Wymiana paska rozrządu z pompą wody

Usługa zawiera:
- zdjęcie zużytego paska rozrządu z rolkami i napinaczem
- demontaż starej pompy wody
- założenie nowych paska, rolek, napinacza i pompy wody

W cenę wliczony jest pasek rozrządu wraz z pompą wody.

 
Wymiana sprężyn zawieszenia przód

Usługa zawiera:
- wyjęcie zużytych sprężyn przedniego zawieszenia
- montaż nowych części

 
Wymiana sprężyn zawieszenia tył

Usługa zawiera:
- wyjęcie zużytych sprężyn tylnego zawieszenia
- montaż nowych części

 
Wymiana sprzęgła bez koła dwumasowego

Usługa zawiera:
- demontaż skrzyni biegów i wyjęcie starego sprzęgła
- zamontowanie nowego elementu wraz z dociskiem oraz łożyskiem, jeżeli jest ono w zestawie
(usługa nie zawiera montażu nowego dwumasowego koła zamachowego)

 
Wymiana świec zapłonowych

Usługa zawiera:
- demontaż zużytych świec zapłonowych
- montaż nowych świec

W cenę wliczony jest koszt świec zapłonowych.

 
Wymiana świec żarowych

Usługa zawiera:
- demontaż zużytych świec żarowych
- montaż nowych świec

W cenę wliczony jest koszt świec żarowych.

 
Wymiana tarcz i klocków hamulcowych przód

Usługa zawiera:
- wymiana zużytych tarcz i klocków hamulcowych na przedniej osi
- wymiana czujnika zużycia klocków (jeśli jest zintegrowany)

W cenę wliczony jest koszt tarcz i klocków na przednią oś.

 
Wymiana tarcz i klocków hamulcowych tył

Usługa zawiera:
- wymianę zużytych tarcz i klocków hamulcowych na tylnej osi
- wymianę czujnika zużycia klocków (jeśli jest zintegrowany)

W cenę wliczony jest koszt tarcz i klocków na tylną oś.

 
Wymiana termostatu

Usługa zawiera:
- demontaż zużytego termostatu
- zamontowanie nowej części i odpowietrzenie układu chłodniczego

 
Wymiana tłumika końcowego

Usługa zawiera:
- wycięcie wyeksploatowanego elementu układu wydechowego
- wspawanie nowego tłumika końcowego (cena nie zawiera pasty do łączenia rur ani gumowych elementów mocujących)

 
Diagnoza i wycena naprawy

Usługa zawiera diagnozę zgłoszonej usterki oraz wycenę naprawy

-
Klimatyzacja - odgrzybianie ozonem

25 zł
Wymiana filtra kabinowego

od 35

Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66, § 1 Kodeksu Cywilnego i ma charakter czysto informacyjny.
Ceny mogą się różnić w przypadkach niektórych marek i modeli samochodów, oraz nie zawierają cen materiałów.

Opinie (102)

Dodaj opinię
5 ******
Ocena wystawiona na podstawie 102 opinie.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Jak wszędzie , zdarzają się potknięcia , ale niedociągnięcie zostało naprawione natychmiast po zgłoszeniu , BEZPŁATNIE !!! i ze sporą nawiązką . Bardzo profesjonalne i życzliwe podejście do klienta . Serwisowanie auta i wszelkie niezbędne naprawy będę zlecać wyłącznie tej firmie


    Volkswagen UP

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    jestem zadowolona z wykonanych usług polecam serdecznie ten serwis


  • G
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Profesjonalne podejście do klienta. Z ostatniej naprawy jestem zadowolony. Wymieniłem m.in. przegub napędowy.


    Suzuki swift 1.3 2007

  • G
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Jakiś czas temu zlecałem serwis układu klimatyzacji. Duży plus za to, że nie uzupełniano w ciemno czynnika, tylko powiadomiono mnie o zauważonej nieszczelności. Dobrą praktyką ze strony serwisu jest dokładna weryfikacja przyczyny, a dopiero potem wymiana i tak tutaj postąpiono. Dziękuję i polecam!


    Honda Civic

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Gorąco polecam! :)
    Jestem bardzo zadowolona z obsługi. Panowie bardzo życzliwi i rzetelni.
    Szczególnie polecam Pana mechanika Piotra :)


    Renault Clio

  • N
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Sprawna wymiana oleju i filtrów. Polecam


    Ford Focus 2 generacja [Facelifting] 2008 - 2011 S

  • z
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Nie jestem zadowolony. Drogo, cany materiałow zawyżone w porównaniu z rzeczywistymi dostępnymi u niedziałka. A i tak samochód wrócił do zakładu na lawecie na poprawkę.

    Przywoziłem dwa samochody do tego garażu i teraz jeżdzę do innego.

    Nie pozdrawiam.


    VW

  • S
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Potrzebowałam pewnej konsultacji o stanie samochodu oraz zmiany opon. Uzyskałam fachową, bardzo uprzejmą pomoc i obsługę. Zamierzam być stałym klientem.


    Skoda Fabia Combi 2008

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    obsługa sprawna i w odpowiedniej cenie. Na pewno będę polecać znajomym.


    nissan micra 1461cm3 ,2004

  • W
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Wszystko wykonane jak należy. Z podpowiedziami mechanika dotyczącymi innych usterek auta. Bardzo dobre wrażenie.


    Seat Toledo 2, 1.9 TDI 110 kM 2002 rok

  • R
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Negatywny

    Panowie wiedząc, że klimatyzacja nie załącza się, rozmawiając o tym w mojej obecności mieliście podejrzenia o usterce mechanicznej.
    Mimo wszystko rozpoczeliście proces wymiany oleju odgrzybiania, uzupełniliście czynik ale nie zrobiliście ozonowania (co jest w cenie usługi). Oczywiście musiałem za to zapłacić 99 zł.
    Tak myślę że powinniście skierować auto na serwis celem ustalenia przyczyny awarii. A tak naraziliście mnie na dodatkowe koszty. Ponieważ przyczyną tego, że klimatyzacja nie działała byłab spalona cewka. Jak się domyślacie zapłaciłem za naprawę kolejny raz za serwis klimatyzacji (olej, czynik, odgrzybianie tym razem zrobiono mi ozonowanie kabiny samochodu.
    Podsumowując: Nigdy do Was nie przyjadę. Nigdy nie polecę waszych usług. Jeśli kto kolwiek zapyta mnie o opinię na temat waszego zawsze opowiem tę sytuację opisaną powyżej.
    Ps. Pytanie jest następujące. Opłacało się za 99 zł?


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowny Panie Robercie, dokładamy wszelkich starań, żeby jakość naszych usług była na najwyższym poziomie i żadna kwota nie rekompensuje zadowolenia klienta. Nie wiemy czy właściwie rozumiemy, ale czy usterkę naprawiał Pan u nas i zapłacił drugi raz za napełnianie? Jeśli tak- nastąpił błąd ludzki, który na pewno nie był celowym działaniem- bo taka sytuacja nie powinna mieć miejsca. Szkoda, że nie zgłosił Pan problemu na miejscu. Jeśli jednak jest inaczej, opisane przez Pana zdarzenie wymaga sprostowania. Proszę o kontakt z p. Mariuszem 500 102 210, który wyjaśni szczegóły dotyczące usterki i działania układu klmiatyzacji w Pana samochodzie. Zawsze można dojść do porozumienia. Pozostajemy do dyspozycji.

    Volvo V50 2006r.

  • r
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Fachowo i szybko. Ciasny parking i podjazd. Duże zainteresowanie klientów.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Bardzo dziękujemy :)

    Volkswagen Passat B5 FL, 1,9 TDI, 2004

  • S
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Niestety po ponad 5 tys zostawionych w serwisie w ciągu ostatnich dwóch lat dziś zostałem potraktowany jak smarkacz Umówiłem wizytę telefonicznie Tydzień oczekiwania podstawione auto na 8 rano w sumie z drobna naprawa i po 15 dzwonię i dowiaduje się z rozbrajajaca szczerością od pracownika serwisu że jeszcze nie zdążyli do auta zajrzeć a miało być już na tą godzinę zrobione na bank. Czyli trafił się znajomek albo auto na którym można zarobić więcej a mnie mają głęboko w poważaniu. A bardzo mi zależało na naprawie a tak zabrałem i więcej już t nie pojadę i Szczerze odradzam ale nauczka trzeba czytać komentarze bo widać że ten serwis ma lata świetności daleko w tyle.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowny Panie. Bardzo przepraszamy za zaistniałą sytuację. Nastąpił błąd w komunikacji, zostawiając auto nie zaznaczył Pan, że auto do 15.00 musi być zrobione. Opóźnienia się zdarzają szczególnie w tak gorącym okresie, kiedy to wszystkich auta są priorytetowe, wychodzą dodatkowe rozszerzenia, a sezon jest urlopowy. Absolutnie nie ma mowy o wybiórczym traktowaniu klientów. Co do komentarzy- jest Pan tego żywym przykładem- klienci chętnie wystawiają opinię w momencie, kiedy są niezadowoleni, a jak jest w porządku, to niestety nie doceniają. Jeśli zdecydowałby się Pan jednak skorzystać z naszych usług, ze swojej strony gwarantujemy rekompensatę za zaistniałą sytuację. Pozdrawiamy

    Fiat

  • k
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    "fachowce" wymieniają tylko połowę oleju w silniku (sic!) tj. 2l Żądają nieco wyższej opłaty niż wcześniej uzgodniona.nie polecam.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Komentarz anonimowy. Nie ma mowy o celowych działaniach tego typu w naszym serwisie. Zero szczegółów i brak dowodów, że taka sytuacja miała miejsce. Proszę o usunięcie nieprawdziwego komentarza albo o potwierdzeniu jego "prawdziwości" wysyłając mail na adres [email protected]

  • W
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Obsługa i czas oczekiwania ok. Badanie okresowe coroczne.


    Fiat Stilo 2005

  • G
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Neutralny

    Zbyt długi czas oczekiwania, wymiana opon i czyszczenie klimatyzacji, zostawiłem samochód o 9 a odebrałem dopiero po 14, wymiana opon 16 alufelgi 99zl nie wiedziałem ze z czujnikami ciśnienia 40zl drożej


    Kia Cee'd 2 generacja [Facelifting] 2015 - 2018 SW

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    12 kwietnia 2021 roku oddałem auto do w/w serwisu zgłosiłem, że jest problem z czujnikami cofania oraz, że zapaliła się żółta lampka od hamulca. Serwis dzwonić do syna nie podał żadnej ceny jedynie poinformował, że należy wymienić płyn hamulcowy oraz zmienić wtyczkę. Przy odbiorze mechanik poinformował mnie, że czujników cofania w ogóle nie próbowano naprawić, ponieważ nie są to czujniki oryginalne, a za zmianę płynu hamulcowego oraz za wymianę wtyczki której koszt wynosił 40 zł policzono sobie - 400 zł - Czterysta złotych !!!! Na moje stwierdzenie, że auto zostało kupione jako nowe z czujnikami w salonie WV usłyszałem, że to nieprawda (!!!!), a ciągnąc dalej zapytałem to jeśli nawet tak by było to co nie naprawiacie nieoryginalnych czujników - usłyszałem, że nie - dramat i [wymoderowano]. Nikomu nie polecam tego serwisu.


    Wolkswagen golf

  • T
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Samochód po zakupie więc kilka rzeczy trzeba było ogarnąć. Wymiana kompletu rozrządu, serwis olejowy, filtry, wszystkie klocki i tarcze, diagnoza wycieku oleju i naprawa - skuteczna! Miałem możliwość dopytać mechanika który bezpośrednio naprawiał samochód o szczegóły, dla mnie to bardzo ważne (mechanik Pan Mateusz - dziękuję za informacje pełen profesjonalizm!). Nie żałuję ani złotówki wydanej. Dzięki! S-Max 2017


    Ford S-Max

  • C
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Robiłem tu swoje auto i auto zony. Nie rozczarowałem się. Będę dalej tu przyjeżdżać. Polecam


    Honda

  • R
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Wymienialem opony na zimowe i wetyl na jednym kole. Wszystko pomyślnie i jestem zadowolony


    Mazda 3, 1.6 2010

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Wymiana rozrządu w silniku 2.0 tsi jest dość skomplikowana. Serwis poradził z nią sobie bardzo dobrze. Przy okazji doszła wymiana kilku rzeczy po wcześniejszych ustaleniach. Cena i czas wykonania pozytywnie zaskakuje.
    Polecam.


    VW CC 2.0 TSI 2011 ROK

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Uwaga !
    Według mojej opinii Panowie oszukują i szukają okazji do naciągania ludzi. Zastanów się lepiej 2 razy czy aby na pewno chcesz zostawić tutaj swój samochód.

    Historia:
    Zaczęło się w poniedziałek (31/08) przyjechałem autem do firmy DAKRO w Lublinie z problemem z silnikiem tj. :
    podczas jazdy na zimno trzęsie silnikiem, brak mocy. Dodatkowo sugerowałem, że to jest problem z wtryskiwaczem (wcześniej inny mechanik sprawdził na komputerze i powiedział, że to wtryski i się tym nie zajmuje) i mam czas tylko do czwartku bo wracam do UK. Odpowiedzieli, że nie ma problemu, że zdążą.
    Następnego dnia (wtorek) pan dzwoni i mówi ze wyjęli pompowtryskiwacze, sprawdzili na maszynie i ze jest ok, tylko wymagają czyszczenia i założenia zestawów naprawczych. Dodatkowo podczas rozmowy Pan sugerował, że wałek rozrządu jest trochę przetarty i czy go nie wymienić przy okazji jak mają rozebrany silnik. Odpowiedziałem ze nie, gdyż Pan zaczął wyliczać do 4-5 tyś złotych, więc zrobili tylko pompowtryskiwacze.
    Po paru godzinach dzwonią do mnie znowu, że złożyli auto i oznajmiają, że problem z autem jest dalej ten sam i sugerują, że to jednak mógł być ten wałek rozrządu, tylko teraz nie zdąża zrobić go do czwartku.
    Zabrałem więc auto we wtorek wieczorem i w nocy pojechałem do innego warsztatu do Białegostoku . W (Środę) sprawdzili auto i stwierdzili, że problemem są 3 pompowtryskiwacze. 1 był padnięty, a 2 jeszcze się trzymały (na czerwono i na żółto na wykresie). Z racji, że było mało czasu i najszybciej dostępne były tylko nowe pompowtryskiwacze, wymieniłem na razie 1 pompowtrysk na nowy w czwartek (03/09) i auto chodziło normalnie.

    Panowie zobaczyli angielskie tablice i pewnie myśleli, że pojadę szybko do UK i nic nie zrobią, a sobie zarobią. Zapewne nie spodziewali się, że zdążę zabrać ten samochód do innego serwisu i wszystko wyjdzie na jaw. Mam dowody i sprawą zajmuje się już adwokat.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Odpowiadając na Pana rozważania na temat rzetelności naszej firmy a w szczególności ZWRACAJĄC UWAGĘ na ich tendencyjny charakter , zastanawiamy się nad celowością jakiejkolwiek konwersacji na ten temat.
    Jednak uważamy, iż analiza każdej uwagi słusznej czy też nie, może poprawić jakość postrzegania zaistniałego problemu, co może na przyszłość uchronić zarówno dobre imię potencjalnego klienta jak i profesjonalizm rzetelnego usługodawcy.
    Proszę pamiętać iż „ MY ” jako firma usługowa jesteśmy winni naszym klientom rzetelną informację dotyczącą stanu jego pojazdu niezależnie od sposobu postrzegania problemu właściciela pojazdu,
    i niezależnie od tego w jakim miejscu na świecie pojazd jest użytkowany.

    Chronologicznie analizując ten przypadek zauważamy, że :
    - klient zgłasza problem dotyczący równomierności pracy silnika z sugestią sprawdzenia
    pompowtryskiwaczy
    - faktycznie znamiona usterki wskazywały na konieczność demontażu pompowtryskiwaczy i
    sprawdzenia na stole probierczym
    - po weryfikacji wtryskiwacze oczyszczono i założono zestawy naprawcze
    ( biorąc po uwagę nadmierne zużycie wałka rozrządu jest to rozwiązanie najbardziej ekonomiczne)
    - silnik nadal źle pracuje , brak zgody klienta na dalszą weryfikację i naprawę ze względu na brak czasu
    przed planowanym wyjazdem
    ( na proponowaną wymianę wałka rozrządu i tak nie było czasu tak więc domniemane sugerowane
    generowanie kosztów jest dla nas niezrozumiałe, a dodając usterkę pompy podciśnienia
    bezpieczeństwo podróżowania tym pojazdem jest wysoce wątpliwe )
    - klient posiadając powyższą wiedzę odbiera samochód na własne żądanie
    - właściciel pojazdu odwiedza naszą firmę z informacją, że naprawił samochód w innej firmie z
    żądaniem zwrotu pieniędzy
    - w odpowiedzi poinformowano klienta, iż w najbliższym czasie skontaktujemy się z nim odnośnie zajętego stanowiska w sprawie
    - otrzymujemy pismo od klienta z żądaniem zwrotu pieniędzy
    - w odpowiedzi prosimy o udostępnienie pojazdu oraz wymienionego wtryskiwacza w celu uzasadnienia słuszności wymiany- oględzin miał dokonać certyfikowany rzeczoznawca sądowy na koszt firmy DAKRO.
    - nasza prośba spowodowała pojawienie się pisma z ponownym żądaniem zwrotu pieniędzy
    i informację, że podstawienie pojazdu oraz udostępnienie wtryskiwacza( niższa cena za nowy) jest niemożliwe .
    - pojawienie się na forum kontrowersyjnego komentarza dotyczącego zaistniałej sytuacji
    Analizując powyższe wydarzenia nie da się nie zauważyć pewnej tendencji mającej na celu wymuszenie na firmie DAKRO zachowań jakie klient sobie założył.
    Zwracamy uwagę na fakt, iż materiały i czynności wykonane przy samochodzie są na gwarancji
    i podlegają reklamacji.
    Firma DAKRO jako gwarant ma prawo i obowiązek uczestniczyć we wszystkich działaniach dotyczących dalszych napraw pojazdu.
    Tymczasem nie otrzymaliśmy żadnej informacji na temat podjętych czynności naprawczych przy samochodzie . Nie było nawet telefonu w tej sprawie, co niewątpliwie ułatwiłoby nam podjęcie odpowiednich kroków.
    W zaistniałej sytuacji pojazd powinien do nas wrócić, ewentualnie powinniśmy być obecni przy weryfikacji w innym warsztacie , bądź mieć dostęp do pojazdu i wymienionych części.
    Niestety żadna z tych okoliczności nie zaszła, stąd też nasze stanowisko o odmowie zwrotu pieniędzy jest uzasadnione.
    Odstąpienie od umowy powinno być poparte jawnymi dowodami, które można sprawdzić nie tylko oglądając przedstawione gotowe rachunki lecz mieć możliwość weryfikacji zasadności i poprawności przeprowadzenia naprawy.

