POWRÓT

Zawieszenie z przodu skrzypi

Witam, miałem niedawno nieprzyjemną sytuację w trasie, w celu uniknięcia zderzenia czołowego musiałem uciekać na pobocze pełne głębokich dziur mając na liczniku prędkość prawie 80km/h. Od tego czasu zawieszenie z przodu czasem delikatnie stuka, a rano przy niskich temperaturach i rosie głośno skrzypi na nierównościach, np. progi zwalniające (nieprawidłowość znika np. po południu jak już nie ma rosy). Proszę o poradę co może być przyczyną, i czy da się uniknąć wysokich kosztów naprawy.

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Stacja Obsługi Samochodów Zbigniew Czarnocki
UMÓW WIZYTĘ

ul. Bokserska 9, Warszawa

Proszę zdiagnozować miejsce pochodzenia odgłosów poprzez bujanie samochodu, najlepiej na kanale. Można spróbować również na urządzeniu do badania amortyzatorów poprzez wywołanie ruchów koła. Koszty naprawy zależą od tego co zostanie zdiagnozowane i co należy naprawić. Ciężko w ciemno to określić.

Porównaj ofert OC.

AUTOMECHANIKA 24H POMOC DROGOWA  WULKANIZACJA mechanika

Dobiesławice 16, Kraków

prawdopodobnie na wahaczu tulejka się obróciła i dlatego piszczy na nierównościach

Serwis Samochodów Terenowych i Osobowych '' LandyZone''

F. Philipsa 8, Piła

witam - poleciłbym bym rozpocząć naprawę od wizyty na stacji diagnostycznej -tam za drobną opłatą diagnosta szczegółowo sprawdzi całe zawieszenie i określi co jest uszkodzone - za pukanie może odpowiadać luz na tulei - ale też wybity łącznik stabilizatora -(dość częsta przypadłość) , a za skrzypienie - tu może być problem z werfikacją - ale często skrzypią gumowe obejmy- poduszki drążka stabilizatora,


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat