Brak dostępnych terminów online
Aktualnie warsztat nie udostępnia kalendarza i nie można się do niego umówić online. Poproś o udostępnienie wolnych terminów na stronie, aby móc zarezerwować wizytę.
O warsztacie
Obsługujemy instalacje BRC Alba i SQ32 oraz instalacje Zavoli Direct.
Zapraszamy!
Pojazd: Skoda Fabia II Kombi 1.4 2013
Serwis LPG firmy FHU "Karat" mieści się obecnie przy ul. Centralnej 62 (na tyłach stacji Orlen przy M1 od strony dawnego Praktikera). Bardz... Rozwiń
Pojazd: Toyota Yaris II 1.0 2007 benzyna + lpg
Naprawa wykonana bardzo rzetelnie, szybko i profesjonalnie. Auto sprawuje się bez zarzutu. Przegląd również wykonany tego samego dnia. P... Rozwiń
Pojazd: Opel
Korzystałem z warsztatu przez ponad 2 lata. Dopóki były przeglądy i proste awarie mechaniczne typu wahacz, coś prostego do wymiany to było o... Rozwiń
Odpowiedź warsztatu:
Dzień dobry, Bardzo proszę o doprecyzowanie Pana komentarza, ponieważ nie znaleźliśmy nic podobnego w ostatnich zleceniach, konieczne są dane samochodu albo chociaż informacja, co było naprawiane.
Pojazd: Fiat seicento
Przyjechałem do nich mówiąc, że mam problem z przełącznikiem benzyna/gaz (Lecho WR). Pan nie mając zamiennika przełącznika podłączył na kabl... Rozwiń
Odpowiedź warsztatu:
Dzień dobry, Przełącznik o którym Pan napisał jest już niedostępny w hurtowniach w których się zaopatrujemy, ponieważ instalacja jest starszej generacji, niż obecne, które serwisujemy, więc nie można wymagać, żeby warsztat miał wszystko na miejscu. W zamian mechanik zaproponował inny- może i dużo droższy ale jedyny jaki posiadaliśmy w tej chwili, na który się Pan nie zdecydował. Był Pan jednak poinformowany o tym, że podpięcie innego przełącznika wiąże się z kosztem 40zł, więc dlaczego opisał Pan nasz warsztat negatywnie. Przyjechał Pan w celu wykonania usługi, nie zdecydował się Pan na naprawę- mimo wszystko trzeba się liczyć z tym, że ktoś poświęca nam swój czas. Uważamy, że Pana komentarz jest krzywdzący.
Pojazd: Renault
Absolutnie nie polecam tego warsztatu - usługa przegląd instalacji LPG + wymiana filtrów gazowych, nie miła obsługa to lekko powiedziane, na... Rozwiń
Odpowiedź warsztatu:
Dzień dobry, Bardzo nam przykro, że spotkała Pana taka sytuacja w naszym serwisie i poczuł się Pan urażony. Mogę Pana tylko przeprosić, że nikt wcześniej nie poinformował Pana, ze przegląd gazu będzie 20zł droższy niż normalnie, bo musieliśmy wjechać samochodem na podnośnik i poświęcić temu trochę więcej czasu. Myślę jednak, że żaden z mechaników nie powiedział Panu tego, co napisał Pan w domyśle w wulgarny sposób. Bardzo proszę, aby następnym razem zwrócić się z taką opinią bezpośrednio do osoby z biura obsługi. Na pewno rozwiązalibyśmy sytuację, bez pisania negatywnych komentarzy.
Zawsze do nowego mechanika podchodze z dużą rezerwa, ale tu Panowie ro... Rozwiń