POWRÓT

Wstrzasy przy 1900-2200 obrotow

Dzien dobry.

Posiadam Audi A3 2.0TDI Quattro z grudnia 2005 (silnik BKD) i mam problem z srednio-lekkim trzesieniem kabiny (wstrzasy sa odczuwalne przede wszystkim z tylu gdy sie siedzi na tylnej kanapie) przy przyspieszaniu miedzy okolo 1900 a 2200 obrotow/mn.

Powyzej, wstrzasy calkowicie znikaja. Samochod jest bezwypadkowy a kierownica w ogole sie nie trzesie. Tak wiec odlaczylem bezpiecznik numer 31 "integral transmission" i wstrzasy calkowicie znikly. Przejechalem na odlaczonym bezpieczniku 300km. Nastepnie ponownie go wlozylem i wstrzasy powrocily w takim samym wymiarze.

Dodam jeszcze ze filtr Haldex i olej haldex zostaly wymienione (ale pompa juz nie) ale sytuacja jest nadal dokladnie taka sama. Kola tez byly wawazane a opony wymieniane ale w ogole nic to nie zmienilo.

Wyczytalem na roznych forach ze to tylny lacznik elastyczny, a dokladnie ten jest odpowiedzialny za te wstrzasy: https://www.czesciauto24.pl/febi-bilstein/7556075

Co Panstwo o tym myslicie?
Z gory dziekuje!

Jeśli chcesz odpowiedzieć jako mechanik musisz się zalogować.
Auto Kaliska

ul. Kaliska 13, Warszawa

To może być bardzo dobra diagnoza.


Porównaj ofert OC.

Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?

ZADAJ NOWE PYTANIE

INFO

7 tysięcy mechaników

Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.


Darmowa wiedza

Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.

Wyszukaj warsztat