POWRÓT

za duży przepływ powietrza pod obciążeniem

Witam, takie pytanie do zorientowanych w temacie.
Moje auto to Golf 4 1,8T 20V, była wykonana próba drogowa z pomiarem wartości rzeczywistych i wynika z nich że tak jakby zawyżone są wartości przepływu powietrza. Tzn przy 6 tys obrotów na 3 biegu przy pełnym obciążeniu 160 mg/s. Z czego to może wynikać? Od razu napisze że błędów żadnych nie ma, silnik chodzi równiutko, pali od razu bez problemu, normalnie się nagrzewa. Jedynie lekki zamulony się zrobił, tak jakby turbo miało opóźnienie. Więc nie wiem czy jedno z drugim ma jakieś znaczenie? Bo wszyscy mają problemy że przepływy są za niskie a u mnie bardzo duże. Czy to może być wina przepływomierza? bo nie wiem czy jeśli nie ma jego błędu to jest sens się bawić w wymiany.

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Serwis Samochodów Terenowych i Osobowych '' LandyZone''

F. Philipsa 8, Piła

witam, - takie dane są tutaj tylko orientacyjne - bo jak rozumiem nie zmierzono faktycznego przepływu powietrza , tylko odczytano za pomocą komputera jakie odczyty podaje przepływka, a ta może przekłamywać, do tego jest bardzo dużo zmiennych których nie da się uściślić podczas próby drogowej, a które maja wpływ na wynik pomiaru, można dla czystego sumienia podmienić przepływkę i pomiary powtórzyć , ale jesli auto jeździ normalnie to proponuję ten temat odpuścić


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat