AUTO Józwik

Warszawska 28, Legionowo , 05-120 Legionowo

****** 4.5 (78 opinii)

AUTO Józwik

O warsztacie

Warszawska 28, Legionowo, 05-120, Legionowo

Poniedziałek od 07:00 do 18:00
Wtorek od 07:00 do 18:00
Środa od 07:00 do 18:00
Czwartek od 07:00 do 18:00
Piątek od 07:00 do 18:00
Sobota od 08:00 do 12:00

Gotówka, Karta płatnicza

W przypadku, jeśli nie będziemy mogli odebrać, zostaniesz połączony z Doradcą Serwisowym DobryMechanik.pl, który umówi Cię na wizytę w naszym warsztacie.

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

 Profesjonalny zakład mechaniki oraz elektroniki pojazdowej.

Stacja Kontroli Pojazdów

Więcej

Opinie (78)

Dodaj opinię
4.5 ******
Ocena wystawiona na podstawie 78 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • E
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Tragedia, jedyne co potrafią to popsuć samochód. Zero wiedzy i kompetencji.


    Audi

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Jestem, a w zasadzie byłem klientem tego warsztatu ponad 15 lat. Najpierw kompleksowy serwis Honda Civic '95, następnie już tylko wymiana i przechowywanie opon BMW 318i (dwa kolejne samochody z tej serii). Do tej pory polecałem ten warsztat wszystkim znajomym. Może nie był najtańszy ale nieco wyższe ceny rekompensowali miłą atmosferą i elastycznym podejściem do klienta.
    Podczas ostatniej wymiany opon doszło do uszkodzenia czujnika ciśnienia. Awaria uwidoczniła się dopiero po miesiącu (komunikat o błędzie, brak możliwości zresetowania RDS). Ponieważ samochód na gwarancji musiałem udać się z tym do autoryzowanego serwisu. Tam diagnoza - uszkodzony czujnik, konieczna wymiana. Podczas wymiany serwisant stwierdził, że czujnik był klejony (ślady kleju na obudowie z tworzywa sztucznego), dodatkowo umocowany taśmą (!). Oczywiści naprawa nie została objęta gwarancją.
    Następnego dnia dostarczyłem do warsztatu Józwik dokumenty z BMW (łącznie ze zdjęciem czujnika po zdemontowaniu opony). W czasie pierwszej wizyty serwisant by jeszcze skory przepraszać. Następnego dnia dowiedziałem się jednak, że owa taśma już była. Wypytywano mnie od kogo kupiłem samochód i z jakim przebiegiem (przebieg ok 30km - tyle ile zajęło przyprowadzenie do mnie samochodu z salonu w Warszawie do Legionowo). Dodatkowo pokazano mi dokument z ręczną adnotacją niepracującego już (!) serwisanta, który rzekomo miał świadczyć o tym, że taśma już tam była.
    Usłyszałem również jakim to jestem nierzetelnym klientem - powinienem był problem zgłosić im a nie jechać z tym do autoryzowanego serwisu.
    Jednym słowem - brak odpowiedzialności za własne błędy połączony z próba nieudolnego maskowania problemów.


    bmw 318i

  • B
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Passat B6 pojawil sie pierwszy raz w serwisie przy wycieku plynu chlodniczego. Diagnoza - rozszczelnienie chlodnicy, potrzebna nowa. Ok, koszty tez nie byly bardzo odlegle od sredniej, kolo 100PLN wiecej niz na allegro. Robocizna szybka, dosc profesjonalnie.

    Po 2 miesiacach z nowej chlodnicy znow zaczal wyciekac plyn, przyjechalem i oddalem. Auto odebral tesc - zero informacji, zero dokumentow dla klienta. To jeszcze nie dramat, w koncu tesc nie pytal tylko odebral.

    Gdy przyjechalem i poprosilem o informacje, co bylo robione i w jaki sposob, nie otrzymalem odpowiedzi. "Teraz nie mamy czasu, ale mozemy wyslac mailem". Maila podalem, a informacji od 2 miesiecy jak nie bylo, tak nie ma.

    Cala sytuacja wygladala jak u Mirka na zakladzie, a nie jak w duzym i obrotnym warsztacie, wspolpracujacym jako ASO Peugeot.

    Niby ok, ale pozostal niesmak.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowny Kliencie,

    Potwierdzamy fakt wizyty oraz naprawy gwarancyjnej, niemniej jednak nie potwierdzamy zdarzenia jakoby nasz serwis nie odpowiedział na zapytanie Klienta odnośnie szczegółów naprawy gwarancyjnej. Przypominamy, iż odpowiedź na Pańskie zapytanie wysłana została na podany przez Pana adres e-mail w dniu 20.11.2017.

    Po opublikowaniu powyższego komentarza skontaktowaliśmy się z Panem telefonicznie w celu wyjaśnienia niezgodności w tej sprawie. Okazało się, iż podany przez Pana adres e-mail zawierał błąd. W związku z powyższym pismo z dnia 20.11.2017 zostało przez nas wysłane ponownie.
    Uważamy, iż w świetle nowych faktów powyższy komentarz jest niewłaściwy i krzywdzący. Prosimy o jego usunięcie lub sprostowanie.

    Z poważaniem,
    Zespół AUTO Józwik

    Volkswagen Passat B6 2.0 tdi

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Zleciłem wymianę sprzęgła w Skodzie Fabii. Kompletne sprzęgło (tarcza, docisk i łożysko oporowe) dostarczyłem we własnym zakresie, tak więc koszt wymiany obejmował tylko robociznę i taki zakres naprawy z góry był uzgodniony. Przy odbiorze auta doliczono mi co prawda koszt wymiany żarówki STOP-u, ale to jestem w stanie zrozumieć i przeżyć (choć wcale o wymianę nie prosiłem). Nie mogę jednak zrozumieć i zaakceptować innych usterek które zafundowali mi mechanicy przy okazji wymiany sprzęgła.

    Po dokładnych oględzinach auta w domu stwierdziłem (w przedziale silnika):

    1. wypięte z uchwytów wiązki przewodów
    2. wysmarowany smarem gumowy wąż chłodnicy (który już od smaru zaczął puchnąć)
    3. wypięte i połamane plastikowe uchwyty rury ciepłego powietrza
    4. wlany do zbiorniczka wyrównawczego płyn chłodniczy niewiadomej marki ani pochodzenia. Nie prosiłem o taką dolewkę, tym bardziej że odstawiając auto poziom płynu mieścił się pomiędzy MIN i MAX, a po odbiorze auta, poziom ten grubo przekraczał MAX
    5. pozostawiona w okolicy chłodnicy szmata
    6. dodatkowo, przy okazji wymiany wspomnianej żarówki STOP-u, niepotrzebnie wypięto i wyciągnięto spod uchwytów większość wykładzin bagażnika w okolicach tylnej lamy, a doprowadzenie ich do należytego stanu zajęło mi później sporo czasu.

    Powyższe usterki mogą się wydać drobne i nie uniemożliwiające jazdy, jednak na pewno świadczą o niechlujnym podejściu do naprawy. To jednak nie koniec. Kolejne dwie fuszerki są groźne dla bezpieczeństwa lub żywotności układu napędowego.
    Chcąc zdemontować lewą półoś, mechanicy próbowali odkręcić sworzeń wahacza który jest połączony z wahaczem trzema utwardzonymi śrubami (oczywiście zapieczonymi po latach eksploatacji) Dwie śruby odkręcili, ale trzecia się nie poddała. Nie wiem więc jak udało im się zdemontować półoś, ale faktem jest że przy tej operacji:

    7. uszkodzili opaskę zaciskową osłony przegubu, przez co po niespełna 30 km jazdy wychlapany został niemal cały smar smarujący przegub. Gdybym w porę tego nie zauważył, miałbym do wymiany nie tylko opaskę za kilkanaście zł, ale cały przegub za kilkaset zł.
    8. dodatkowo składając wszystko w całość mechanicy zamiast utwardzonych nakrętek do wspomnianych wyżej śrub (oryginalnie jest to gruba podkładka z wprasowanymi trzema nakrętkami), zastosowali zwykłe nakrętki budowlane co w tym miejscu zawieszenia auta jest NIEDOPUSZCZALNE!

