Vw jetta 2011 1.6 tdi
Cześć, mam pytanie. Pacjent vag 1.6 tdi, od jakiegoś czasu zaczął lać 2 i 3 wtryskiwacz. Po dwóch wizytach w dwóch różnych warsztatach usłyszałem następujące diagnozy:
Warsztat 1 - wina przewodów przelewowych ( zostały wymienione) problem nie został usunięty, więc postawili na walnięte wtryskiwacze.
Warsztat 2 - po zmierzeniu parametrów wtryskiwaczy okazało się że wszystkie mają prawidłowe korekty, i zrzucili winę na przewody przelewowe ( które zostały wymienione niespełna pół roku wcześniej), ewentualnie podokręcać metalowe przewody.
Jeden problem, dwie skrajne diagnozy. Na forach poczytałem że może to być wina miedzianych uszczelniaczy wtryskiwaczy, więc wymieniłem wszystkie cztery samodzielnie. Moc trochę wróciła, auto zrobiło się żywsze, korekty chyba się poprawiły - ogólnie auto pracuje normalnie, obroty nie falują, ale można zauważyć unoszące się spaliny nad 1 i 2 wtryskiwaczem. Może nasuwa Ci się coś na myśl, i mógłbyś w stanie "wirtualnie" Pomoc?
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.