VIPSERWIS Wiśniewski
Werbeny 39, Józefów
Werbeny 39, Józefów
Aktualnie warsztat nie udostępnia kalendarza i nie można się do niego umówić online. Poproś o udostępnienie wolnych terminów na stronie, aby móc zarezerwować wizytę.
"Serwis który odkryje nowe oblicze Twojego samochodu"
Sprawdź nas, a będziesz chciał polecić innym. Tak działamy:)
Pojazd: Renault Scenic
Naprawy po zakupie auta. Profesjonalny opis i wyjaśnienia czynności wymaganych do naprawy. Podane ewentualne większe koszty gdyby natrafiono... Rozwiń
Pojazd: Hyundai
Umuwiłem się z p. Marcinem na regulację linek skrzyni biegów, cena ustalona, niestety p. Marcin zmienił zdanie wzioł samochód na przejażdżkę... Rozwiń
Pojazd: VW golf 3
Nie polecam. 1. Jakość obsługi: Nikt nie był zainteresowany wydaniem mi auta po naprawie. 2. Jakość usługi: - Silnik był pochlapany ole... Rozwiń
Witam, W odpowiedzi na Pana niezadowolenie, próby wyjaśnienia w 4-oczy zaistniałej sytuacji nie trafiały do właściciela auta, może dla tego, że ujął się "honorem" gdy mechanik poucza (jak się później okazało) KIEROWCĘ RAJDOWEGO, posiadającego własne zaplecze mechaników do sportu motorowego. Widocznie w.w. mechanicy nie dali rady z wymaganiami golfa 3 generacji, a opinia negatywna to tylko atak na konkurencję. Ale wyjaśniam: 1. Po odbiór auta zjawił się Pan o 17:40 (warsztat czynny jest do godziny 17) dlatego, może odczuł Pan że nie wystarczająco dużo czasu Panu poświęciliśmy. Przepraszamy, ale cenimy swój prywatny czas. 2. Odebrał Pan auto z informacją, iż po ostygnięciu należy dolać ok 0,5 płynu chłodniczego, pewnie to Panu umknęło. - Oznaczenia starej wymiany oleju lub rozrządu wyrzucamy, naklejając nowe z prostego powodu: "KLIENT MÓGŁBY SIĘ POMYLIĆ " -zachlapany olejem silnik, niestety po upływie miesiąca od odebrania prze Klienta auta pod maską nie ma tłustych śladów. - Podobno wyjechał Pan z warsztatu z kontrolką ABSu ? i nie miał Pan czasu zgłosić (nawet telefonicznie) tego przez 34DNI od odbioru??? no cóż dlatego usługa weryfikacji usterki jest usługą płatną. - Podkładka tablicy rejestracyjnej jest Pana własnością, co szanujemy, mamy w regulaminie warsztatu punkt o dbałości o auta wydawane z warsztatu, jeden z nich informuję o wymianie podkładki rejestracyjnej na taką z naszym logo. Zaproponowaliśmy wymianę podkładki na Taką która klientowi się spodoba, w odpowiedzi "KLIENT" stwierdził, że nie jest zainteresowany wymianą, a za reklamowanie warsztatu z którego jak widać nie jest zadowolony życzy sobie 10zł/ za dobę. :) no cóż :) - Dokument wykonanych czynności w samochodzie opiewa na usługę oraz część w sumowanej kwocie. Przypominam, że KLIENT SAM dostarczył części do wykonania usługi, PEWNIE to też mu z głowy wypadło, w końcu wszyscy jesteśmy zapracowani. POZDRAWIAM SERDECZNIE i nie zapraszam ponownie.
Pojazd: Ford Focus, Chevrolet Aveo
Super firma. Śmiało mogę polecić Pana Marcina, 2 lata serwisowałem Forda Focusa, po zmianie auta nowy również trafił pod opiekę Vip Serwisu.... Rozwiń
Pojazd: honda civic, suzuki swift, opel astra, Vw passat b
Serwisuje u nich wszystkie samochody w rodzinie i polecam innym. Uczciwie, terminowo, bez naciągania! Od wymiany oleju po problemy z kompu... Rozwiń