Norauto Kraków

ul. Zakopiańska 62, Borek Fałęcki Wschód, 30-418 Kraków

****** 1.7 (39 opinii)

DODAJ OPINIĘ

O warsztacie

ul. Zakopiańska 62, Borek Fałęcki Wschód, 30-418, Kraków

Poniedziałek od 08:00 do 21:00
Wtorek od 08:00 do 21:00
Środa od 08:00 do 21:00
Czwartek od 08:00 do 21:00
Piątek od 08:00 do 21:00
Sobota od 08:00 do 21:00

Gotówka, Karta płatnicza

Pokaż numer telefonu
Wspomnij, że warsztat znalazłeś(aś) w DobryMechanik.pl

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

Kompleksowa obsługa wszystkich marek samochodów, pełen zakres napraw mechanicznych, przeglądy i diagnostyka komputerowa. Usługi oparte na zaleceniach producentów. Ogólnopolska gwarancja na wykonane usługi. Możliwość zapłaty w nieoprocentowanych ratach, zarówno za usługi, jak i produkty. Specjalistyczny sklep motoryzacyjny: części zamienne i kompleksowe wyposażenie samochodu.

 Godziny otwarcia: Pon.-Sob.: 8:00 - 21:00 Ndz.: 10:00 - 18:00

Więcej

Opinie (39)

Dodaj opinię
1.7 ******
Ocena wystawiona na podstawie 39 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • E
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Sklep:
    spory wybór, oleje czy płyny chłodnicze, do spryskiwaczy - ciężko znaleźć gdzieś taniej, żarówki taniej niż na allegro (tam jeszcze dochodzi przesyłka), nawet bagażnik dachowy - komplet THULE udało mi kupić 100 zł taniej, dużo tego w przyzwoitych cenach.

    Serwis:
    zmiana z feu-vert na norauto spowodowała spore podniesienie jakości usług serwisu, opony podczas przekładni dobrze wyważone, klimatyzacja porządnie wyczyszczona i sprawdzona, geometria dobrze ustawiona, bardzo fajne pakiety wymiany oleju z przeglądami i ceny usług na rozsądnym poziomie np. zawsze sobie kupowałem na allegro filtr powietrza i kabinowy i wymieniałem sam, ale teraz dałem sobie spokój bo w sumie części z wymianą w serwisie wychodzi mi na to samo, to po co mam się męczyć.

    Co ważne - nie naciągają: zrobili przegląd klimatyzacji z 1 grosz, okazało się ok i na tym zostało, sprawdzenie geometrii za kilka zł -wyszło ok i tez na tym się skończyło, tak że jak na razie jest ok i polecam warsztat.


    Ford fiesta

  • z
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Obsługa klienta wysoce nierzetelna, do rachunku zostaly mi doliczone uslugi, ktore nie zostaly wykonane. Konieczne bylo naleganie na obsluge, aby przeanalizowac rachunek, gdyz cena wydala sie zbyt wysoka. Przy duzej dociekliwosci klienta okazalo sie,ze zotala doliczona usluga za 150zl, ktora sie nie odbyla. Juz w domu przy kolejnej analizie rachunku okazalo sie ze usluga wymiany oleju zostala policzona jako pakiet-wraz z cena wymiany oleju i filtra oraz drugi raz jako osobne uslugi. Jednym slowem, za te same uslugi zaplacilam dwa razy. Na drugi dzien udalam sie po zwrot nadplaty - zwrot uznano i szybciutko sie wymigano tlumaczac, ze to wina systemu. ŻADNEGO PRZEPRASZAM! ze musialam wracac i sie upominac o swoje, za ewidetna pomylke sprzedawcy. Zero refleksji, jedynie zwalenie na system. Ciekawe, ze mysli tam tylko system, a obsluga nie ma potrzeby go weryfikowac... Gdybym nie sprawdzila rachunku tylko go zaplacila to w sumie nadplacilabym ponad 200zł!!! Przestrzegam przed tym serwisem.
    Oprocz tego przedstawiono mi wycene koniecznych napraw, bardzo kosztowna i na niej sie glownie skupiono, zamiast na rzeczach, po ktore przyjechalam. Po poltorej godziny okazalo sie, ze rzecz o ktora prosilam jest wogole nie sprawdzona i nie zrobiona, ale wycena na ponad 2 kola - zrobina. Eh!
    Mnie akurat potraktowano nieprofesjonalnie i mam poczucie, ze probowano mnie naciagnac na kase.... bardzo niefajnie...
    SERDECZNIE ODRADZAM, zaoszczedzicie czas i pieniadze.


    olany klient

  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Stanowczo odradzam wykonywania napraw w tym serwisie. Auto umówione na serwis w 08.08.2018 na 8.00, podstawiłem dzień wcześniej. Zgłoszone usterki: auto gaśnie podczas jazdy, zablokowany piąty bieg (nie można włączyć), wydobywa się siwy dym spod maski (czuć zapach oleju silnikowego). Po trzech dniach braku jakichkolwiek informacji ze strony serwisu, uzyskałem informację że auto czeka na odbiór, na moje pytania co zostało naprawione uzyskałem informację że nic, nie udało się zdiagnozować dlaczego auto gaśnie, dym spod maski to efekt odpięcia się odmy ale wymienić się nie da bo brak części i tylko wchodzi w grę oryginał a biegi będą działać jak się wymieni linki. Na pytanie dlaczego dwie ostatnie usterki nie zostały usunięte, otrzymałem odpowiedź że nie było czasu na naprawę. Na pytanie dlaczego nikt mnie nie powiadomił o tym fakcie, usłyszałem " to nikt do Pana nie dzwonił?" "myśleliśmy że nie wyraża Pan zgody na naprawę i poskładaliśmy auto do odbioru". Po przyjechaniu do serwisu, usłyszałem "proszę tu są kluczyki". Zero jakiejkolwiek rozmowy lub chociaż próby rozwiązania problemu.


    Opel Vivaro

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Super obsługa. Bardzo dużo towaru. Sklep bardzo dobrze zaopatrzony. Miła i fajna obsługa. Jestem bardzo zadowolona


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Pani Katarzyno,
    serdecznie dziękujemy za opinię.

    Pozdrawiamy,
    Zespół Norauto

    Fiat

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Słabo oceniam zakład. Byłem u nich kilka razy w sklepie. Niestety mają na półkach towary tylko jednych firm. Nie kupisz np. żarówek OSRAM, gdyż sprzedaja tylko drogo Philipsy, by człowiek w końcu zdecydował się na ich firmówki. To samo z lakierami. Do tego jedna kasa na cały duży sklep. Nie polecam. Lepiej szukać części samochodowych w innym miejscu.


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowny Kliencie, Jeżeli nie mamy na stanie żarówek OSRAM, które chciałeś zakupić zawsze możemy je dla Ciebie zamówić - wystarczy zgłosić taką chęć konsultantowi. Ostatnio jesteśmy po dużych zmianach, zapraszamy do nas, naprawdę wiele się zmieniło.
    Pozdrawiamy, Zespół Norauto

    Audi A3

  • f
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    23.03.17 Oddałem samochód na wymianę tarczy hamulcowych oraz klocków przód i tył oraz wymiana płynu hamulcowego. Zajechałem z własnymi częściami do serwisu. Od dwóch tygodni zaczęły się problemy z drganiami na kierownicy, dziś oddałem auto do serwisu by znaleźć przyczynę, wniosek krzywe tarcze oraz piasty, które się skrzywiły wskutek przegrzania. PIASTY w skutek przegrzania! W interwale ponad miesiąca zdaniem serwisu piasta pogorszyła dziesięciokrotnie swoje parametry zaś druga piętnastokrotnie, a wszystko przez przegrzanie tarcz! Oczywistym jest, że serwis zamontował nowe tarcze na krzywe piasty przed ich ówczesnym sprawdzeniem, zaś mnie prosto w oczy kłamali, że pomiary piast były robione i były proste.

    Po wykłóceniu się jedyne co zrobili to nie pobrali pieniędzy za sprawdzenie tarcz/piast w dniu dzisiejszym. Każdego kto oddaje swoje auto przestrzegam przed serwisem, który nie potrafi sumiennie wykonać najprostszej czynności - wymienić tarcze/klocki w samochodzie. Chyba, że ktoś jest bogaty i ma kasę na wymianę/toczenie tarcz co dwa miesiące.


    Audi TT

  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Byłem umówiony na zrobienie zbieżności, wymiany głośników przód i wymiany wkładów do lusterek. Przed wykonaniem usługi otrzymałem do podpisu fakturę pro-forma na kwotę 300 zł (uważam, że była zawyżona, ale co tam musiałem w końcu zrobić tę zbieżność). Po kilku godzinach odebrałem tel. z warsztatu z informacją, że powinienem wymienić olej bo jest poniżej minimum.. Olej wymieniałem 500 km wcześniej! Po informacji, że dopiero był wymieniany i to niemożliwe nastąpiła konsternacja i nikt już z warsztatu nie oddzwonił, na do widzenia dostałem informacje, że auto gotowe do odbioru wszystko zrobione. Pojechałem odebrać auto, dostałem fakturę na 300 zł, ale teraz uwaga Z NIEZROBIONĄ ZBIEŻNOŚCIĄ, nie dało się bo coś tam tam. Po chwili przepychanek słownych widząc, że to na nic zapłaciłem fakturę. Moja noga tam więcej nie postanie, odradzam każdemu obojętnie czy ma zamiar zostawić auto na na poważna naprawę, wymianę oleju czy nawet wymianę żarówki.


    Audi A4 B5

  • I
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Jeden wielki dramat. Omijajcie szerokim łukiem bo szkoda kasy i nerwów.


    Fiat

  • L
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Nie potrafią dobrze wyważyć kół! Za każdym razem kiedy podjadę na wymianę opon "mają problem z kalibracją maszyny" Nie polecam!


    Mini

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Skandaliczny brak profesjonalizmu - omijać szerokim lukiem!

