Volvo V50 2.0 D
Dzień dobry
W moim Volvo V50 2.0D obserwuję często wyłączenie turbiny podczas przyspieszania, czemu towarzyszy spadek mocy w zakresie powyżej 1800rpm. Komputer wyświetla mi komunikat o błędzie w systemie silnika. Nawet chwilowe wyłączenie silnika przywraca dawną dynamikę pracy - do czasu kolejnego padu. Przy bardzo łagodnej i wyrównanej jeździe można uniknąć tego objawu. Przepływomierz? Podciśnieniowy układ sterowania turbiną?
os. Wichrowe Wzgórze 10, Poznań
Raczej zmienna geometria na turbinie, ale w pierwszej kolejności należy zrobić diagnostykę komputerową
Śródmieście, Wałbrzych
To sie nazywa -zbyt duze cisnienie doladowania turbiny.Problemem układ pocisnienia-elektrozawór sterujący ,węzyk,.nastawnik turbiny ,dzwignia,problem z geometrią samej tyrbiny-zapieczone kierownice.Tu szukamy problemu
Przechodnia 14, Węgrów
Skupiłbym się na układzie doładowania, trzeba spojrzeć czy wraz ze wzrostem obrotów maleje po pewnym czasie ciśnienie doładowania. Jeśli nie możliwe uszkodzenia to zawory sterujące, dziurawe podciśnienia lub zacięta geometria turbo
F. Philipsa 8, Piła
witam, proszę wykonać diagnostykę komputerową silnika - jeśli jest komunikat o błędzie - to będzie on zapisany w sterowniku , i to będzie wskazówka gdzie szukać dalej , być może jak koledzy piszą problem leży w turbinie - ale może to być też rozszczelniony układ dolotowy
Radzyminska 212, Warszawa
wyglada na przeladowanie ,
a za tem problem odpowiada pare rzeczy
diagnostyka wiele wyjasni
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.