Fastcar Service Paweł Polański

Grzegórzecka 32, Śródmieście, 31-531 Kraków

****** 3.3 (20 opinii)

POLECANE WARSZTATY

IRMAR Serwis, Myjnia Parowa,...
******
opinie: 249

ul. Makuszyńskiego 19
Nowa Huta, Kraków

All Cars Service
******
opinie: 76

ul. Drewniana 8
Podgórze, Kraków

SPEED CAR WYMIANA OPON KLIMATYZACJA...
******
opinie: 49

UL. MOGILSKA 115
Grzegórzki, KRAKÓW

O warsztacie

Grzegórzecka 32, Śródmieście, 31-531, Kraków

Pokaż numer telefonu
Wspomnij, że warsztat znalazłeś(aś) w DobryMechanik.pl

* dzwoniąc pod wskazany numer warsztatu, Twój numer telefonu automatycznie zapisuje się w bazie danych portalu DobryMechanik.pl. Szczegółowe zasady przetwarzania Twojego numeru telefonu opisaliśmy w Polityce prywatności.

 Dla nowych klientów super rabaty.

Więcej

Opinie (20)

Dodaj opinię
3.3 ******
Ocena wystawiona na podstawie 20 opinii.

Ogólne

******

Czas naprawy

******

Ceny usług

******

Jakość usług

******
  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Przyjechałem 300km aby zregenerować przekładnię. Po upływie 3 tygodni pojawiają się pierwsze stuki i luzy. Zapłaciłem 900zł + koszty dojazdu + mój czas. Jest gwarancja ale podejrzewam że będzie walka z wiatrakami.


    Toyota Corolla

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Naprawiałem Citroena Jumpera. Warsztat Trzymał samochód przez pół roku natomiast kiedy odebrałem okazało się że kopci silnik, Pan kierownik powiedział że musi się wszystko poukładać po czym pojazd po dwóch tygodniach kopcił dalej . Pojechałem więc i otrzymałem następną cenną poradę jeździć musi się wszystko ułożyć, po czym pojazd przestał jeździć a wtedy pan kierownik uznał że nie ma w tej chwili czasu ani wolnych terminów na przyjęcie mojego samochodu i tak czekam do dzisiaj. Citroena sprzedałem już dawno i napisałem już negatywa ale został usunięty ponieważ warsztat się odwołał ja zaś nie mogłem udokumentować swojej wizyty bo gdzieś zapodziałem fakturę. Na szczęście dla użytkowników popsutych samochodów fakturę na 3650 zł wyrzucone w błoto znalazłem i PRZESTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED TYM WARSZTATEM !!!!!!!!!


    Citroen Jumper

  • M
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Zdecydowanie odradzam warszat w Warszawie z ul. Parowcowej 18/22 z sieci: maglownica.eu (znana takze jako DYNAMICA).

    Mam Honde CRV III i umowilem sie na regeneracje przekladni. Warsztat odsyla te przekladnie do Lodzi na ul. Dunikowskiego (to wlasnie jest firma Dynamica).

    Dwukrotnie maglownica zostala zle zregenerowana. W dalszym ciagu slychac stuki i puki.
    Jedyny plus to mechanik (sympatyczny, mlody chlopak, ktorego jeszcze nie nauczyli jak oszukiwac klientow), ktory otwarcie, bez sciemniania potwierdzil, ze przekladnia w dalszym ciagu ma luzy.

    Na szczescie nie zaplacilem za usluge, ktorej nie potrafili wykonac.