    Feu Vert Kraków; Zakopiańska 62; 2016/08/25
    Zleciłem przegląd podstawowy + wymianę oleju + czyszczenie klimatyzacji + popiersiem o sprawdzenie niedziałającej ładowarki (zapalniczki)
    Odebrałem samochód i pod domem przetestowałem zapalniczkę - która faktycznie została naprawiona. Niestety jednak radio i połączona z nim wbudowana nawigacja przestały działać. Powróciłem do serwisu, mechanik sprawdził bezpieczniki że są sprawne i to nie jest przyczyna. Kierownik Zmiany a także o dziwo Dyrektor Placówki nie poczuwali się w obowiązku do naprawy zaistniałej szkody. Powiedzieli ze ewidentnie musiało to nie działać już wcześniej. Napisałem nawet pismo do centrali - otrzymałem odpowiedź:
    "wiązanie niedziałającego odbiornika ze zleconą usługą jest z technicznego punktu widzenia bezzasadne"
    Udałem się do innego warsztatu - sprawdzili jak biegną kable zasilające i okazało się ze skrzynka z bezpiecznikami nie jest właściwie podpisana i ktoś z Feu Vert po prostu wypiął bezpiecznik radia / nawigacji.

    Podsumowując - Reakcja firmy na całe zdarzenie jest skrajnie krzywdząca i nieprofesjonalna
    Oddajesz w dobrej wierze działający samochód - odbierasz niedziałający.
    Reakcja firmy powinna zawierać istotne "przepraszamy za problem" oraz "doprowadzimy do stanu pierwotnego".
    Natomiast na wszystkich 3 poziomach (kierownik sali, kierownik placówki, centrala) reakcja jest zupełnie odwrotna.
    Skrajny nieprofesjonalizm, bezczelność, krętactwo, pyciarstwo

    Uwaga - przed zostawieniem pojazdu polecam dokonać pełnej inwentaryzacji samochodu. Tak aby mieć pewność że wszystko zostanie zwrócone nienaruszone:
    "Ja niżej podpisany oddaje do serwisu samochód Renault Clio - stan: 4 działające kola, działająca kierownica, szyby bez pęknięć, działające radio."


    Renault Clio

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Właśnie stracili stałego klienta.
    Naciągają na wszystkim,
    mowa o serwisie na Zakopiańskiej.
    Zawyżają ceny części i dodają koszty nie wiadomo skąd?!!!
    NIE POLECAM


    Opel/Astra

  • K
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Przyjechałem swoją Hondą na sprawdzenie zawieszenia,po sprawdzeniu wyszło że jest bardzo dużo rzeczy do wymiany,postanowiłem skonsultować to z serwisem Hondy i okazało sie że jest do wymiany tylko jedna rzecz a nie cała lista jaką dał mi feu vert.Lekko mówiąc chcieli naciagnąć mnie na około 500/600 zł!!! Nie polecam tej [wymoderowano].


    Odpowiedź warsztatu na komentarz:

    Szanowny Panie,
    na wstępie chcielibyśmy sprostować, że powyższa opinia dotyczy naszego serwisu przy ulicy Kombatantów, nie Zakopiańskiej.
    Dnia 03.03.2016 zlecił Pan sprawdzenie zawieszenia w samochodzie Honda Civic. W trakcie sprawdzenia zawieszenia stwierdzono bardzo duży luz na prawym drążku kierowniczym (zalecana wymiana z końcówką) oraz wyczuwalne (mniejsze luzy) na dolnych sworzniach wahaczy po obu stronach oraz przednich łącznikach stabilizatora – również po obu stronach. Ponadto zwracaliśmy uwagę na wybrzuszenie opon (dziesięć lat od daty produkcji) oraz braki w oświetleniu zewnętrznym. Według naszych standardów bezpieczeństwa, w informacji zwrotnej dla naszych Klientów nie możemy pominąć nawet minimalnych nieprawidłowości. Po wykonaniu usługi sprawdzenia zawieszenia doradca przygotował listę sześciu części do wymiany (nie dziesięciu, jak napisał Pan w poniższej opinii). Lista ta została zamieszczona w komentarzu do dowodu wykonania usługi który Pan otrzymał i pokwitował jego odbiór.
    Kontaktowaliśmy się z Panem w dniu 21.03.2016 telefoniczne, w celu – chcieliśmy zaproponować powtórną weryfikację, niestety rozłączył się Pan w trakcie rozmowy.
    Z poważaniem
    Załoga Feu Vert Car Service Kombatantów

    Honda Civic

  • j
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Niestety warsztat kieruje się zasadą: sprzedaj - skasuj - zapomnij.
    Chcąc zareklamować usługę i produkt usłyszałem, że jest to niemożliwe z uwagi na to iż zrezygnowano z zatrudnienia elektryka i nie ma kto zdiagnozować usterki.
    Po skasowaniu Klienta robią wszystko, żeby zniechęcić do ewentualnego ponownego przyjazdu. Skuteczność 100%. Po kilku podejściach i próbie załatwienia problemu Klient woli pojechać do wyspecjalizowanego zakładu i zapłacić, żeby tylko już nie wracać do Feuvert.
    Pracownikom można tylko pogratulować, naprawdę musieli przejść intensywne szkolenie ze zniechęcania Klientów do reklamowania jakichkolwiek produktów, usług.


    Nissan

  • B
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    W silniku piszczał pasek klinowy albo rolki, generalnie poprosiłem o sprawdzenie i wymianę. Diagnoza była natychmiastowa że na 99% to pasek ale dopiero jak go zdejmą powiedzą czy coś więcej. Oddali samochód z wymienionym paskiem a po odpaleniu silnik ciągle piszczał. Zapytałem Pana dlaczego oddaje mi samochód w którym jednak pasek nie piszczał usłyszałem że on nic nie słyszał i że teraz się to stało ... w pięć min po wyjechaniu z warsztatu zaczęła piszczeć rolka ... o losie, co za pech. NIE POLECAM!!!!!!!!!!


