POWRÓT

Wysokie obroty na biegu jałowym i usterka katalizatora

Witam. Pojawia się kontrolka silnika. Blad sprawność Katalizatora. Obroty silnika po naciśnięciu na sprzęgło wrastają ponad 3 tys. Po przeczyszczeniu przepustnicy znikł "wyjący dźwięk"silnika i duże przerywanie po zmianie biegów prawie zniklo. Był wymieniany czujnik temperatury. Czyszczone świece. To auto mało używane. Co mogło się zepsuć poza katalizatorem aby pokazywał się błąd katalizatora? Oraz z czego wynikaja wysokie obroty na biegu jałowym?

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
ASS  Paweł Szudzik naprawa skrzyni biegów

Majkowskiego 5, Pruszcz Gdański

Witam.

Po czyszczeniu przepustnicy trzeba wykonać jej adaptację.

Jeżeli chodzi o katalizator , to za odczyt jego sprawności odpowiadają sondy lambda.

Porównaj ofert OC.

Redneck serwis samochodów amerykańskich

Przechodnia 14, Węgrów

Może się zepsuć również kontrolna sonda lambda umieszczona za katalizatorem.Wysokie obroty pojawiają się albo z nieszczelności kolektora ssącego albo innych źródeł "lewego powietrza"

Stacja Obsługi Samochodów Zbigniew Czarnocki
UMÓW WIZYTĘ

ul. Bokserska 9, Warszawa

Po pierwsze trzeba wykonać adaptację przepustnicy. Po drugie raczej niesprawny katalizator, do wymiany.


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat