POWRÓT

Wypadanie zapłonu

Prosze szanownych mechaników.Auto OD WYMIANY DO WYMIANY NIE BEIRZE KROPLI OLEJU.JA JUZ OD KILKU LAT WALCZE Z BRAKIEM MOCY. kUPILEM NAWET ORYGINALNY PRZEPŁYWOMIERZ W ASO 3 LATA TEMU.Cisnienie spreżania było robione oczywiscie..Było ksiązkowe. Przychodza mi na myśl jeszcze 3 rzeczy.Jakas przerwa w instalacji,brudne wtryskiwaczealbo wlasnie niepoprawne ustawienie zapłonu.Wg Elsy w tym silniku ustawia sie na vagu w gr 17 .trzecie okienko i tam ma byc od 3 do -3 stopni.Ja mam na plus 3 ale własnie silniki i tak gubi gdzies iskre.Ustawianie na Lampe odpada.Tu jest czujnik halla,czujnik położenia wału korbowego pod filtrem oleju,a takze czujnik spalania stukowego.Tak jak mówie silnik nie bierze oleju od wymiany do wymiany a jezdze na full syntetyku Motul.Wymienialem tez przepustnice bo myslalem ze to TPS ale nic to nie dało.Zawsze auto o wiele lepiej sie zbiera przez jakies 20 km po odpieciu aku czyli po tzw resecie ecu.

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
PETROCAR - Serwis BMW Tarnów

Boya Żeleńskiego 26, Tarnów

Witam,
proponowalbym poszukac nieszczelnosci i lewego powietrza, ewentualnie sprawdzenie sondy lamba sa do tego specjalistyczne przyrzady be okreslic co jest.

Porównaj ofert OC.

Redneck serwis samochodów amerykańskich

Przechodnia 14, Węgrów

Albo nie ma iskry, albo paliwa albo kompresji. Jak poprzednik pisze do sprawdzenia lewe powietrze- najlepiej wytwornicą dymu, sonda i podmiana elementów zapłonu/wtryskiwaczy.


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat