Cenę wymiany łożyska kształtuje kilka czynników. Pierwszy to typ łożyska, o którym piszemy poniżej. Zakup całego zestawu ze zwrotnicą jest zdecydowanie droższy od wymiany samego łożyska. Drugim czynnikiem jest oś pojazdu. Łożyska stosowane dla przedniej osi wypadają w cenniku drożej. Trzeci czynnik to czas potrzebny na wykonanie usługi. O ile samo łożysko jest tańsze od zestawu z piastą, to jego wymiana zajmuje więcej czasu, co oznacza wyższy koszt robocizny.
Cena wymiany łożyska koła w Opel Insignia I i II została przedstawiona poniżej. Cena całkowita zawiera średni koszt nowego łożyska (wymaganego typu) oraz robociznę wyliczoną na podstawie czasu potrzebnego na wykonanie usługi oraz ogólnie przyjętych stawek roboczogodzinowych.
| Generacja | Śr. cena łożyska przód | Typ łożyska | Czas wymiany | Cena całkowita |
| I | 718 zł | z piastą | 60 minut | 838 zł |
| II | 749 zł | samo łożysko | 65 minut | 879 zł |
| Generacja | Śr. cena łożyska tył | Typ łożyska | Czas wymiany | Cena całkowita |
| I | 581 zł | z piastą | 45 minut | 671 zł |
| II | 664 zł | samo łożysko | 50 minut | 764 zł |
Do wymiany łożyska koła konieczny jest demontaż koła i układu jego układu hamulcowego. Wiele zależy od typu łożyska. Jeżeli będzie to zintegrowany zestaw łożyska z piastą i zwrotnicą, trzeba będzie go uwolnić z układu zawieszenia. W przypadku Opla Insignia I na przedniej i tylniej osi zastosowano wymienne łożyska zintegrowane z piastą. Wymiana na przedniej osi trwa 60 minut, a na tylniej 45 minut. Natomiast w Oplu Insignia II zamontowano na przedniej i tylniej osi wyłącznie wymienne łożyska. Wymiana na przedniej osi wynosi odpowiednio 65 minut, a na tylniej 50 minut.
Im bardziej zintegrowany zespół łożyska, piasty i zwrotnicy, tym mniej czasu potrzebuje mechanik na wymianę. Niestety w takiej sytuacji koszt usługi mocno podnosi konieczność zakupu całego zestawu elementów.

Opel Insignia to auto klasy średniej segmentu D, które produkowane jest od 2008 do dzisiaj. Do dnia dzisiejszego powstały 2 generacje modelu, produkowane w nadwoziu sedan, kombi i liftback. Głównymi konkurentami modelu jest Ford Mondeo, Kia Optima, Peugeot 508, Renault Talisman, Skoda Superb i Volkswagen Passat. Opel Insignia pojawia się z napędem spalinowym benzynowym oraz diesla.
Łożysko koła jest elementem, który wymienia się, dopiero gdy można stwierdzić jego uszkodzenie. Może to być zarówno dystans 100, jak i 200 tys. km. Wszystko zależy od warunków, w jakich używane jest auto.
Do wymiany łożyska potrzebna jest prasa. Zdecydowana większość serwisów jest w nią wyposażona, jednak nadal trafiają się amatorzy próbujący wymienić łożysko młotkiem. Łatwiej sytuacja wygląda, gdy do wymiany jest cały zespół wraz ze zwrotnicą. W celu zapewnienia sobie bezproblemowego użytkowania auta warto zlecić wymianę łożyska koła specjalistom.
Opel Insignia B to samochód klasy średniej segmentu D, następca modelu Insignia A. Występuje w nadwoziu liftback, sedan oraz kombi. Jego produkcja trwa od 2017 roku po dzień dzisiejszy. Model konkuruje z Volkswagenem Passatem, Skodą Superb czy Fordem Mondeo. Dostępne silniki benznowe to...
Opel Insignia to auto klasy średniej segmentu D, które produkowane jest od 2008 do dzisiaj. Do dnia dzisiejszego powstały 2 generacje modelu, produkowane w nadwoziu sedan, kombi i liftback. Głównymi konkurentami modelu jest Ford Mondeo, Kia Optima, Peugeot 508, Renault Talisman, Skoda Superb i...
Opel Insignia A zaprezentowany został w 2008 roku jako następca Vectry C. Pierwsza generacja produkowana była w latach 2008-2017, po której zakończeniu powstała odmłodzona Insignia B. Auto dostępne było w nadwoziu liftback, sedan oraz kombi i konkurowało z autami typu Renault Laguna czy...
Opel Insignia A zaprezentowany został w 2008 roku jako następca Vectry C. Pierwsza generacja produkowana była w latach 2008-2017, po której zakończeniu powstała odmłodzona Insignia B. Auto dostępne było w nadwoziu liftback, sedan oraz kombi i konkurowało z autami typu Renault Laguna czy...