    Ja rozumiem że odkręcając zapieczone i często zardzewiałe śruby, trzeba czasem posłużyć się czymś mocniejszym niż klucz i że często takie śruby nie nadają się później do użycia, ale oczekiwałbym że w takim przypadku ktoś do mnie zadzwoni i poinformuje że trzeba kupić nowy zestaw elementów łączeniowych (w tym wypadku koszt kilkudziesięciu zł) i że uzgodniony koszt naprawy wzrośnie o taką właśnie kwotę.
    Nie rozumiem jednak jak w takim wypadku można przemilczeć kwestię wpływającą na bezpieczeństwo użytkownika i udawać że nic się nie stało.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowny Kliencie,
    Ponieważ nasza odpowiedź służyć ma czytelnikom portalu dobrymechanik.pl, a nie naszej komunikacji, odniesiemy się do sprawy w formie publikacji naszej wersji zdarzeń.
    Potwierdzamy wizytę pojazdu Skoda Fabia zarejestrowanego w powiecie Janów Lubelski w naszym serwisie celem wymiany sprzęgła. Części zamontowane były częściami powierzonymi, dostarczonymi przez użytkownika. Właściciel samochodu, jak również sam pojazd nie był nam wcześniej znany. Nigdy wcześniej nie odwiedzał naszego serwisu.
    Na wstępie chcielibyśmy zaznaczyć, iż od samego początku rozmów w biurze naszego warsztatu użytkownik samochodu koncentrował się w głównej mierze na krytyce dotychczasowych serwisów, jakie zwykł odwiedzać (informacja ta być może przyda się czytelnikom celem uzyskania lepszego obrazu Klienta). Z rozmowy wynikało, że nie ma w naszym kraju, a przynajmniej naszym województwie warsztatu spełniającego oczekiwania tego Pana. Pierwsze wrażenie, jakie zrobił na nas Klient skłoniło nas do zastanowienia się czy aby nie lepiej nie podejmować się wykonania tej usługi. Mamy skąd inąd pewne doświadczenia w relacjach z Klientami, zatem pewne symptomy nie są nam obce. Jako profesjonalistom nie wypadało nam jednak odmówić i mimo wszystko podjęliśmy się tego niewdzięcznego wyzwania. Mieliśmy nadzieję, że uda nam się zmienić opinię właściciela auta o krajowej motoryzacji. Jak się później okazało i nam ten wyczyn się nie udał. Zastanawiającym jest jednak fakt, iż od naprawy minęło ponad trzy miesiące, podczas których Klient nawet nie spróbował skontaktować się z naszym warsztatem. Zapewniamy jednocześnie, iż wbrew temu, co opisał autor opinii wszelkie materiały użyte do naprawy pochodzące z naszego warsztatu były materiałami do celów profesjonalnych, motoryzacyjnych oraz gwarantują bezpieczeństwo w ruchu drogowym.

    Odnosząc się natomiast do Pańskich zastrzeżeń uprzejmie informujemy, iż przysługiwało Panu prawo zgłoszenia wszelkich nieprawidłowości, które Pan opisał. Z możliwości tej Pan jednak (nie wiadomym, dlaczego) nie skorzystał uniemożliwiając nam tym samym dokonania weryfikacji prawdziwości i słuszności Pana zarzutów. W miejsce tego opublikował Pan w naszej ocenie bezpodstawną i nieprawdziwą opinię godzącą w dobre imię naszej firmy i szkodzącą naszej reputacji. Chcielibyśmy również poinformować, iż sprawa ta jest obecnie rozpatrywana, jako nosząca znamiona publicznego pomówienia i przekazana osądowi wymiaru sprawiedliwości.

    Z poważaniem,
    AUTO Józwik

    Skoda Fabia

  • G
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Na pewno zaletą jest to, że można umówić się na naprawę na następny dzień, nie ma odległych terminów bo i klientów pewnie niewielu. Spieszyło mi się i zaryzykowałem. Myślę duży warsztat to i na pewno profesjonalnie będzie. Niestety profesjonalna była tylko cena cześć 98zł(76zł w intercars), montaż 66zł. Ale to do przelkniecia, jednak to jeszcze nie wszystko. Dodatkowo przy okazji wymiany przełącznika kierunkowskazów panowie spalili mi 5 żarówek za które też musiałem zapłacić - koszt żarówek 11,50zł ale ich wymiana to już dodatkowe 33zł.Zdecydowanie nie polecam, to na szczęście nie była duża naprawa, ale przy poważniejszych na pewno zaoszczędzicie robiąc to gdzie indziej i jest szansa, że przy okazji nic Wam nie zepsują za co też dodatkowo będziecie musieli zapłacić. Pozdrawiam