    P.S.
    W innej firmie, do ktorej oddalem maglownice do regeneracji stwierdzili, ze tak zle zregenerowanej maglownicy nie podejma sie naprawic i w rezultacie musialem kupic inna, uzywana do mojego auta (wiec przez firme maglownica.com z ul. Parowcowej 18/22 w Warszawie mialem dodatkowy koszt 600 PLN)


    Honda CRV III

  • p
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    czas "naprawy" i jakość usługi okreslac mianem koszmarne to stanowczo za wysokie kryterium co do tego pseudo warsztatu. Samochod który zostawiłem do sprawdzenia (jedyny objaw to "spocona" turbina), nie dość że został skradziony telefon który zostawiłem w środku to jeszcze fachowiec z Dynamica uszkodził silnik. Pozostawił odkrecone sruby i uruchomił silnik czego wynikiem była sruba 6 wbita w jeden z tłoków i naruszona konstrukcja bloku silnika. Pol roku walki w [wymoderowano] i z ubezpieczycielem, aby w koncu stracic auto bo nie oplacalo sie go naprawiac. Mam nadzieje, że zbankrutują!


    renault Laguna

  • W
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    W kwietniu 2014 roku oddałem maglownice do naprawy. Dziś jest l 18 lutego i maglownicą hałasuje gorzej niż przed naprawą. Na pewno będę reklamował ich usługę. Maglownica wytrzymała 20 tys km.


    Renault Scenic

  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    witam. warsztat we Wrocławiu ul. wyścigowa super. rok temu oddałem do regeneracji turbinę szybka i fachowa naprawa. Po około 11 miesiącach niewielki wyciek, tel. do warsztatu przyjechać, szybka diagnoza naprawa i teraz uwaga nic pan nie płaci to w ramach gwarancji za dwa dni proszę przyjechać do kontroli. SZOK. Polecam


    passat B6

  • B
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    W ogłoszeniu Allegro w celach reklamowych umieścili bez naszej zgody nasze dane teleadresowe jakoby nasz Serwis montuje ich wyroby, niestety telefon nie należy do naszego serwisu. Dlatego że nie mogę narazić swojego serwisu na szwank i straty nie montujemy i nie będziemy montować tak jak kilku do których udało mi się dotrzeć wymienionych na allegro i swojej stronie.
    Parę razy zleciliśmy im do naprawy przekładnię kierowniczą, niestety poza wyglądem jakość naprawy bardzo marna wszystkie wymagały poprawki, raz nawet pogubili części (Audi 100) twierdząc że nie zostały dostarczone, cały miesiąc trwały przepychanki, wreszcie odesłali nam przekładnie której naprawę musieliśmy ponownie zlecić innej firmie, tak więc zrezygnowaliśmy z ich usług dlatego też nie życzymy sobie aby wykorzystywali nasz Serwis w celach reklamowych, po nich pozostały tylko straty, zła opinia i złe wspomnienia.

    Pozdrawiam Bosch Service Gruner


    Bez marki

  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Do: berti83,
    Szanowny Panie,
    jako szef serwisu mogę tylko przeprosić za brak komunikacji podczas regeneracji w roku 2011. Jeżeli faktycznie poprzedni kierownik serwisu nie poinformował Pana o braku możliwości regeneracji przekładni z uwagi na zbyt głęboką korozję i rysy na listwie przekładni to w imieniu firmy przepraszam, na pocieszenie mogę tylko potwierdzić że ów kierownik już nie pracuje.
    Co do opinii i oceny "najniżej jak się da" chciałbym wnieść sprzeciw, gdyż podczas demontażu przekładni 9.07.2013 był Pan na bieżąco informowany o uszkodzeniach i ich przyczynach czekając w poczekalni. Obecny kierownik wyraźnie Panu zakomunikował dlaczego przekładnia się rozciekła zaraz po jej zdemontowaniu z samochodu, a nie jak Pan twierdzi "po zamontowaniu magla".
    Odnośnie rozpatrzenia reklamacji z kwietnia 2011 roku, przykro mi ale na karcie gwarancyjnej ma Pan wyraźnie napisane, że gwarancja obejmuje okres 12 miesięcy, a nie ilość kilometrów. Fakt czy zrobił Pan pół miliona km w przeciągu 2 lat czy 200 km nie uprawnia Pana do roszczeń związanych z naprawą gwarancyjną. Tym bardziej, że winę za rozszczelnienie przekładni ponosi pompa wspomagania. Z uwagi na Pana sceptyczne podejście do regeneracji przekładni kierownik zaproponował Panu nową przekładnię kompletną z drążkami i końcówkami oraz nową pompę wspomagania z usługą montażu i płukania układu wspomagania w celu usunięcia brudnego i zużytego oleju. Wyraził Pan na to zgodę, co więcej, udzieliliśmy Panu rabatu w ramach gestu handlowego z uwagi na fakt, że zdecydował się Pan na kolejną naprawę w naszym serwisie.
    c.d.n.


    VW GOLF IV

  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Do jstoinski,
    dotyczy samochodu marki Mitsubishi Outlander 2.0 D silnik VW 2.0 TDI 140 KM na pompowtryskach, wyjaśniam jako szef serwisu że auto przyjechało na lawecie z uszkodzoną turbiną, urwanym wałkiem głównym, przez co turbo zassało olej do intercoolera i przepaliło w cylindrach, tzw. samozapłon. Turbosprężarka została zakwalifikowana do pełnej regeneracji, wymieniono filtry i olej, przepłukano olejem silnik, wyczyszczono przewody i intercooler i oczywiście naprawiono turbo (wałek, koło, zestaw) auto po naprawie jeździło prawidłowo.
    Parę dni później zgłosił Pan ubytek oleju z silnika i przetransportował Pan auto na lawecie na naprawę reklamacyjną. Po oględzinach okazało się że olej wycieka razem z ON spod uszczelki pompy zasilającej i został Pan o tym poinformowany. Uszczelka została wymieniona. Po kilku dniach zgłosił Pan zwiększanie się stanu oleju i kolejny raz przetransportował Pan auto na naprawę gwarancyjną mimo iż kolejny raz uszkodzenie nie było związane z naprawą turbosprężarki. Stwierdzono nieszczelność pompowtryskiwaczy, a z uwagi na brak czasu i wolnego podnośnika nie byliśmy w stanie naprawić Pana samochodu w satysfakcjonującym Pana czasie, dlatego auto Pan zabrał spowrotem. Komentarz negatywny wydaję mi się, zbyt pochopny. Turbosprężarka, czyli część w której naprawie się specjalizujemy działa po naprawie prawidłowo, a to że miał Pan i ma jeszcze inne uszkodzenia w aucie to inna sprawa.
    Pozdrawiam,
    Dynamica RD. Szymczyńscy


    mitsubishi outlander

  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Do „Niezadowolony”
    Drogi Panie, kwota z faktury została wcześniej omówiona telefonicznie i nie wnosił Pan zażaleń.
    Naprawa przekładni 900,00 zł i 800,00 zł nowa pompa (minus 100,00 zł rabatu) Naprawa trwała wprawdzie dłużej niż ustalono, ale tylko dlatego, że umawialiśmy się na regenerację TYLKO pompy wspomagania. Okazało się, że pompa wspomagania złuszczyła się i opiłki z pompy wspomagania trafiły do całego układu. Rozumiem Pana, że chciałby Pan zapłacić jak najmniej i mieć gwarancję na cały układ wspomagania, ale czasami tak się nie da.
    Bardzo mi przykro, że złapał Pan gumę. Koła dokręcamy kluczem pneumatycznym marki METABO.
    Prawdopodobnie przy odkręcaniu obrobił Pan szpilkę na samym początku przez co problemy z odkręceniem. Codziennie tymi samymi kluczami z tym samym momentem obrotowym dokręcamy kilkadziesiąt kół w 4 różnych miastach. Z Pana wypowiedzi wynika, że połamał Pan 3 klucze na 1 szpilce – chciałbym to zobaczyć bo brzmi jak science-fiction. Albo może klucze z BIEDRO....

    - Czas oczekiwania był dłuższy niż umawiany - PRZEPRASZAM
    - Auto w chwili odbioru brudne? – PRZEPRASZAM

    - Pani z biura jest od tego, żeby wydać Panu samochód po naprawie. Szef zakładu od tego, żeby udzielić informacji o naprawie.
    W bagażniku szukaliśmy zabezpieczenia do kół bo podobno miało tam być, prawda?
    Mamy przyrządy do regeneracji i regenerujemy na miejscu. Pańskiej pompy wspomagania nie dało się naprawić więc zakupiliśmy dla Pana nową w Zgierzu. Jeżeli także jest to dla Pana wadą, to bardzo przepraszam, że trafił Pan do naszego zakładu i zapraszam następnym razem do ASO.
    O procesach naprawy może Pan poczytać na naszej stronie: http://www.maglownica.eu
    Serdecznie zapraszam do naszych punktów w Łodzi, Sosnowcu, Warszawie i Opolu.


    Zalety:
    -


    Wady:
    -


  • N
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Moja przygoda z warsztatem w Łodzi zaczęła się w poniedziałek i miała skończyć na drugi dzień o 17.Zaprowadziłem auto z oznakami niedomagającej pompy wspomagania i koszt miał się zmieścić w 700 złotych.Wszystkie dodatkowe rzeczy miały być uzgadniane ze mną telefonicznie.We wtorek zadzwoniono do mnie z numeru zastrzeżonego że naprawa się opóźni do środy.We środę warsztat nie odbierał żadnego z trzech telefonów kontaktowych które dostałem od nich.W czwartek podczas osobistej wizyty na ul. Dunikowskiego dowiedziałem się że moja pompa była sprawdzona i okazała się dobra ale i tak została zregenerowana(nie mam pojęcia po co).Dokładnie to samo stało się ze sprawną maglownicą za regenerację której miałem pokryć koszty ale wspomaganie nadal nie chodziło.Poinformowano mnie że auto będzie do odbioru w piątek ale o godzinie 15,30 dostałem telefon że nowa pompa(przecież w aucie miała być moja zregenerowana)się zatarła po 1 kilometrze jazdy próbnej i auto powinno zostać do poniedziałku.Pytano się wtedy czy auto miało wypadki lub naprawiane zawieszenie.Zawieszenie było wymieniane półtora roku wcześniej na trw czyli takie jak audi kładzie na pierwszy montaż.Pan przez telefon powiedział że''to najgorszy syf jaki mogłem włożyć do tego auta''.Auto stało do poniedziałku i nareszcie zostało odebrane z działającym układem wspomagania jednak faktura została wystawiona na kwotę 1600zł i wymienionymi lub zregenerowanymi wszystkimi rzeczami jakie są tam tylko możliwe.Na domiar złego po dwóch dniach złapałem''kapcia''i połamałem trzy klucze łącznie z oryginalnym żeby odkręcić koło oczywiście bez rezultatu.Czwarty klucz się nie poddał i obrobił śrubę w feldze aluminiowej,tak więc doszły mi dodatkowe koszty wezwanie pomocy drogowej.Nie wiem kto i czym dokręcał te koła ale zrobił to przesadnie nie znając się na tym.Podsumowując ***treść usunięta przez moderatora*** NIE ZNAJĄCY SIĘ NA NICZYM.


    Zalety:
    -jeżeli to zaleta to po tygodniu napraw i wymianie wszystkiego co się tylko dało wspomaganie działa.


    Wady:
    -cena
    -czas oczekiwania zamiast jeden dzień to tydzień
    -brak konsultacji z klientem w sprawie dalszych napraw
    -utrudniony kontakt z serwisem(nie odbierają telefonów)
    -pani w biurze nie ma pojęcia o niczym
    -auto odebrałem brudne dookoła w smarach których nawet nie chciało im się powycierać
    -nie wiem czego panowie szukali w bagażniku ale rzeczy znajdujące się tam miałem gruntownie sprawdzone
    -mają przyrządy do sprawdzania i regeneracji części ale tłumaczą się że części odbierają w Zgierzu


  • s
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Dotyczy filii w Sosnowcu
    Niemiłe zaskoczenie - warsztat wymienia maglownicę, ale zbieżności nie ustawia, " by nie naciągać klienta " Owszem opłaty za to nie żąda, ale też nie informuje klienta o tym że zbieżności nie ustawił. To jest robota bez sensu, ponieważ zła zbieżność, ma wpływ na maglownicę. Przy wymianie maglownicy urwana została śruba do której jest ona przykręcana, przyspawano ją po amatorsku, z pominięciem zabezpieczenia przed korozją miejsca spawania - czysta fuszerka. Czy klient musi o wszystko sam zabiegać? Wyfruneło im z tego powodu 83PLN za ustawienie zbieżności. Bardzo dziwny marketing uprawia ta firma. Wiem, że to nie są dla nich pieniądze, ale zadowolenie klienta jest na pierwszym miejscu.
    Jak w takim przypadku można ich reklamować?