    Podsumowując całość zajścia narzuca się nieodparte wrażenie, iż wszelkie działania klienta mają charakter próby wyłudzenia pieniędzy .

    Skoda Octavia

  • t
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Szybko i solidnie. Polecam wszystkim. Współpraca z dobrymechanik.pl przez który zamawiałem usługę bardzo dobra.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Dziękujemy za poświęcony czas związany z wystawieniem opinii. Jest nam bardzo miło. Pozdrawiamy

    skoda fabia III kobmi 0,999 cm3 2015

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Panowie mieli usprawnić układ hamulcowy w moim aucie. Większość rzeczy była wymieniona u innego mechanika. Powiedziałem o tym coś nie objawy są z hamulcami. Panowie z serwisu zregenerowali wg. faktury zaciski ,tloczki i jeszcze kilka rzeczy. Niestety to nie pomogło ,hamulce dalej działały poprawnie. Zapłaciłem prawie 2 tyś. za problem którego nie potrafili rozwiązać. I jeżdżę mi powiedzieli że żadnej gwarancji na robocizne nie dają. Zdecydowanie nie polecam !


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowny Panie stwierdzamy iż opis czy może interpretacja wydarzeń związanych z obsługą samochodu jest dla nas zaskakujący a na pewno krzywdzący.
    W dniu 20/07/2020 zlecił Pan przegląd pojazdu z naciskiem na układ hamulcowy .
    Po weryfikacji usterek przedstawione koszty został przez Pana zaakceptowane.
    W pojeździe naprawiono zaciski hamulcowe w trzech kołach PP, PT i LT , wymieniono szczęki hamulca ręcznego z linkami oraz tylne giętkie przewody hamulcowe.
    Samochód odebrał Pan 23/07/2020.
    Przy wydawaniu pojazdu uzyskał Pan informację o konieczności wymiany pedału gazu co wynikało
    z badania komputerowego ( za które nie został Pan obciążony) .
    Skutki usterki mogły nieść z sobą poważne konsekwencje .
    Kierowca mógł być w każdej chwili pozbawiony możliwości przyspieszania pojazdem.
    W zawiązku z powyższym umówił się Pan na kolejną wizytę 27/07/2020 na wymianę pedału.
    Ponieważ koszt części był zbyt wysoki dla Pana , naprawa nie doszła do skutku.
    W trakcie ostatniej rozmowy przekazano Panu nr. części oryginału.
    Zaskakujący jest fakt iż po naprawie układu hamulcowego jeździł Pan samochodem cztery dni i
    podczas ostatniej wizyty nie wspomniał Pan o jakichkolwiek problemach.
    Dopiero po miesiącu czasu znajdujemy Pana kontrowersyjny komentarz na łamach forum.
    Zapewniam Pana, że usługi i części podlegają procedurze reklamacji.
    Pojazd powinien zostać poddany oględzinom , lecz ich wynik mógłby być niezgodny z Pana oczekiwaniami.
    Układ hamulcowy jest złożonym systemem i napotkane przez Pana problemy mogły- ale nie musiały dotyczyć zakresu wcześniejszej usługi.
    Dlatego też zapraszamy Pana na bezpłatne oględziny pojazdu.
    Pozdrawiamy.

