Golf IV 1,8T 1999r.
Witam,
mam problem z Golfem IV GTI 1,8T, te silniki są fajne ale jak coś się ruszy to jest komedia. Ok pół roku temu zmieniałem turbię bo stara zaczęła się sypać. Przy okazji mechanik musiał rozpiąć rurę z katalizatorem i stwierdził że plecionka jest do wymiany. I to wszystko zostało zmontowane, plecionka wspawana...no i zaczeły się problemy bo teraz czuje wibracje, drgania w pedale gazu, zastanawiam się czy taką rurę można sobie naprawiać, ten tłumik drgań wymieiać czy dopiero fabryczna na gotowo nowa zapewni w 100% to co było przedtem?
Po prostu wraz ze wzrostem obrotów pojawiają się wibracje, tak jakby gdzieś coś dotykało np. Albo ten tłumik źle był wspawany... byłem w dwóch serwisach i twierdzą że jest ok, chociaż w jednym ktoś sugerował że minimalne bardziej wibruje ta rura.
Zastanawiam się gdzie podjechać, co sprawdzić? Co może być nie tak?
Kusi mnie zakup nowej rury- katalizatora może niekoniecznie pokroju Bosal bo to jest drogie ale może dobry zamiennik? Coś co będzie fabrycznie w całości.
Czy coś warto jeszcze sprawdzić? Fajne auto jeździło, benzyna a nie TDI więc tych wibracji nie było, nic nie drgało.
Wykluczam raczej napęd typu sprzęgło czy przeguby bo wg mnie też to się czuje na biegu jałowym jak auto stoi. Po prostu zwiększa się obroty i im bliżej 2 tys tym to się odczuwa coraz bardziej i wyżej tak samo.
F. Philipsa 8, Piła
witam , z opisu wynika że problem pojawił się po wymianie tej plecionki - możliwe że została źle wspawana , lub jest zbyt sztywna ,generalnie problem do naprawy
Nie znalazłeś(aś) rozwiązania Twojego problemu?
Tylu mechaników dzieli się swoją widzą i doświadczeniem o samochodach.
Zadanie pytania oraz odpowiedź
mechanika jest darmowa.