    Zalety:
    Terminowość
    Dobry kontakt z kierownictwem
    Dobry dojazd


    Wady:
    Po uiszczeniu zapłaty, i próbie dochodzenia swoich racji, kierownictwo dziwnie zmienia podejście do klienta.


  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Wielki Negatyw
    1.regenerowali mi przekładnie kier.maglownicę do A4 luz na przekladni i hałas ujawnił się miesiac po regeneracji- nie reklamowałem ponieważ auto zostało potem zbyte.
    2.regenerowali mi przekładnie do A6 ,olej lal ię ciurkiem gorzej jak przed regeneracją a cena byla inna jak wstepnie uzgodniona.
    zlokalizowałem miejsce wycieku z przekladni w ASO i innym warsztacie ,który to potwierdził,kazali przesłać ponownie maglownice-naprawili ponownie do czego nie miał bym pretensji bo każdy może cos zepsuć, telefonicznie zapewnili mnie ,że wysyłaja przekładnie sam właściciel (podpisał się w mailach do mnie-jednym slowem czlowiek bez honoru) podał numer ich polisy PZU i zaczęły się schody jakie to sprawa już tylko dla Sądu, szkoda tu opisywać kłamstwa tego typu że wszystko jest ok listwa dobra nic juz nie musieli naprawiać,oczywiście brak kontaktu z jakąkolwiek osobą decyzyjną -jedna wielka (po młodzieżowemu ściema)
    działanie typowe firma na jeden strzał skasować i za nic nie odpowiadać.
    Szkoda ,że są jeszcze takie firmy,sprawa tylko dla Sądu.
    A ja chcialem tylko zapłacić jak uzgodniono i zapomniec o problemie,a tak ponioslem podwujne koszta straciłem czas i żeby było śmieszniej maglownica właśnie zaczeła cieknąć tragedia !!!
    PRZESTRZEGAM WSZYSTKICH,WRZUCĘ TE OPISY W INNYCH FORACH INTERNETOWYCH ABY OSTRZEC INNYCH PRZED DYNAMICĄ ŁÓDZ !!!


    Wady:
    brak kontaktu z osobą decyzyjną odsyłanie od właściciela do właściciela !
    szkoda tu pisac jeden wielki sztos bynajmniej w moim przypadku.


  • A
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Negatywny

    Wstawiliśmy do zakładu samochód marki Honda. Podczas przekazywania samochodu usłyszeliśmy zapewnienie, że zostanie naprawiony do godziny 16-17. Naprawa tym czasem potrwała do godziny 2 w nocy! W ten sposób poniosłem straty z tytułu uniemożliwionego dotarcia do pracy. Nie wspomnę już o 17 godzinach oczekiwania w śmierdzącej i brudnej poczekalni. Podczas wymontowywania przekładni kierowniczej mechanik nie odłączył zasilania co uszkodziło sondę lambda, której w dodatku w ogóle nie podłączył. Wypuszczono nas z warsztatu z błędem sondy lambda i świecącą się kontrolką Check Engine oraz SRS. Pracownicy firmy odmówili podłączenia samochodu pod komputer z powodu braku sprzętu! Nazajutrz zawróciliśmy się z reklamacją. Obsługa biura odmówiła początkowo przyjęcia pisma z reklamacją tłumacząc się, że nie są do tego upoważnieni. Samochód został odstawiony do warsztatu o godzinie 8:00, mechanicy natomiast zajęli się naprawą dopiero o godzinie 12:00 po naszej interwencji. Sondę podpięto, błąd wykasowano w innym warsztacie jednak w drodze powrotnej samochód ponownie stanął z zapaloną kontrolką Check Engine. Jak wykazała ekspertyza rzeczoznawcy Check palił się z powodu uszkodzonej sondy lambda.
    Kontakt z właścicielem firmy graniczy z cudem! Pracownicy biura nie chcieli udostępniać do niego telefonu. Nie potrafili określić za jaki czas właściciel powróci do biura. Gdy już wrócił odmówił partycypowania w jakichkolwiek środkach finansowych związanych z naszym ponownym dojazdem do firmy oraz chociaż częściowym zwrotem środków finansowych za szkodę poniesioną z tytułu uniemożliwionego dotarcia na dyżur.
    Na dodatek pani z biura zażądała wcześniejszego uiszczenia zapłaty (większej niż umówiona), jeszcze przed wydaniem samochodu ponieważ spieszyło się jej do domu. Nie wydała przy tym żadnego potwierdzenia (faktury czy paragonu). Nazajutrz wszystkiego przy szefie się wyparła.