    Volvo S 60

  • G
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Jestem zadowolony z usługi. Profesjonalne podejście do klienta. Zakład godny polecenia.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Bardzo nam miło. Dziękujemy za polecenie. W razie potrzeby zapraszamy ponownie :)

    Suzuki Swift 3 generacja 2004 - 2010 Hatchback 3-d

  • r
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    wizyta umówiona przez internet, szybko bez problemów, bez kolejki, uzupełniony olej w układzie i 115 ml czynnika, ozonowanie gratis 15min,


    chevrolet cruze 1,8 141kw

  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Negatywny

    Przed usługą, a zgodnie z cennikiem na stronie internetowej została mi wystawiona faktura na kwotę 70zł. Wymiany opon dokonano po prawie 2 godzinach oczekiwania. Dopiero wtedy zostałam powiadomiona o zmianie ceny z 70 do 129zł - bez ustalenia, czy za taką kwotę będę korzystała z usługi z tym zakładzie. Otrzymałam informację, że podwyższenie ceny jest powodu czujników w kołach. W poprzednim zakładzie opony te zostały wymienione za niecałe 100zł. Nikt mnie również w DAKRO nie zapytał, czy czujniki działają i trzeba uważać podczas wymiany opon.
    Brak komunikacji, bardzo długi czas oczekiwania. Inna cena, niż wystawiono fakturę początkową. Byłam zawiedziona i nie polecę.


    Citroen C5 kombi I po lifcie 2.0 HDI 2007

  • B
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******
    Wizyta umówiona przez DobryMechanik.pl

    Serwis zrobiony bardzo sprawnie bez zbednego czekania po prostuu super. 100%zadowolenia polecam.


    peugeot 207 1.4 2008

  • s
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    bardzo dobry warsztat, diagnostyka silnika (elektroniki, sterowania) i zawieszenia (stuki z przodu) wykonana szybko i dokładnie, konkretna informacja o kosztach, wskazówki co można ewentualnie jeszcze zrobić aby poprawić prace silnika, a naprawa sprawnie i bezproblemowo przeprowadzona, miła obsługa, zdecydowanie polecam wszystkim


    toyota corolla

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Korzystałem dwukrotnie (pierwszy raz wymiana chłodnicy klimatyzacji, drugi świec żarowych i uszczelnianie pompy) i za drugim razem, po odebraniu samochodu wspomaganie odmówiło posłuszeństwa. Pomyślałem, że może akumulator został rozładowany i odłączyło wspomaganie. Po ładowaniu bez zmian. Zadzwoniłem w poniedziałek (auto odebrałem w piątek o 18:00), że wspomaganie nie działa, po powrocie od mechanika. Pan kazał niezwłocznie przyjechać. Odstawiłem auto, stało 1 dzień, nikt do mnie nie oddzwonił, zadzwoniłem więc pod koniec pracy i usłyszałem, że auta nie mogą naprawić i mam jej odebrać. Dakro skasowało ode mnie dodatkowo kasę za diagnozę (podobno diagnozowali auto 4h). Dostałem namiary na elektryka, który miał rozwiązać problem. Jednak w wyniku takiego potraktowania po reklamacji postanowiłem poszukać sam. Co się okazało problem był typowo mechaniczny, całkowicie inny niż diagnoza w Dakro i prawdopodobnie wywołany niedbalstwem w Dakro. W nowym miejscu został szybko wyeliminowany. Generalnie obsługa klienta w przypadku zgłoszenia reklamacji to klapa, zwłaszcza brak telefonu, zła diagnoza i pobranie za nią opłaty. Dodatkowo starszy Pan, który obsługuje klienta powinien przejść jakieś szkolenie z tego zakresu. Do Dakro już nie wrócę i odradzam ten warsztat. Są też plusy znalazłem dobrego elektryka, który poprawnie zdiagnozowała auto i usunął problem mechaniczny.


    Peugeot 407

Pokaż więcej

Umów wizytę
Umów wizytę przez internet
Zadzwoń Umów wizytę
Umów wizytę

Usługi wykonywane przez warsztat