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowny Kliencie,
    Chcąc właściwie i profesjonalnie naprawić pojazd wymiana żarówek była konieczna i nie wynikała ona z ich "spalenia" przez nas jak Pan to ujął.
    Odnośnie ceny przełącznika, proszę zwrócić uwagę na fakt, że "nie każda część innej jest równa". Nie wiemy skąd wziął Pan cenę sugerując źródło InterCars, gdyż nawet w obecnej chwili w ich ofercie można znaleźć do Pana pojazdu przełączniki w cenach 90 - 160 zł.
    http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/1522191916170-HP202_193-O3875-przelacznik-zespolony-pod-kierownica.html
    lub
    http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/1916211821140-FE01499-O3875-przelacznik-zespolony-pod-kierownica.html
    Opinia jest zatem w naszej ocenie "nieco" przesadzona.
    Mimo wszystko dziękujemy za podzielenie się nią z nami.

    AUTO Józwik

    Opel Corsa

  • R
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Kategorycznie nie polecam!

    Na podstawie pozytywnych opinii na tej stronie skorzystałem z usług tej firmy ale niestety miałem negatywne doświadczenie z serwisem AUTO Józwik.

    1. Umówiliśmy się na wizytę sprawdzenia i nabicia klimatyzacji.
    2. Samochód oddany o 8 rano, pierwszy telefon od mechanika o 13.
    3. Mechanik nabił klimę nie sprawdzając czy sprężarka się załącza.
    4. Po stwierdzeniu "że chyba zepsuło się sprzęgiełko sprężarki" zaproponowano mi dodatkową naprawę w granicach 650-800 zł.
    5. Za "serwis klimatyzacji i uzupełnienie czynnika" musiałem zapłacić 145+55 zł za niepotrzebnie uzupełniony czynnik i serwis(?). Wystawiono kopie faktury na 200 zł z brakiem opisu co to był za serwis.
    6. Obsługa klienta jest na słabym poziomie, nastawiona na to aby udowadniać klientowi "że w ASO jest jeszcze drożej", długi czas oczekiwania, i generalnie szkoda kasy i nerwów.

    P.S. inny warsztat, w ciągu 2 godzin: stwierdzenie usterki z zamianą na nową cewkę -elementu sprężarki+robota+dobicie klimy(za 100 zł) = 300 zł.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowny Kliencie,
    Korzystając ze sposobności jaką daje nam odpowiedź pozwolimy sobie sprostować kilka faktów, które zostały przez Pana opisane niedokładnie. Zrobimy to w formie zastosowanej przez Pana tj. odpowiedź w formie punktów.
    1,2. Faktycznie umówił się Pan z nami na godzinę 8.00. Zostawiając samochód zaznaczył Pan jednak, iż nie odbierze Pan go wcześniej niż o godz. 17.00 (po swojej pracy). Mając na uwadze Pańskie sugestie nie przyspieszaliśmy naprawy na siłę.
    3. Pragniemy zauważyć , iż zgodnie z obowiązującymi w technice motoryzacyjnej zasadami nie sprawdza się działania sprężarki klimatyzacji bez wcześniejszej pewności co do szczelności całego układu oraz właściwej ilości czynnika chłodzącego jak również oleju smarującego w układzie. Niewłaściwe podejście do diagnostyki grozi zatarciem sprężarki. Stąd też konieczność napełniania układu i sprawdzenia jego szczelności (w pierwszej kolejności).
    4. W wyniku czasu poświęconego na poszukiwanie przyczyn niedziałającej klimatyzacji określiliśmy, iż przyczyną usterki jest uszkodzenie sprężarki klimatyzacji. Uzyskał Pan tę informację od nas. W rozmowie wskazywaliśmy na uszkodzenie sprężarki (czyt. „cewka elementu sprężarki” – jak to Pan ujął). Zaproponowaliśmy Panu rozszerzenie naprawy o demontaż oraz pełną ekspertyzę wraz z naprawą elementu. Podane Panu ceny były cenami szacunkowymi jakoże oceny technicznej sprężarek nie dokonujemy w naszym zakładzie. Co więcej koszty o jakich Pan wspomniał w powyższej opinii dotyczyły całkowitego kosztu naprawy, a nie jak Pan to zasugerował samej naprawy sprężarki.
    5. W wyniku braku Pańskiej zgody zapłacił Pan wyłącznie za usługę napełnienia układu klimatyzacji (145) wraz z opłatą za dodatkową ilość czynnika chłodzącego (55). Cenę tej usługi znał Pan przed przystąpieniem przez nas do naprawy. Pragniemy zaznaczyć, że nie pobraliśmy żadnej opłaty za wykonaną diagnostykę usterki.
    6. Z naszej strony wyglądało to zupełnie inaczej. W obliczu tych zarzutów wydaje nam się jednak, iż żadna forma grzecznościowa nie sprostałaby byłaby Pańskim oczekiwaniom.

    P.S. Inny warsztat, o którym Pan wspomina, otrzymał samochód z właściwie napełnionym układem klimatyzacji wraz z cenną informacją pochodzącą od nas dotyczącą przyczyny usterki.
    Bardzo często weryfikacje usterek w samochodach zajmują kilka godzin lub nawet dni. Porównywanie czasu naszej diagnozy do czasu spędzonego w kolejnym warsztacie jest w obliczu tych faktów niestosowne. Co więcej wydaje nam się co najmniej dziwnym fakt dodatkowej opłaty jaką Pan poniósł w cyt: „innym serwisie” za cyt.: „nabicie klimy”, która została już przez nas wcześniej napełniona świeżym czynnikiem chłodzącym wraz z olejem.

    Mimo wszystko byłoby nam miło ponownie Pana u nas gościć.

    Z poważaniem,

    AUTO Józwik

    Opel Meriva A

  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Dobry ale do wydojenia z kasy.Totalny brak wiedzy. Za diagnostykę i sprawdzenie bezpieczników 150zł [wymoderowano]. Problem nie usunięty. Skierowali mnie do aso bo nie mają wiedzy na temat citroena


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowny Panie,
    Chcielibyśmy przypomnieć, iż w momencie otwierania zlecenia był Pan informowany o przewidywanych kosztach diagnostyki Pańskiego auta. Wynik diagnostyki w postaci kodu błędu 7362 - mówiącego o usterce obwodu prądowego poduszki powietrznej lub napinacza pasów bezpieczeństwa wymagał sprawdzenia wiązki elektrycznej oraz wszystkich złączy w celu wykluczenia uszkodzenia mechanicznego przewodów. To właśnie za tą weryfikację z diagnostyką komputerową został Pan obciążony w/w kosztem. Nie stwierdzając usterki mechanicznej, jako rozwiązanie zaleciliśmy Panu wykonanie telekodowania inteligentnego modułu sterującego. Ponieważ usługę taką może wykonać jedynie autoryzowana stacja obsługi zasugerowaliśmy Panu kontynuację naprawy w sieci ASO.
    Z wyrazami szacunku,
    AUTO Józwik

    CITROEN C5

  • Ł
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Wymiana opon trwa u nich prawie 2 godziny! Dodatkowo gość zapytany po godzinie czy już kończą stwierdził z obrażoną miną, że godzina to przecież norma. I potem poczekałem jeszcze 40 minut. Z pewnością juz mnie tam nie zobacza. Zdecydowanie ODRADZAM!


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowny Panie,
    Niestety bywają w pracy serwisu samochodowego chwile kiedy przy dużym obłożeniu zleceniami poślizg czasowy jest nieunikniony (często jako wynik zdarzeń niezależnych od nas samych - np. usterka urządzenia).
    Jeżeli rzeczywiście doszło z naszej przyczyny do opóźnienia w wymianie opon w Pańskim aucie szczerze za ten fakt przepraszamy i mimo wszystko zapraszamy do korzystania z naszych usług w przyszłości. :)

    Z wyrazami szacunku,
    AUTO Józwik

    Honda Civic

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Pojechałem samochodem w którym był zalany silnik wodą (głęboka kałuża) i strasznie dymił przy odpalaniu (skutek pogiętych korbowodów od rozpalania silnika TDI na popych moja wina) - diagnoza postawiona warsztacie to:
    - woda w układzie wylotowym paruje stąd ten dym
    - zalecenie jeździć bo woda musi wyparować


    Zalety:
    Dobry dojazd, dobra lokalizacja, miła obsługa.


    Wady:
    brak fachowców


  • b
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Witam. Dla mnie warsztat to klapa, jakość usług świadczona jest poniżej krytyki za to ceny mają jak z "ASO". Byłem ostatnio w nowym warsztacie na warszawskiej 79 "bueno.....". Mogę z całą odpowiedzialnością polecić a zwłaszcza elektryka- zna się na elektryce samochodowej.


    Zalety:
    Nie ma!!!!


    Wady:
    Jakość i ceny!!!!!!!!!!!!


  • m
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    OMIJAĆ Z DALEKA !!!
    Oddałem dwa samichody,za każdym razem totalna porażka.
    W pierwszym po 3 dniach stwierdzili że niewiedżą co jest(opel corsa c )**treść usunięta przez moderatora**
    Drugi(regulacja zaworów),po 4 tyś.km.przestaje jeżdzić **treść usunięta przez moderatora**
    Reklamacia,po trzech dniach do odbioru i wszystkiego się wyparli.
    dodam że za wszystko słono sobie liczą,za brak naprawy TEŻ !!!


    Zalety:
    **treść usunięta przez moderatora**


    Wady:
    DŁUGI CZAS DIAGNOZY USTERKI.
    BRAK KONTAKTU TELEFONICZNEGO Z KLIJENTEM.
    KOSMICZNE CENY!!!
    OPŁATY ZA BRAK NAPRAWY !


  • g
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Witam,
    Wstawiłem samochód na wymianę oleju, filtrów, itd.. Postanowiłem poczekać aż to zrobią, do godziny czasu. Więc usiadłem i zobaczyłem widok który Mnie przeraził, **treść usunięta przez moderatora** . A u mnie nie dokręcił czegoś pod silnikiem po wymianie oleju (niestety słabo się znam na samochodach i tą informację mam od kolejnego mechanika)
    Pozdrawiam i odradzam zostawianie tam samochodu.


    Zalety:
    nie ma żadnych, można co najwyżej podciągnąć szybki czas naprawy - ale przy tej jakości to chyba żadna zaleta.


    Wady:
    - Drogo
    - Nie szanują samochodów powierzonych im przez klientów.
    - bardzo słaba jakość.


  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Nie oddałbym do nich auta do naprawy bo niepotrafia zmienić dobrze opon.
    Po wymianie opon zaczeło uchodzić powietrze uszkodzony wentyl. Za wymianę wentyla policzyli jako kolejna usługe chociaż za wymiane opon nie zapłaciłem mało. **treść usunięta przez moderatora** Podczas mojej wizyty doszło do kłutni miedzy klientem a serwisem.


    Zalety:
    Blisko


    Wady:
    Drogo


  • j
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    tragedia naprawiałem samochód u nich od 2 lat i na początku wszystko było o,k jedynie troche droge. Od pewnego czasu coś mi się działo z turbiną po ich diagnozie była do wymiany za 3500 tysiąca, dzisiaj samochód był u innego mechanika i turbina jest sprawna jest do wymiany tylko jedna część za 350 zł !!!!! odradzam zdzierają kase robią szybko niedokładnie ceny mają z kosmosu !!!!!!!!


  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    To jest ten sam zakład co Firma Jóżwik. Opinie razem wzięte dają ocenę.


    Zalety:
    btak


  • c
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Naprawa wspomagania kierownicy trwała dwa tygodnie. Po odbiorze samochodu wspomaganie chodziło jeszcze gorzej (jak w traktorze). Reklamacja i kolejne dwa tygodnie samochód w naprawie. Po odbiorze samochód był sprawny przez trzy dni potem tak samo jak przed naprawą. Koszt naprawy spory. Teraz muszę oddać samochód do normalnego zakładu a koszty będą podwójne po pseudonaprawie u Pana Jóźwika. Poza tym widać że za naprawę zabierał się "kowal" bo plastiki w środku popękane. Odradzam korzystanie z usług firmy Jóżwik.


    Zalety:
    ładny budynek i nic więcej


    Wady:
    Długi czas naprawy. Błędna diagnoza usterki za którą się również płaci. Samochód po naprawie sprawny kilka dni. Jeżeli zapytasz o przebieg naprawy powiedzą, że nie ma w tej chwili prowadzącego i tak w koło Macieju.


Podobne warsztaty

  • Autoserwis MotoCor

    Myśliwska 15,  Nieporęt,  Legionowo

    ******   5.8  (61 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

      Autoserwis MotoCor to miejsce, gdzie profesjonalizm w dziedzinie mechaniki pojazdowej idzie w parze z nowoczesnym podejściem do technologii. Nasz wykwalifikowany zespół mechaników nie tylko zajmuje się standardowymi pracami, takimi jak...

    Diagnostyka komputerowa silnika
    od 80 zł
    Serwis klimatyzacji R134a (do 2017 roku)
    220 zł
    Wymiana oleju wraz z filtrem oleju
    od 150 zł
    Zarezerwuj wizytę
  • Turbo Żółw Auto Serwis

    Strużańska 15,  Legionowo

    ******   5.4  (11 opinii)

    Terminy aktualizowane automatycznie

    Turbo Żółw Auto Serwis powstał w 2015 roku. Od początku swego istnienia naszym nadrzędnym celem było zapewnienie klientom obsługi na najwyższym poziomie. Gwarantujemy uczciwe podejście do przeprowadzanych przez nas napraw, diagnozujemy i...

  • Auto Pasjonaci - Mechanik Legionowo

    Gdyńska 12,  Legionowo

    ******   6  (4 opinie)

    Terminy aktualizowane automatycznie

     Auto Pasjonaci - Mechanik Legionowo Jesteśmy zespołem pasjonatów motoryzacji, którzy z ogromnym zaangażowaniem zajmują się serwisowaniem i naprawą samochodów. Nasz warsztat samochodowy Legionowo działa na rynku od wielu lat, zdobywając przy...

  • KOCZ Serwis

    Warszawska 66, Michałów-Reginów,  Legionowo

    ******   5.9  (32 opinie)

    Terminy aktualizowane automatycznie

     Zapraszamy do naszego warsztatu. Poza pełną mechaniką samochodową, specjalizujemy się w dynamicznej wymianie oleju w automatycznych skrzyniach biegów serwisie klimatyzacji starym (R134A) i nowym (1234YF) czynnikiem ...

  • Polmozbyt-Legionowo

    Warszawska 88,  Michałów-Reginów,  Legionowo

     W naszym serwisie zawsze staramy się, aby wszystkie usługi były wykonywane z największą starannością oraz aby nasi klienci dostawali zawsze coś więcej niż u konkurencji. Dlatego przy najprostszej wymianie oleju zawsze oferujemy bezpłatne...

  • OLEJ-HOL Rafał Olejnik

    Krasińskiego 77,  Legionowo

     Nasz warsztat powstał z pasji do motoryzacij i mechaniki .Kazdy samochod jest dla nas indywidualnym przypadkiem,do którego podchodzimy z pełnym zaangażowaniem. Czy zostawisz swój samochod na wymiane oleju ,czy na remot silnika, za kazdym...

  • Q SERVICE CASTROL KALINOWSCY

    ul. Słowackiego 5,  Legionowo

     Zajmujemy się obsługą samochodów osobowych wszystkich marek. Mamy 4 stanowiska i poczekalnie z kawą i herbatą dla każdego klienta. Wykonujemy pełną mechanikę pojazdową. Warto podkreślić, że wykonujemy: geometrię 3D wymianę oleju...

  • Autokompleks

    Ul. Siwińskiego 2,  Legionowo

    Nasz warsztat zapewni najwyższy poziom obsługi naszym klientom. Do każdego auta podchodzimy jak do własnego, z sercem i pasją. Dowodem naszego zaangażowania połączonego z wieloletnim doświadczeniem jest  bezcenne zadowolenie klientów.  

  • Power Performance

    Warszawska 79,  Legionowo,  Legionowo

    Zajmujemy się bieżącym serwisem pojazdów. Wymiana sprzęgła czy rozrządu. Posiadamy duże doświadczenie i wyposażeni jesteśmy w sprzęt niezbędny przy obsłaudze silników o dużych pojemnościach w których układy rozrządu składają się z m.in. z...


Usługi wykonywane przez warsztat