    Citroen

  • a
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    samochod przyjety w niedzielę, naprawa wykonana sprawnie /usunieto 3 poważne przyczyny , które były powodem nagłego zatrzymania pracy silnika w czasie podróży/.Na drugi dzien samochód juz był gotowy do odebrania.Naprawa była skuteczna, po kilku dniach bez problemu przebył ok. 1200 km trasę.


    Renault scenic

  • J
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Nie pierwszy raz korzystam z usługi tego warsztatu i jestem zadowolony. Ostatnio wymieniałem pompkę spryskiwacza. Ta przygotowana przez serwis na podstawie katalogu w internecie okazała się niewłaściwa. Jeden z pracowników po wymontowaniu zepsutej pojechał po właściwą. W sumie wypadło niedrogo i zostało zrobione porządnie.


    Audi A4

  • i
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Gdybym przeczytał wcześniej opinie o tym warsztacie omijałbym szerokim łukiem. Niestety zdecydowałem się u nich na zakup i montaż świateł dziennych. Ceny raczej z wysokiej pułki wiec myślałem, ze idzie w parze z nimi jakość. Reasumując: wykonanie instalacji - koszmar, totalna amatorka i partyzantka, kable wpięte w bezpiecznik od radia tak, że lekkie pociągnięcie za kabel rozłączało instalacje, inne kable "dyndały" puszczone luzem (wypadało by przynajmniej umocować je zwykłą opaską zaciskową) Zle podpięta instalacja, światła uruchamiały sie na pierwszym stopniu przekręcenia klucza w stacyjce a powinny w pozycji zapłonowej. Zadzwoniłem do nich z pytaniem o zmianę to dowiedziałem się, że tak ma być ale oddzwonią czy można podłączyć inaczej - minęło kilka dni i nikt nie oddzwonił. Piszę ten komentarz już po poprawieniu całej instalacji przez "garażowego" elektryka , zmienił mi sposób włączania świateł, poprowadził całą instalacje tak, że żadne kable nie są narażone na przypadkowe zerwanie (koszt 30 zł). Panom z Feu Vert już podziękuje, co najwyżej może kiedyś kupię u nich płyn do spryskiwaczy ale sam go wleje :)


    Galant 2,4 GDI

  • a
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Nie polecam zdecydowanie tego warsztatu doliczają części które nie są wogóle zamontowane w wydanym aucie za byle co kasuja nie wiadomo ile nie potrafia wycenic roboty wiem jaka jest tam polityka pracowałem tam bardzo długo i wiem jak jest tam do części doliczają 100% marży gdzie w innym sklepie kosztuje to o większą połowę taniej niż u nich **treść usunięta przez moderatora**


  • b
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Uwaga na wadliwe łańcuchy śniegowe w feu vert.
    Przejechałem na łańcuchach może 2 km kiedy jedna ze spinek zerwała się i łańcuch zaczął uderzać w nadkole i nie tylko. Jechałem bardzo powoli bo warunki było fatalne (7.02.2013 - paraliż śnieżny) i po kilkudziesięciu metrach zjechałem na bok. Użyłem spinki awaryjnej i jechałem dalej (wszystko było ok).
    Po zgłoszeniu reklamacji, dowiedziałem się, że (mimo warunków gwarancji na karcie) nie zostanie przyjęta moja reklamacja. Pan dyrektor i kierownik nim obejrzeli łańcuch zdecydowali, że sam go urwałem! Potem w rozmowie dowiedziałem się m.in. że "w łańcuchach trzeba umieć jeździć" itd. Jednym słowem podejście "proklienckie".
    Dla ułatwienia dodam - w łańcuchach jeżdżę od wielu lat. Miałem nawet chińszczyznę, która jeszcze w opakowaniu była zerdzewiała, ale nigdy mi się nie zdarzyło urwać. Potrafię założyć, wiem jak użytkować itd. Natomiast zespół feu vert zupełnie nie wie, co zrobić by klient do nich wracał i był zadowolony. Byłem tam na pewno po raz ostatni. Wolę zapłacić komuś więcej (choć to trudne, przy tym poziomie cen), ale mieć do czynienia z fachowcami i w zakresie merytorycznym i handlowym.
    Jednym słowem - Z DALEKA OD TEGO ZAKŁADU! (w okolicach zakopiańskiej na pewno znajdzie się wiele innych, dobrych miejsc i jako warsztat i jako sklep).


    Wady:
    Sprzedaż produktów niskiej jakości za wysoką cenę i nie uwzględnianie reklamacji. Traktowanie klienta jak "debila" przez kierownika i dyrektora. Rozpatrywanie reklamacji zaocznie.


  • C
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Jestem w szoku... wymiana opon trwala dokladnie godzine i 20 min. Malo tego... prosilam o sprawdzenie lacznika stabilizatora itp., to dostalam odpowiedz ze trzeba umowic sie na inny raz, chociaz pracownik poinformowal mnie na poczatku rozmowy "dobrze sprawdzimy". Niestety nie mam mozliwosci zmiany serwisu poniewaz to firma w ktorej pracuje ma z nimi umowe. Efekt jest taki ze z pewnoscia jak pojade zrobic w Feu Vert samochod to zarowno przed i po serwisie pojade do mechanika swojego prywatnego zeby miec pewnosc ze samochod faktycznie jest zrobiony. Ogolnie rzecz biorac ZENADA. Zapytalam jak dlugo mozna wymieniac opony????? Uslyszalam "taki mamy czas przeznaczony na wymiane" czyli rozumiem ze miedzyczasie maja przerwe 40 minutowa....przy kazdej zmianie opon. Macie panowie prace bajke w takim razie.


    Zalety:
    ZADNYCH ( dla mnie to jest zaklad pracy chronionej)


    Wady:
    powolna obsluga, niekompetentni,


    skoda fabia

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Nie polecam tego zakładu. W ogóle nie mają pojęcia o mechanice samochodowej, najchętniej to by wymieniali części na nowe i zero pomysłu na rozwiązanie problemu. Naciągnęli mnie na koszt 1000 zł, gdzie problemu nie rozwiązali.Gdzie pojechałem do innego mechanika i rozwiązali problem w 15 min i skasowali 100. A ci z feuverta trzymali auto 2 tygodnie i udawali że coś robią. Po prostu banda złodziei i krętaczy po zawodówce, którzy uważają się za fachowców i naciągają klientów na dodatkowe koszty. Żonie wcisnęli kit że łożysko do wymiany, pojechałem toyotką do sowiera i okazuje się że wszystko ok.
    Jeszcze raz nie polecam!!!


    Zalety:
    Brak


    Wady:
    Niesumienność
    Krętactwo
    Zakłamanie
    Zacieranie śladów


    Toyota

  • v
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Skandalicznie zła obsługa. Zapłaciłam za wymianę kół wraz z wyważaniem, po czym - w związku z wibracjami na kierownicy - u innego mechanika okazało się, że w jednym kole jest ponad 30 g niedowagi. Żenujący poziom usług, nawet w tak prostej sprawie jak wyważanie. Nie polecam nikomu.


  • b
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Byliśmy z autem żeby napełnić,odgrzybić oraz nasmarować klimatyzację.
    Efekt - klimatyzacja została napełniona - ale bez przypilnowania panów - zapłacone zostałyby wszystkie trzy wyżej wymienione usługi, bez realizacji dwóch. Po zwróceniu uwagi klima została odgrzybiona. Nie wiadomo, czy jest nasmarowana. W ogóle nie interesują się autem. Stojąc tam byliśmy świadkami, jak traktowane są inne auta - współczuję tym właścicielom, którzy pomyśleli, ze pozostawienie im samochodu bez nadzoru będzie właściwe. Mechanicy nie wiedzą co robią, miesza się im wszystko. Mam nadzieję, że klimatyzacja będzie sprawna - gdyby nie to, że zostali przypilnowani - okantowaliby. Poza tym podczas przeparkowywania samochodu zostały uszkodzone w nim oryginalne alufelgi. NIE POLECAM!!! Obsługa klienta - naganna!


    Zalety:
    Lokalizacja


    Wady:
    Jakość usług, obsługa klienta, zniszczenia, amatorszczyzna i brawura.


  • t
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Nie polecam tego warsztatu. Tam sprzedawca mysli ze zawsze ma racje i jeszcze bezczelnie kłoci sie z klientem. Rezultat naprawy był taki ze po kilku dniach musiałam znow jechac do innego mechanika, bo w feu vert nie umieja nawet odpowietrzyc hamulcow!!


  • g
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    mechanik dolał za dużo oleju, wywaliło uszczelki, nie polecam.


  • E
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    w promocji wymiana opon w nowymi wentylami miała być 39 zł., zapłaciłem 59 zł i stare wentyle. Zbiezność - sprawdzenie w promocji miało być 29 zł. , zapłaciłem 99 zł., rozumiem że ustawienie kosztuje 99 zł, ale nie wiem czy było zrobione bo nie dostałem żadnego wydruku, coś tam gość kręcił, był niemiły itd.
    W takim miejscu koło Castoramu, Carrefoura, Makro powinni mieć miejsce obłożone na miesiąc do przodu, ale nie mają bo... ja już tam nie pojade, inni klienci tez pewnie zapłacą ale też nie pojadą.


    Zalety:
    Dobry dojazd, można pójśc na zakupy do centrum handlowego


    Wady:
    Niemiła, odpychająca obsługa, brak szacunku dla klienta, długi czas oczekiwania


  • a
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Korzystałam z serwisu FeuVert na Zakopiańskiej w Krakowie kilka razy i zawsze byłam zadowolona z bardzo szybkiej obsługi. Wiele spraw załatwiałam od razu, bez umawiania wizyty a kiedy już musiałam to zrobić umawiano mnie na ten sam dzień lub następny. Bliskość parku handlowego umożliwiła mi załatwienie kilku spraw podczas oczekiwania na odbiór. Wszystko było w porządku do momentu, gdy okazało się, że źle założyli mi klocki, co powodowało silne tarcia w jednym kole i stwarzało poważne zagrożenie wypadkiem. To była więc moja ostatnia wizyta w tym serwisie.


  • I
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Absolutnie nie polecam, 1000% NEGATYW. Mnie usunięcie skód (spowodowanych przez Feuverta) po wymianie opon kosztowała 4000zł. Obecnie mój prawnik przygotowuje pozew przeciwko Feuvertowi.


  • Q
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    ZDECYDOWANIE ODRADZAM!!!!
    Reklamowałem u nich serwis klimatyzacji - sprężarka się wyłączała po chwili uruchomienia - wcześniej było OK ale zaproponowali "korzystny przegląd".
    Jeździłem 3 razy i wyczekałem się mnóstwo czasu zanim ktokolwiek był "łaskaw" mnie obsłużyć. Pan od klimy do mnie: a to ile wchodzi czynnika?(!) Potem ładowali korzystając z "jakiejś" tabeli - sprawdziłem w autoryzowanym serwisie: o ponad 100 gram za mało!!! Stwierdzili, że mają usterkę urządzenia do serwisowania klimy - zapraszamy po weekendzie. Parę dni później przyjechałem na "serwis": ładowanie "na oko" bo czym można tłumaczyć takie słowa: Pan mówi, że 625 gram?? To zaraz sprawdzę w internecie...(!) i dalej kicha. Umówiłem się w serwisie firmowym, efekt: za mało czynnika. wracam do Feu Vertu i mówię jak jest: To niech Pan jedzie do serwisu firmowego i jeśli będzie OK to zwrócimy koszty. Pojechałem i... zamiast 625 gram czynnika tylko 220 !!! W serwisie firmowym sprawdzili klimę i dobili brakujące 400 gram - koszt 350zł i klima cudownie chodzi bez problemów. Wracam do Feu Vert a tam "kierownik" mówi, że nie zwrócą całej kwoty tylko koszt usługi u nich: ok 190zł!!!! Jak się upomniałem o resztę za ściągnięty, przez ich wadliwe urządzenie czynnik, to jeszcze pretensje, że co ja chcę!!!
    Do tego mnóstwo czasu się czeka na samo przyjęcie zlecenia!
    OMIJAJCIE DOMOROSŁYCH KOWALI SZEROKIM ŁUKIEM!!!!
    NAWET MALUCHA BYM DO NICH NIE WSTAWIŁ - TYLKO KASA, KASA a RESZTA W NOSIE!!!


    Zalety:
    Bliskość i długi czas otwarcia


    Wady:
    Niekompetentna obsługa,
    Olewanie klienta,
    Naciąganie na koszty,
    Zupełny brak profesjonalizmu,
    Oszukiwanie klientów,
    Długi czas czekania na przyjęcie.


  • h
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Wspaniałych mechaników tego zacnego warsztatu przerosła wymiana przewodu hamulcowego w fiacie cinquecento. W Ciągu 30 minut 15 razu usłyszałem, że się czegoś nie da zrobić. Sam musiałem stać nad mechanikami i za nich rozwiązywać banalne problemy typu wygiąć przewód hamulcowy sztywny tak żeby pasował. Zero myślenia i dobrej woli. Naprawa która nie powinna zająć więcej jak 15 minut trwała pół godziny i na końcu i tak nie dali rady zamontować przewodu. Wypuścili mnie na ulice z zaklepanym przewodem hamulcowym praktycznie bez płynu hamulcowego w układzie pomimo że przywiozłem ze sobą 1.5 litra i bez jakiegokolwiek odpowietrzania po czym skasowali mnie za robotę 40zł!!! SZOK! nie dał bym im nawet opon napompować. TRAGEDIA!!!!


    Zalety:
    pracują późnymi wieczorami i w weekendy


    Wady:
    - brak kompetencji
    - koszmarne traktowanie klienta
    - zero myślenia
    - jak klient nie zna się w ogóle na mechanice to orżną go jak tylko mogą
    - strasznie drogo
    - okropnie ubogi warsztat narzędziowy


  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Ostrzegam przed tym warsztatem.
    Trafił do nich samochód z podejrzeniem przestawienia się paska
    rozrządu. Podjęli probe ustawienia rozrządu (nietanią) jednak samochód
    wciąż nie palił więc stwierdzili ze silnik jest do wymiany...
    Nie wspomnę o burdelu jaki zostawili pod maską - przewody pocięte, plastiki popękane
    Naprawę samochodu kontynuował mój ojciec który z zawodu mechanikiem nie
    jest. Rozebrał co trzeba, poczytał dokumentacje i stwierdził że przy tak ustawionym rozrządzie auto nie ma prawa palić. Przy pomocy kilku prostych narzędzi i dokumentacji ustawił rozrząd i samochód pali i jeździ do dziś.


    Zalety:
    Brak


    Wady:
    Niekompetencja
    Brak dotrzymywania terminów
    Zawyżone koszty


  • b
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Szukając opon letnich podjechałem też do nich. Powiedziałem jakiego rozmiaru szukam i koleś się upierał, że nia mam takich opon bo to rozmiar nietypowy (205/55/15) i że na pewno mi się pomyliło bo mam 16 ! Nie pytał nawet jaki mam samochód ! A ceny to już w ogóle porażka. Żarówkę można najwyżej u nich kupić.


    Zalety:
    Dobry dojazd


    Wady:
    Koszmarnie drogo
    Niekompetentni i niekulturalni pracownicy


  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Byłem tam w sumie trzy razy. Pierwszy raz kiedy zepsuł mi się wentylator chłodnicy.
    1. Chcieli mi zamontować wentylator nie pasujący do mojego auta!!! I upierali się, że to ten!
    2. Mechanik z papierosem w gębie nie potrafił otworzyć maski w Golfie III i zatłuścił mi świeżo nawoskowany lakier.
    3. Po szybkich oględzinach (z papierosem w gębie) powiedział, że wymiana będzie kosztowała 900zł + ponad 200zł za wentylator (nie ten co trzeba).

    Dla porównania - poszedłem do małego mechanika na osiedlu gdzie mieszkam i wentylator kosztował 130zł a wymiana 50zł.

    Drugi raz pojechałem na ustawienie konta reflektorów. Nie dość, że się naczekałem, to mechanik nie potrafił pokrętłem przy reflektorze skorygować wysokości. Musiałem to zrobić sam i jeszcze za to zapłacić.

    Trzeci raz miałem szybką zmianę koła i ponieważ byli najbliżej to znowu niestety do nich pojechałem.
    1. Ustawili mi złe ciśnienie w kole (mimo, że chciałem inne - zgodne z instrukcją i z tym jak mi się najlepiej jeździ, pan mechanik wiedział swoje)
    2. Nie posmarowali piasty smarem miedzianym, przez co przy następnej zmianie koła nie mogłem go ściągnąć.


    Zalety:
    Dobry dojazd


    Wady:
    Koszmarnie drodzy i przede wszystkim niesamowicie niekompetentni. Do tego trzeba dodać kompletny brak kultury (papieros w gębie i smarowanie brudnymi łapami auta).


  • S
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    za drogo i za dlugo naprawiaja...


  • Z
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Neutralny

    Wymiana opon w tym warsztacie to jedna wielka pomyłka.Lecą spbie w gumki z klientów,nie szanują ich czasu ,NIE POLECAM TYCH PATAŁACHÓW.


    Zalety:
    BRAK


    Wady:
    Nie kompwtentna obsluga co innego mówią jak sie umawia na naprawe telefonicznie a co innego jak już sie jest na miejscu.


  • n
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    stracilem w tym warsztacie pięć godzin pomimo tego ze powiedziano mi ze naprawa bedzie trwala dwie, ustalilem z kierownikiem koszty przed naprawa lecz po wszystkim cena naprawy wzrosla 100% pan kierownik kazal placic na, na szczesci mialem juz wczesniej wypisany rachunek dzieki czemu zaplacilem tyle ile wczesniej uzgodnilem... kierownik zagotowal, bylem tam pierwszy i ostatni raz!


  • j
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    sytuacja znowu zmusiła mnie ,żeby udać się do tego serwisu ,fakt że nie jest tanio,ale diagnoza trafna,usterka usunięta i jest ok.dodam że gdzie indziej mówili a może to to a może to.,,renault,,


  • G
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Byłem dwa razy: za pierwszym razem odłączył mi się prędkościomierz i obrotomierz, nie zdiagnozowali, nie naprawili i nawet sam musiałam się dowiadywać co z samochodem choć wcześniej prosiłem o kontakt. Policzyli mi za podłączenie do komputera o co ich nie prosiłem.
    Za drugim razem umówiłem się na wymianę tłumika tylnego, zostawiłem samochód umówiłem się na konkretna godzinę z odbiorem, przychodzę pytam się, czy już zrobiony i dostaję informację, że nie ma jeszcze tłumika i czekają. Po chwili jednak się okazuje, że tłumik leżał na wierzchu i za 15 min będzie gotowy, Czekałem godzinę a w dodatku musiałem zapłaciłem o 100 zł więcej niż mnie uprzedzano.
    Zdecydowanie odradzam


    Zalety:
    - dobry dojazd


    Wady:
    - drogo
    - koszmarnie długo wykonują drobne naprawy
    - nie potrafią zdiagnozować niektórych usterek
    - nie słowni
    - obiecują gruszki na wierzbie


  • j
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Nie zmienna załoga,potrafią trafnie zdiagnozować usterkę,zdarzyło mi się,że gratisowo zrobili oględziny co autku dolega


    Zalety:
    przyjęcie na warsztat,nawet bez wcześniejszego umawiania,w miarę możliwości


Nasze porady (7)

Fiat Punto 2013
Dzień dobry. Posiadam samochód Punto 1.2. W dniu dzisiejszym przy próbie wyrzucenia biegu, na biegu 1 i 2 kompletny luz, nie da się wrzucić tzw. neutralnego biegu ani pozostałych. Co może być powodem takowej sytuacji oraz jaki może być szacunkowy koszt naprawy. Nie zwróciłem uwagi na zachowanie się sprzęgła. Za pomoc bardzo dziękuję
Witam, Mini Cooper R56 1.4 benzyna 95KM. Problem w tym,ze po nagrzaniu wentylator chłodnicy się nie załącza.
Citroen C4 2006
Witam .Citroen c4 2006 rok 1.6 ,16v. Gaśnie na wyświetlaczu prędkość, kilometry i zapala się kontrolka check, ładowanie itp. Po podłączeniu pod elm327 pokazuje brak komunikacji CAN .Pozdrawiam
Kupiłem i założyłem nowy panel sterowania do jeep Cmolas z 2007 roku działa tak samo jak stary czyli brak regulacji wysokości ustawień świateł drogowych, wyłącznik esp, działa przy wyłączonych światłach można tylko wtedy go włączyć i wyłączyć,światła awaryjne nie zawsze działają, jak je włączę to ok działają przez 5 _10 sekund a następnie sie wyłącz na kilka sekund gdzie po chwili ponownie zaczynają działać z przerwami. Diody oświetleniowe w panelu nie świecą się. Z tego wynika ze nie był to problem panelu sterującego, nie wiem co to moze być. Może jaki sterownik, możne coś robi zwarcie. Proszę o podpowiedź, dzieki

Podobne warsztaty

  • TOP-AutoSerwis - Mechanika klimatyzacja geometria opony

    Przewóz 21/5,  Podgórze,  Kraków

    ******   5.7  (30+ opinii)

    KLIMATYZACJA , PELNA MECHANIKA, GEOMETRIA  i WYMIANA OPON NAJTANIEJ W KRAKOWIE ! WYMIANA KOMPLETU 4 OPON 12"-17" TYLKO 29 zł !! KOMPLEKSOWE NAPRAWY MECHANICZNE, GEOMETRIA, WYMIANA OLEJU, KLOCKÓW, TARCZ, AMORTYZATÓRÓW, HAMULCE, ZAWIESZENIE,...

  • Auto Serwis Wywiał

    Warsztat Godny Zaufania

    Wielicka 44b,  Podgórze,  Kraków

    ******   5.4  (30+ opinii)

    Nasz serwis od 1997 roku zajmuje się naprawą samochodów. Począwszy od typowej mechaniki samochodowej a skończywszy na naprawie elektroniki samochodowej. Od 2018 dwa nasze serwisy czyli zagazuj.pl (mechanika) i mse.pl (elektronika) zostają...

  • Auto Serwis Wadowicka Sp. z o.o.

    ul. Wadowicka 8i,  Podgórze,  Kraków

    ******   5.4  (30+ opinii)

    Przed naprawą Twój mechanik poda Ci jej koszt. Ustalona kwota nie ulegnie zmianie. Naprawa odbywa się w Twojej obecności. Zapraszamy od poniedziałku do piątku od 7:00 do 20:00 oraz w soboty od 8:00 do 14:00

  • M&M Car-Trucks

    Warsztat Godny Zaufania

    Centralna 71,  Czyżyny,  Kraków

    ******   5.7  (30 opinii)

    English version below :) Kompleksowa naprawa samochodów osobowych: Posiadamy wieloletnie doświadczenie w naprawie samochodów osobowych. Posiadamy kilka stanowisk oraz wykwalifikowanych mechaników samochodowych Kompleksowa...

  • AUTO SERWIS NOWAK- mechanika, regeneracja turbosprężarek

    Goździkowa 20,  Krakow,  Krakow

    ******   5.7  (30+ opinii)

    Nasza specjalizacja sa turbosprezarki-diagnostyka naprawa i usuwanie usterek zwiazanych z brakiem mocy w samochodzie. Jestesmy kompleksem dla samochodow z silnikiem DIESLA. Nie boimy sie wyzwan, podejmujemy sie kazdej zleconej...

  • All Cars Service

    ul. Drewniana 8,  Podgórze,  Kraków

    ******   5.6  (30+ opinii)

    Umów się na spotkanie już dziś przez formularz na stronie dobrymechanik.pl  ul. Drewniana 8, Kraków Czynne w godzinach  Poniedziałek - Piatek 8:00- 17:00   All Cars Service s.c.  przy ul. Drewnianej 8 w Krakowie...

  • DREAM CAR – Auto-Serwis, Myjnia, Wulkanizacja, Klimatyzacja

    Warsztat Godny Zaufania

    ul. Orawska 12a,  Podgórze,  Kraków

    ******   5.2  (30+ opinii)

    Dream Car to Centrum Kompleksowej Obsługi Pojazdów znajdujące się w samym sercu Krakowa. Serwis dysponuje 10-cioma w pełni wyposażonymi stanowiskami do obsługi samochodów osobowych i dostawczych, gdzie wykonać można naprawy w zakresie mechaniki...

  • AUTO SERWIS LUK

    Danalówka 4,  Bieżanów, Podgorze, Złocień, Rybitwy, Półłanki, Prokocim ,  Kraków

    ******   5.7  (30+ opinii)

    ul. Danalówka - jest przecznicą z ul. Półłanki Jesteśmy do Państwa dyspozycji pon. - pt. 8-17.   Zapraszamy m.in. na: Wymianę oleju Diagnostykę komputerową Wymianę rozrządu Wymianę tarcz i kolcków  hamulcowych ...

  • SPEED CAR WYMIANA OPON KLIMATYZACJA MECHANIKA KONSERWACJA

    UL. MOGILSKA 115,  Grzegórzki,  KRAKÓW

    ******   5.6  (30+ opinii)

    SPECJALIZUJEMY SIĘ W NAPRAWACH  BIEŻĄCYCH  Z ZAKRESU MECHANIKI SAMOCHODOWEJ ,PROWADZIMY KOMPLEKSOWY SERWIS KLIMATYZACJI   NAPRAWY I WYMIANY TŁUMNIKI UKŁADU WYDECHOWEGO , SPRZEDAŻ I WYMIANA OPON ,  JEDNYM SŁOWEM...

  • CubeCar

    ul.Centralna 71,  Czyżyny,  Kraków

    ******   5.9  (10 opinii)

    Nasza firma zajmuje się regeneracją maglownic (przekładnia kierownicza), oddane auto do naszego warsztatu przechodzi regenerację od A do Z, zostaje zregenerowana maglownica, wymienione zużyte części układu kierowniczego i zrobiona geometria...