VW GOLF V 2.0 TDI 140km BKD
Mam dosyć poważny problem. Płyn chłodniczy ucieka i zostaje na skrzyni. Nie jestem w stanie zlokalizować skąd to może lecieć hmm . Najpierw wymieniłem króciec, który znajduje się zaraz obok silnika ( wymieniałem w serwisie razz2 ) panowie, którzy sprawdzali układ, stwierdzili że do wymiany będzie jeszcze chłodnica, bo z niej kapie. Wymieniłem chłodnice oraz króćce dochodzące do nagrzewnicy ( tu już wymieniałem w warsztacie ze względów pieniężnych ) ponieważ tam również ciekło. Po wymianie jeden dzień było ok. Następnego zaglądam pod maskę, nie ma płynu w zbiorniczku, ale za to jest go "trochę" na skrzyni, bo pewnie więcej skapało na ziemię. Dodam, że wcześniej przed wymianą chłodnicy i tych dwóch króćców, słyszałem jakby przelewała mi się woda w pod maską. Po wymianie usterka ustała, ale problem jest dalej ten sam. Nie dość, że płyn chłodniczy wycieka, to strasznie go zasysa, nawet cały zbiornik na parę kilometrów. Myślałem na początku, że układ może być zapowietrzony, ale po dolaniu prawie 2l płynu chłodniczego chyba powinien się odpowietrzyć?
W zbiorniczku nie czuć spalin, na bagnecie czy na korku nie ma śladów by ten płyn się jakoś dostawał do silnika. Auto nie kopci, ma moc. Wymieniałem również korek od zbiorniczka, ale to i tak nic nie dało. Wszystkie węże sprawdzałem i były suche. Już nie mam sił i pomysłów co to może być.
Wędkarska 6, Łódź
A sam zbiorniczek był sprawdzany?
Dąbrowskiego 34, Łódź
Jeśli wszystko już zostało wmienione proponuje panu podjechać na ul Śląska do firmy Ģrapow są to specjaliści od układów chłodzenia pozdrawiam.
ul. Bokserska 9, Warszawa
Skoro płyn jest na skrzyni, to musi lecieć płyn z króćca gdzieś z tamtego rejonu.
Trakt Lubelski 267 A, Warszawa
JA PROPONUJE SPRAWDZENIE UKŁAD POD CIŚNIENIEM DO 0,8
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.