    JEŚLI CHCESZ COKOLWIEK NAPRAWIAĆ W TEJ FIRMIE, NAJPIERW ZAPEWNIJ SOBIE DOBREGO PRAWNIKA!


    Zalety:
    Ż A D N Y C H Z A L E T


    Wady:
    - termin naprawy (czas napraw wyniósł 17 godzin)
    - brak orientowania w sytuacji pracowników biura
    - niefachowa obsługa (nie są to mechanicy po szkołach samochodowych)
    - nieuczciwa pani księgowa chcąca wcześniej wyjść do domu
    - brak możliwości szybkiego kontaktu z właścicielem (choć jest ich 3)
    - brudna poczekalnia (nie umyta podłoga, zanieczyszczone WC, nieumyte filiżanki, brak ciepłej wody)
    - nikt nie chciał przyjąć zgłoszenia reklamacji na piśmie (musieliśmy niemal siłą wymóc na obsłudze biura przyjęcie dokumentu)


  • P
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Naprawa mojego auta trwała wprawdzie cały dzień, ale zostałem poinformowany o czasie naprawy przed demontażem.Przyznali, że taką przekładnie będą wykręcać pierwszy raz i możliwe ,że potrwa to dłużej niż normalnie,ale się spisali i wyjechałem tego samego dnia. Jedynie poczekalnia- jest mała i jak jest więcej oczekujących to ciężko tam wysiedzieć, ale jak w każdym zakładzie są wady i zalety. Pozdrawiam.


    Zalety:
    Naprawa w jeden dzień,można porozmawiać z mechanikami podczas naprawy


    Wady:
    Poczekalnia, obsługa biura


  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Witam, jeżeli już mówimy o cenie naprawy to jest ona standardowa, dla wszystkich turbin i wynosi 550 zł netto w przypadku gdy elementy wirujące nadają się do ponownej regeneracji: 1100 zł netto w przypadku wymiany wirnika i koła kompresji.
    Na naprawę turbosprężarki wystawiamy FVAT lub paragon i jest to podstawa udzielonej gwarancji. Dobrych turbin nie naprawiamy, bo jak sam Pan napisał był Pan w kilku zakładach w których stwierdzili, że turbina jest do wymiany. Oczywiście, jeżeli stwierdzi Pan, że turbina jest dobra, lub też nie potrzeba wymieniać elementów wirujących to nic nie stoi na przeszkodzie by inny zakład napraw turbosprężarek, wydał panu takową opinię czy też wystawił kosztorys regeneracji. Przecież, nikt na siłę nie zregeneruje Panu turbosprężarki, a my nie jesteśmy jedynym zakładem w Łodzi. Warto jeszcze dodać, że gdy cena wzrośnie ponad kwotę podstawową, wówczas dzwonimy do klienta i pytamy, czy życzy Pan sobie dalszych napraw. O tym też chyba zapomniał Pan napisać w opinii. Części które SAM Pan zakupił były odzwierciedleniem tego co zalecili Panu w innych warsztatach. Chciał Pan by je wymienić to je wymieniono. Brak efektów i ogólna frustracja z braku oczekiwanych efektów? Być może warto zdać sobie wreszcie sprawę, iż za odczuwalny spadek mocy samochodu nie zawsze musi odpowiadać tylko turbosprężarka. Co do jazdy odstawionymi samochodami i tymi mniej odstawionymi, to chyba Pan rozumie, że aby coś zdiagnozować, to czasami trzeba poświęcić pół godziny czy godzinę, aby się nim przejechać. Nie rozumiem co ma Pan na myśli pisząc, że jeździmy terenowo...
    Dziękuje również za zepsucie opinii i mam nadzieję, że chociaż trochę poprawił Pan sobie humor.

    Pozdrawiam


  • D
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Witam, proponuje aby założył Pan sobie w celach doświadczalnych nową turbosprężarkę. Jeżeli z braku smarowania zatrze Pan także nową, może to da Panu do zrozumienia, że przed naprawą turbosprężarki należy koniecznie usunąć usterkę, która doprowadziła do uszkodzenia... "Ciśnienie oleju na turbinie??? Kto to sprawdza takie rzeczy - chyba tylko laicy...skoro olej leci to chyba jest ciśnienie, prawda?". Proponuje zmienić warsztat, albo dać instrukcje montażu mechanikowi...

    Pozdrawiam
    Rozgoryczony


    Zalety:
    Regeneracja + montaż + gwarancja, że po montażu w zakładzie turbosprężarka z WYELIMINOWANĄ usterką będzie działać!


  • T
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Naprawiałem w tym warsztacie swoją Toyotę. Warsztat zaczynał pracę od godziny 7:00 i na tą godzinę miałem przyjechać. Mechanik uporał się z moim autem bardzo sprawnie, kierownicą można kręcić jednym palcem, samochód był gotowy na godzinę 12:00 i mogłem wrócić z powrotem do Piły. Tylko szef jakiś wczorajszy.


    Zalety:
    - szybka, fachowa obsługa


    Wady:
    - brak wygodnego miejsca oczekiwania dla klienta


  • V
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Jestem zadowolony z naprawy maglownicy w oplu vectra .
    Naprawa przebiegła szybko i sprawnie z umiarkowanymi kosztami ,poza tym zostałem zaskoczony miłą obsługą i wyrozumiałym szefem.

    Serdecznie polecam .


    Zalety:
    Miła obsługa,sprawna naprawa...
    Zero ściemy :-)


    Wady:
    brak


  • L
    ******
    • czas naprawy

      ******
    • ceny usług

      ******
    • jakość usług

      ******

    Regenerowałem moją turbinkę od octavi 1.9 w tym zakładzie 29.06 i muszę powiedzieć, że jestem mile zaskoczony. Że tak powiem znów mam moc pod maską. Nie jestem zadowolony z ceny bo miało być 650 zł a wyszło 1350 za naprawę + 300 za montaż. Jednak nie mam pretensji bo dostałem swoje dwa kompletnie wytarte wirniki.
    Montaż i regeneracja trwała caaaaaaały dzień.


    Zalety:
    -znają się na rzeczy
    -miła obsługa - dostałem kawke


    Wady:
    -cena częsci


Podobne warsztaty

  • TOP-AutoSerwis - Mechanika klimatyzacja geometria opony

    Przewóz 21/5,  Podgórze,  Kraków

    ******   5.7  (30+ opinii)

    KLIMATYZACJA , PELNA MECHANIKA, GEOMETRIA  i WYMIANA OPON NAJTANIEJ W KRAKOWIE ! WYMIANA KOMPLETU 4 OPON 12"-17" TYLKO 29 zł !! KOMPLEKSOWE NAPRAWY MECHANICZNE, GEOMETRIA, WYMIANA OLEJU, KLOCKÓW, TARCZ, AMORTYZATÓRÓW, HAMULCE, ZAWIESZENIE,...

  • IRMAR Serwis, Myjnia Parowa, Klimatyzacja, Wulkanizacja

    ul. Makuszyńskiego 19,  Nowa Huta,  Kraków

    ******   5.2  (30+ opinii)

    Stawiamy na rzetelność i zadowolenie klienta, dlatego każdorazowo przy oddaniu auta do serwisu lub myjni na bieżąco informujemy Cię o spodziewanych kosztach, terminie wykonania uslugi i stanie zlecenia. Po skończonej naprawie otrzymasz listę...

  • Auto Serwis Wadowicka Sp. z o.o.

    ul. Wadowicka 8i,  Podgórze,  Kraków

    ******   5.4  (30+ opinii)

    Przed naprawą Twój mechanik poda Ci jej koszt. Ustalona kwota nie ulegnie zmianie. Naprawa odbywa się w Twojej obecności. Zapraszamy od poniedziałku do piątku od 7:00 do 20:00 oraz w soboty od 8:00 do 14:00

  • Auto Serwis Wywiał

    Warsztat Godny Zaufania

    Wielicka 44b,  Podgórze,  Kraków

    ******   5.4  (30+ opinii)

    Nasz serwis od 1997 roku zajmuje się naprawą samochodów. Począwszy od typowej mechaniki samochodowej a skończywszy na naprawie elektroniki samochodowej. Od 2018 dwa nasze serwisy czyli zagazuj.pl (mechanika) i mse.pl (elektronika) zostają...

  • Garrison Auto Serwis

    Al.29-go Listopada 153,  Prądnik Czerwony,  Kraków

    ******   5.5  (30+ opinii)

     Wykonujemy pełny zakres napraw mechanicznych i elektrycznych.Oferujemy kompleksową diagnostyke samochodów na specjalistycznych urządzeniach. Do regulacji oraz diagnozy silników stosujemy zaawansowany sprzęt diagnostyczny. Nasza...

  • AUTO SERWIS LUK

    Danalówka 4,  Bieżanów, Podgorze, Złocień, Rybitwy, Półłanki, Prokocim ,  Kraków

    ******   5.7  (30+ opinii)

    ul. Danalówka - jest przecznicą z ul. Półłanki Jesteśmy do Państwa dyspozycji pon. - pt. 8-17.   Zapraszamy m.in. na: Wymianę oleju Diagnostykę komputerową Wymianę rozrządu Wymianę tarcz i kolcków  hamulcowych ...

  • DREAM CAR – Auto-Serwis, Myjnia, Wulkanizacja, Klimatyzacja

    Warsztat Godny Zaufania

    ul. Orawska 12a,  Podgórze,  Kraków

    ******   5.2  (30+ opinii)

    Dream Car to Centrum Kompleksowej Obsługi Pojazdów znajdujące się w samym sercu Krakowa. Serwis dysponuje 10-cioma w pełni wyposażonymi stanowiskami do obsługi samochodów osobowych i dostawczych, gdzie wykonać można naprawy w zakresie mechaniki...

  • SPEED CAR WYMIANA OPON KLIMATYZACJA MECHANIKA KONSERWACJA

    UL. MOGILSKA 115,  Grzegórzki,  KRAKÓW

    ******   5.6  (30+ opinii)

    SPECJALIZUJEMY SIĘ W NAPRAWACH  BIEŻĄCYCH  Z ZAKRESU MECHANIKI SAMOCHODOWEJ ,PROWADZIMY KOMPLEKSOWY SERWIS KLIMATYZACJI   NAPRAWY I WYMIANY TŁUMNIKI UKŁADU WYDECHOWEGO , SPRZEDAŻ I WYMIANA OPON ,  JEDNYM SŁOWEM...

  • All Cars Service

    ul. Drewniana 8,  Podgórze,  Kraków

    ******   5.6  (30+ opinii)

    Umów się na spotkanie już dziś przez formularz na stronie dobrymechanik.pl  ul. Drewniana 8, Kraków Czynne w godzinach  Poniedziałek - Piatek 8:00- 17:00   All Cars Service s.c.  przy ul. Drewnianej 8 w Krakowie...

  • M&M Car-Trucks

    Warsztat Godny Zaufania

    Centralna 71,  Czyżyny,  Kraków

    ******   5.7  (29 opinii)

    English version below :)   Kompleksowa naprawa samochodów osobowych: Posiadamy wieloletnie doświadczenie w naprawie samochodów osobowych. Posiadamy kilka stanowisk oraz wykwalifikowanych mechaników...